Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben het hier precies wel mee eens ofzo. Totaal geen EK gevoel momenteel ook al gemakkelijk vijf matchen gewoon niet gezien.Dat gedecentraliseerde EK is zo slecht dat de FIFA er waarschijnlijk zal over nadenken om het WK over de hele wereld te spelen.
Dit voelt aan alsof we al een week kwalificatiewedstrijden aan het bekijken zijn, dan nog liever die vuvuzela's die elke match duidelijk maakten dat we in Zuid-Afrika zaten.
"Het tornooi van de Belgen."Hoe gaan we dat noemen binnen 20 jaar? Europa 21?![]()
Ik ben het hier precies wel mee eens ofzo. Totaal geen EK gevoel momenteel ook al gemakkelijk vijf matchen gewoon niet gezien.
Dat heeft toch gewoon te maken met corona dat er veel minder rond te doen is in eigen land, de stadions op tv niet vol supporters zitten en er niet allerlei sfeerbeelden online komen.Ik ben het hier precies wel mee eens ofzo. Totaal geen EK gevoel momenteel ook al gemakkelijk vijf matchen gewoon niet gezien.

Zal er vast mee te maken hebben ja. Al ben ik bij de Belgen wel gewoon (coronaproof uiteraard) op groot scherm gaan zien en toen was de beleving er wel dacht nu zijn we vertrokken maar pffft. Gisteren zonder problemen Italië-Zwitserland gemist door terras en de match van zes uur door tennis.Dat heeft toch gewoon te maken met corona dat er veel minder rond te doen is in eigen land, de stadions op tv niet vol supporters zitten en er niet allerlei sfeerbeelden online komen.
En weer zijn we aan het stressen voor een match die vanavond vrij simpel moeten en ook zullen winnen.

Kunnen nog tegen Finland verliezen, dan zijn zij mogelijks eersteals belgie vanavond wint, zijn we dan niet zeker van poule winst puur door onderling duels?
Basically football manager in real life eDe film 'moneyball' is leuk om te zien.
Het toont aan hoe ver ze statistieken gebruiken om een ploeg samen te stellen. In deze film is het wel ondergewaardeerde spelers zoeken om een topteam te maken (waargebeurd en basis voor eigenaars van KVO)

Goh. Ge moogt morele ontmoediging niet vergeten. Stel dat die Denen met een mooie actie of gelukje op voorsprong komen, dan kan het nog lastig zijn om te gaan winnen.En weer zijn we aan het stressen voor een match die we vanavond vrij simpel moeten en ook zullen winnen.
Bejaat, topschutter zal al vast liggen na de 8e finaleWE MAKEN ZE KAPOT! Lukaku 2 potten

Tzal wel zijn want tegen Finland maakt em er 3Bejaat, topschutter zal al vast liggen na de 8e finale![]()
Als hij ergens in het tornooit een hattrick zal maken zal het inderdaad tegen de Finnen zijn.Tzal wel zijn want tegen Finland maakt em er 3
Dan hopen op een 2-2 gelijkspel (met 2 doelpunten van Romelu uiteraard)Als we vanavond winnen speelt hij niet eens denk ik tegen Finland.
Als we vanavond winnen én hij scoort speelt hij niet.Als we vanavond winnen speelt hij niet eens denk ik tegen Finland.