Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot nu toe komt je voorspelling uitStraks Finland - Rusland , stel je voor dat Rusland wint en Denemarken wint van ons , ieder op 3 punten , wordt de laatste match toch nog heel belangrijk
Ik acht de kans wel klein dat Denemarken straks (morgen) gaat winnen van de Belgen. But you never know. Spanje won ook niet met hun 85% balbezit hé. Niets is onmogelijk in het voetbal.

als ge die match zag, het was precies effectief of ze op toestemming aan't wachten waren.Hoe heeft die rus zo mogen scoren![]()
Belgie wint sowieso wel van FinlandTot nu toe komt je voorspelling uitIk acht de kans wel klein dat Denemarken straks (morgen) gaat winnen van de Belgen. But you never know. Spanje won ook niet met hun 85% balbezit hé. Niets is onmogelijk in het voetbal.
Rusland doet wel een gouden zaak. Als de Belgen hun job doen, dan hebben de Russen het ook nog zelf in de hand.

Je merkt daar als tv-kijker toch geen Reet van waar dat stadion staat?Dat gedecentraliseerde EK is zo slecht dat de FIFA er waarschijnlijk zal over nadenken om het WK over de hele wereld te spelen.
Dit voelt aan alsof we al een week kwalificatiewedstrijden aan het bekijken zijn, dan nog liever die vuvuzela's die elke match duidelijk maakten dat we in Zuid-Afrika zaten.
Maar in de toekomst gaat dat toch raar zijn. Alle tornooien van de laatste 30 jaar zijn in mijn geheugen gegrift met een combinatie van jaartal en land. Dit keer hebben we dus geen land en dan nog een oneven jaartal. Hoe gaan we dat noemen binnen 20 jaar? Europa 21?Je merkt daar als tv-kijker toch geen Reet van waar dat stadion staat?

UEK 20Maar in de toekomst gaat dat toch raar zijn. Alle tornooien van de laatste 30 jaar zijn in mijn geheugen gegrift met een combinatie van jaartal en land. Dit keer hebben we dus geen land en dan nog een oneven jaartal. Hoe gaan we dat noemen binnen 20 jaar? Europa 21?![]()
Uh? De naam van het toernooi, namelijk EURO 2020?Hoe gaan we dat noemen binnen 20 jaar? Europa 21?
Na de corona statistieken en tabellen nu ook EK tabellen![]()
Meten is weten? Dat lijkt me toch de ziel uit de sport te halen, niet?heb jij een geluk dat je niet in de VS sport bekijkt. Alles is daar statistiek.
Batting average, average yards, average bases, average ............
Die spelers daar worden zelfs op die statistieken getransfereerd.
Meten is weten? Dat lijkt me toch de ziel uit de sport te halen, niet?