Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scorend vermogen is echt wel een van zn sterkste punten natuurlijkKoel afgewerkt van Meunier. Tzou niet den eerste zijn die em daar 5m over de goal werkt.
Lol natrappen, ge kunt moeilijk uw benen stilhouden terwijl ge uw evenwicht zoekt in de licht.Leek op natrappen van Mertens
Al raakt hij hem precies toch niet zo goed? Nu ja, wel binnen natuurlijk.Scorend vermogen is echt wel een van zn sterkste punten natuurlijk
Die ziet er toch echt 57 uit ipv 37.Hebben ze daar echt geen vervanger voor Zhirkov?
Dan toch zijn wisselDie ziet er toch echt 57 uit ipv 37.
Die is toch nog in z'n prime? Dury wilt hem houdenDan toch zijn wissel
ja Olli zag er beter uit in zijne prime

57 NA 30 minuten was het, valt dus wel meeIk vraag me af hoeveel % balbezit de duivels nu hebben
Hebben wij er gene voor Mertens? Potverdikke zeg.Hebben ze daar echt geen vervanger voor Zhirkov?
Dan toch zijn wissel
ja Olli zag er beter uit in zijne prime
De Russen zouden hem kunnen gebruikenDie is toch nog in z'n prime? Dury wilt hem houden![]()

Dries is natuurlijk zelf vervangerHebben wij er gene voor Mertens? Potverdikke zeg.

Lijkt me geen wereldploeg iigRusland toch echt wel een kutploegske zenne
Gelijk die Russische verdediging nu al bibber lijkt het me ideaal om straks Doku zijn snelheid uit te spelen.
Ooit al voetbal gekeken de laatste 10 jaar? Quasi iedereen doet dat hoor? Liplezen weet je wel...Lukaka belachelijk toch met de spreken in zn truitje of achter zn hand...
peist dat de KGB zit mee te luisteren...?