ik denk dat de groep des doods het meest waarschijnlijke scenario is.Ik denk dat we Zwitserland kunnen schrappen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat de groep des doods het meest waarschijnlijke scenario is.Ik denk dat we Zwitserland kunnen schrappen.
Moest Kroatië niet winnen vandaag, dan ontlopen we ze wel zo goed als zeker he? En Spanje mag dan niet (zwaar) verliezen.ik denk dat de groep des doods het meest waarschijnlijke scenario is.
ik denk dat de groep des doods het meest waarschijnlijke scenario is.
Als Kroatië verliest, dan is Schotland als beste derde geplaatst. Dat is hetzelfde effect als Kroatië die wint.Moest Kroatië niet winnen vandaag, dan ontlopen we ze wel zo goed als zeker he? En Spanje mag dan niet (zwaar) verliezen.
Dat klopt toch niet? We kunnen toch alleen tegen F uitkomen indien ACDF de beste 3de aflevert en Kroatië (groep D) heeft niet genoeg aan 1 punt of ben ik zo mis?Als Kroatië verliest, dan is het enige effect dat we quasi niet meer tegen Zwitserland kunnen uitkomen.
was idd mis, je hebt me te rap gequote, maar zie aanpassing hierbovenDat klopt toch niet? We kunnen toch alleen tegen F uitkomen indien ACDF de beste 3de aflevert en Kroatië (groep D) heeft niet genoeg aan 1 punt of ben ik zo mis?

Ahja, juist. Daar had ik geen rekening mee gehouden. Dus best een gelijkspel.Als Kroatië verliest, dan is Schotland als beste derde geplaatst. Dat is hetzelfde effect als Kroatië die wint.
Wat als.... de Rode Duivels eens in 1-tijd gingen spelen in plaats van continu dat aannemen, doorkaatsen?
Ondanks alle euforie, zijn we toch gewoon een ploeg die op de counter (of in de snelle actie waar max 2-3 spelers in betrokken zijn) doelpuntjes steken?
Finland is in dat opzicht niet anders dan Frankrijk, alles dicht en 3-4 kansen, waar een Mbappe er wel eentje van scoort.
). De match van gisteren voelde toch ook wel aan als een halve vriendschappelijke wedstrijd vind ik.Hij was heel erg enthousiast, en maakte heel veel acties maar verloor wel telkens het overzicht.Ik vond Doku goed spelen gisteren. Oké, bij de laatste pas mocht het iets efficiënter, maar zijn snelheid en lef is mooi om te zien.

Ik vind mijn neefje overtuigender spelen als Denayer. Als ik die zie vraag ik mij soms echt af hoe die in de selectie gekomen is. Dat is niet om te haten ofzo, maar ik kan mij niet voorstellen dat we geen betere verdedigers hebben dan hem. In elke match zie ik hem spelen met een ei in zijn kont, ballen te gemakkelijk weggeven enzo. Dan is de keuze heeeel duidelijk Boyata voor mij! Die staat momenteel solide te spelen.En, ook al werd de verdediging nauwelijks getest, ik vond Boyata overtuigender spelen dan Denayer. Een moeilijke wie van de 2 er moet staan indien we zonder Vermaelen spelen.
In de wedstrijden voor het EK heeft die altijd goed gespeeld..Ik vind mijn neefje overtuigender spelen als Denayer. Als ik die zie vraag ik mij soms echt af hoe die in de selectie gekomen is. Dat is niet om te haten ofzo, maar ik kan mij niet voorstellen dat we geen betere verdedigers hebben dan hem. In elke match zie ik hem spelen met een ei in zijn kont, ballen te gemakkelijk weggeven enzo. Dan is de keuze heeeel duidelijk Boyata voor mij! Die staat momenteel solide te spelen.
Dus het is offside, maar omdat het zo weinig is, is het belachelijk om te fluiten. Dat slaat nu letterlijk nergens op he. Het hele systeem is toch net om dit soort close calls eruit te halen. Perfect gefloten dusHet zag er weer wat lullig uit omdat we tegen een muur aan het spelen waren. Maar al bij al toch redelijk wat kansen gecreëerd.
Die afgekeurde goal was belachelijk.. 1 mm offside ofzo?