EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
E4AukonUYAYIvoE

Straks Finland - Rusland , stel je voor dat Rusland wint en Denemarken wint van ons , ieder op 3 punten , wordt de laatste match toch nog heel belangrijk
Tot nu toe komt je voorspelling uit :) Ik acht de kans wel klein dat Denemarken straks (morgen) gaat winnen van de Belgen. But you never know. Spanje won ook niet met hun 85% balbezit hé. Niets is onmogelijk in het voetbal.

Rusland doet wel een gouden zaak. Als de Belgen hun job doen, dan hebben de Russen het ook nog zelf in de hand.

Castagne zelfs blijkbaar nog chance gehad, 3 cm hoger en het was einde carrière :eek:

Tot nu toe komt je voorspelling uit :) Ik acht de kans wel klein dat Denemarken straks (morgen) gaat winnen van de Belgen. But you never know. Spanje won ook niet met hun 85% balbezit hé. Niets is onmogelijk in het voetbal.

Rusland doet wel een gouden zaak. Als de Belgen hun job doen, dan hebben de Russen het ook nog zelf in de hand.
Belgie wint sowieso wel van Finland :p

Dat gedecentraliseerde EK is zo slecht dat de FIFA er waarschijnlijk zal over nadenken om het WK over de hele wereld te spelen.

Dit voelt aan alsof we al een week kwalificatiewedstrijden aan het bekijken zijn, dan nog liever die vuvuzela's die elke match duidelijk maakten dat we in Zuid-Afrika zaten.

Dat gedecentraliseerde EK is zo slecht dat de FIFA er waarschijnlijk zal over nadenken om het WK over de hele wereld te spelen.

Dit voelt aan alsof we al een week kwalificatiewedstrijden aan het bekijken zijn, dan nog liever die vuvuzela's die elke match duidelijk maakten dat we in Zuid-Afrika zaten.
Je merkt daar als tv-kijker toch geen Reet van waar dat stadion staat?

Je merkt daar als tv-kijker toch geen Reet van waar dat stadion staat?
Maar in de toekomst gaat dat toch raar zijn. Alle tornooien van de laatste 30 jaar zijn in mijn geheugen gegrift met een combinatie van jaartal en land. Dit keer hebben we dus geen land en dan nog een oneven jaartal. Hoe gaan we dat noemen binnen 20 jaar? Europa 21? :headshake:

Maar in de toekomst gaat dat toch raar zijn. Alle tornooien van de laatste 30 jaar zijn in mijn geheugen gegrift met een combinatie van jaartal en land. Dit keer hebben we dus geen land en dan nog een oneven jaartal. Hoe gaan we dat noemen binnen 20 jaar? Europa 21? :headshake:
UEK 20

Uitgesteld EK 2020

1623903842692.png

Winner Group B: DenmarkBelgium
3rd Group A/D/E/F: TurkeySwitzerlandWalesCroatiaScotlandCzech Rep.PolandSwedenSlovakiaGermanyPortugal
Winner Group A: ItalyWales
Runner-up Group C: NetherlandsUkraineAustria

Winner Group F: FrancePortugal
3rd Group A/B/C: TurkeySwitzerlandWalesDenmarkFinlandRussiaUkraineNorth-MacedoniaAustria
Runner-up Group D: EnglandCroatiaCzech Rep.
Runner-up Group E: SpainSwedenSlovakia

Winner Group E: SpainSwedenSlovakia
3rd Group A/B/C/D: TurkeySwitzerlandWalesDenmarkFinlandRussiaUkraineAustriaNorth-MacedoniaCroatiaScotlandCzech Rep.
Winner Group D: EnglandCzech Rep.
Runner-up Group F: FranceGermanyPortugal

Winner Group C: NetherlandsAustria
3rd Group D/E/F: CroatiaScotlandCzech Rep.SwedenPolandSlovakiaGermanyPortugal
Runner-up Group A: ItalySwitzerlandWales
Runner-up Group B: DenmarkFinlandRussiaBelgium

Er bestaat nu eenmaal geen hulpverleningscentrum voor verslaafden aan cijfers, dus leef ik me hier maar uit

Na de corona statistieken en tabellen nu ook EK tabellen :unsure:

heb jij een geluk dat je niet in de VS sport bekijkt. Alles is daar statistiek.
Batting average, average yards, average bases, average ............
Die spelers daar worden zelfs op die statistieken getransfereerd.

heb jij een geluk dat je niet in de VS sport bekijkt. Alles is daar statistiek.
Batting average, average yards, average bases, average ............
Die spelers daar worden zelfs op die statistieken getransfereerd.
Meten is weten? Dat lijkt me toch de ziel uit de sport te halen, niet?

Meten is weten? Dat lijkt me toch de ziel uit de sport te halen, niet?

De film 'moneyball' is leuk om te zien.
Het toont aan hoe ver ze statistieken gebruiken om een ploeg samen te stellen. In deze film is het wel ondergewaardeerde spelers zoeken om een topteam te maken (waargebeurd en basis voor eigenaars van KVO)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan