Hans Moleman
Well-known member
Hard werken wel, maar in het samenspel heb ik Mertens altijd een storende factor gevonden. Die assist is een vreselijke voorzet.Er wordt hier nogal hard op Mertens gehakt vind ik. Als je zijn match van gisteren vergelijkt met Carrasco vind ik nu niet dat hij minder was of zo. Verder zag ik hem gewoon hard werken en druk zetten op de verdediging en hij heeft eigenlijk ook de "assist" voor de 1-0 gegeven hè.
Ik ga niet beweren dat hij een slechte speler is natuurlijk, prachtige carrière. Maar zijn voorzetten en passing hebben mij altijd al gestoord bij de Duivels.
Wordt precies ook vaak door analisten en journalisten zeer positief afgeschilderd, lijkt mij ook nen zeer fijne pee. Speelt mss ook mee in dat opzicht.
Tweede helft was wel duidelijk dat de duivels met de handrem op speelden. Heel weinig risicovolle passen.
Die beelden van Eriksen toch nog altijd indruk achtergelaten. Die levensloze blik vooral. Kjaer bewezen een textbook voorbeeld van wat een kapitein zou moeten zijn.
Eriksen op zijn zij leggen, tong vrijmaken. Spelers voor hem laten staan. Vriendin gaan troosten. Tonnen respect voor deze speler.
Opvallend dat er hier mensen nog altijd de namen niet kunnen spellen van voetballers die nu toch al eventjes meedraaien. Thielemans, Dufour, Lukaka, ...
Laatst bewerkt: