EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Imke Courtois, Defour, daarstraks Mulder (Die niet wist welke teams nog naast Spanje en Zweden in die poule zaten), Sonck met zijn bord & golden zone, Carl in het algemeen.

Hebben wij echt niks beters in Vlaanderen?
Behalve Verheyen qua analyse en Vandenbempt voor commentaar is het huilen met de pet op

Imke Courtois, Defour, daarstraks Mulder (Die niet wist welke teams nog naast Spanje en Zweden in die poule zaten), Sonck met zijn bord & golden zone, Carl in het algemeen.

Behalve Verheyen qua analyse en Vandenbempt voor commentaar is het huilen met de pet op
De golden zone van wes 😆

Als je dat dan vergelijkt met de omkadering in Nederland, is dat toch wel heel pijnlijk.

Als je dat dan vergelijkt met de omkadering in Nederland, is dat toch wel heel pijnlijk.
ik heb tijdens de rust van België - Rusland even naar de Nederlandse TV gekeken. ze hadden daar:

- Rafael Van der Vaart
- Wesley Sneijder
- Evi Hansen

(dat bord is niet van Sonck, trouwens he. de VRT heeft dat verzonnen, en elke analyst mag er aan geloven)

in de reeks "nutteloze statistieken":

De kans om 1ste, 2e, derde, ... te eindigen volgens bookmakers. Bij gelijke stand wel nog geen rekening gehouden met hogere doelpuntensaldo's etc.

1623734800993.png

De ploegen met méér dan 10% kans (in tabelvorm zoals ze tegen elkaar zullen uitkomen)

Winner Group B: Belgium
3rd Group A/D/E/F: Turkey/Switzerland/Wales/Croatia/Scotland/Czech Rep./Poland/Sweden/Slovakia/France/Germany/Hungary/Portugal
Winner Group A: Italy
Runner-up Group C: Netherlands/Ukraine/Austria

Winner Group F: France/Germany/Portugal
3rd Group A/B/C: Turkey/Switzerland/Wales/Denmark/Finland/Russia/Ukraine/North-Macedonia/Austria
Runner-up Group D: England/Croatia/Czech Rep.
Runner-up Group E: Spain/Sweden/Slovakia

Winner Group E: Spain/Sweden/Slovakia
3rd Group A/B/C/D: Turkey/Switzerland/Wales/Denmark/Finland/Russia/Ukraine/Austria/North-Macedonia/Croatia/Scotland/Czech Rep.
Winner Group D: England/Czech Rep.
Runner-up Group F: France/GermanyPortugal

Winner Group C: Netherlands/Austria
3rd Group D/E/F: Croatia/Scotland/Czech Rep./Sweden/Poland/Slovakia/France/Germany/Hungary/Portugal
Runner-up Group A: Italy/Turkey/Switzerland/Wales
Runner-up Group B: Denmark/Finland/Russia/Belgium

hoop dat doku ook eens mag spelen. Snap nier waarom praet (die niks goed heeft gedaan) mocht invallen.
Hij heeft zelf gezegd dat hij moest invallen op de flank om dan in balverlies derde middenvelder te worden omdat ze geen goal meer wilden tegenrkijgen. Dat snap ik ook wel, toen Doku inviel tegen Kroatië was het ook Doku die zijn man liet lopen bij dat schot in den 92ste minuut.

Hein Vanhaezebrouck :unsure:

hoop dat doku ook eens mag spelen. Snap nier waarom praet (die niks goed heeft gedaan) mocht invallen.

Hij heeft zelf gezegd dat hij moest invallen op de flank om dan in balverlies derde middenvelder te worden omdat ze geen goal meer wilden tegenrkijgen. Dat snap ik ook wel, toen Doku inviel tegen Kroatië was het ook Doku die zijn man liet lopen bij dat schot in den 92ste minuut.

Ander type speler in ieder geval. Praet is een middenvelder, Doku een flankspeler.
Dus om een match te controleren en uit te spelen als ge 3-0 voorstaat, is het niet logisch om Doku te brengen.

Niks goeds gedaan, behalve dan overal gaten mee dichtlopen.
Voetbal is echt wel meer dan acties maken en dribbelen.

Van mij part was Praet al sneller gebracht. Onder druk kwam ons middenveld van 2 steeds tekort.

Ik mis die oude omkadering toch... Elke keer bij een toernooi denk ik "Ik moet toch echt meer randshit kijken". Vroeger keek ik al het EK/WK nieuws, nu denk ik om dat te doen en dan zie ik zo weer tien minuten en gooi ik mn afstandsbediening weg. Zucht.

Dat waren tenminste nog shows

Gunther Schepens!!

Mark Uytterhoeven wist hoe je een show ineen stak hé...

Al vraag ik me af, of ik me nu ook niet soms zou ergeren.
In die tijd zaten er ook gewone BV's mee aan tafel, iets waar ik nu eigenlijk blij voor ben dat dat niet meer het geval is bij Sporza (Wat bij VTM nog wel het geval was met bv. Tom Waes, Julie Vandersteen, ...)

Het is ook een beetje hoe je het aankleedt zeker. De presentator doet natuurlijk veel... Uytterhoeven of Stef Wauters... dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.

Dat waren tenminste nog shows

Aja wat een fantastisch tornooi was dat niet. Kansloos uitgeschakeld in de groepsfase. Met als absoluut dieptepunt de laatste match tegen Turkije waar De Wilde bij een 0-2 achterstand rood pakte en Deflandre nog de match als doelman moest uitspelen omdat we geen wissels meer hadden :wtf:

Dus aan al de azijnpissers hier, denk daar maar eens aan terug voor je de Belgen afbreekt na 3-0 winst tegen Rusland :unsure:

Aja wat een fantastisch tornooi was dat niet. Kansloos uitgeschakeld in de groepsfase. Met als absoluut dieptepunt de laatste match tegen Turkije waar De Wilde bij een 0-2 achterstand rood pakte en Deflandre nog de match als doelman moest uitspelen omdat we geen wissels meer hadden :wtf:

Dus aan al de azijnpissers hier, denk daar maar eens aan terug voor je de Belgen afbreekt na 3-0 winst tegen Rusland :unsure:

Ik heb die "discussie" gisteren ook gehad met een kameraad van mij.
Ik was er in die tijden ook en ik heb me toen ook opgefokt. Kzat toen op kot in Leuven (Arenberg) en moest op een mini TV met antenne naar die match kijken en heb mn brik fruitsap toen door het open raam gesmeten van frustratie.

MAAR: Dat moet er niet voor zorgen dat je kritiekloos bent. België had (zeker in 2016) meer kunnen doen en heeft met Wilmots gewoon echt gigantisch veel tijd en potentieel verknoeid (met een goede trainer winnen we in 2014 zelfs van Argentinië denk ik, aangezien die pas na de match tegen ons onder stoom kwamen). Uiteraard vind ik de match tegen Rusland ook geen reden voor kritiek. Maar ik vind het evenzeer kort door de bocht om nu (zoals veel Belgen) maar trots te zijn met alles wat we doen "omdat het vroeger erger was". Als we niet alles halen dat we kunnen halen, mogen we ook ontevreden zijn. Dat is professionaliteit en daar hebben veel Belgen (niet specifiek op u) het moeilijk mee.

Haha idd, stuk uit die match heb ik onlangs nog gezien op tv naar aanleiding van het EK met Ben Crabbé en de Franky.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan