Éénjarige staatsbon

Ik denk dat mensen met kapitaal wel interessante zaken kunnen doen… maar dat die informatie niet online te vinden is…

Stap eens een bank binnen met 250k en zie wat ze te zeggen hebben 👋
 
Ik denk dat mensen met kapitaal wel interessante zaken kunnen doen… maar dat die informatie niet online te vinden is…

Stap eens een bank binnen met 250k en zie wat ze te zeggen hebben 👋
250k is nog wat weinig .. maar ... :tongue:

Ik heb ooit gewerkt aan het project LOA bij bank X. Ik kan je zeggen dat ik op de testomgeving met de 'superuser' kortingen kon toekennen die niemand hier op beyondgaming nadien op produktie kon verkrijgen ;) (Letterlijk te nemen, omdat in praktijk die kortingen zelden of mss zelfs nooit toegepast werden. MAAR ze bestonden wel)

Wij lachten daar dan mee op de werkvloer. Zo van: Zie eens welke korting ik krijg! (Maar dan was dat natuurlijk wel op de testomgeving en niet op produktie :D) In theorie is niet alles (de bank moet nog winst maken) maar wel veel mogelijk. Het hangt er vanaf hoe belangrijk je bent voor de bank he.

En inderdaad hetzelfde geld voor aandelen, termijndeposito's .. Heb je genoeg geld dan krijg je zelfs gratis een eigen adviseur / expert toegewezen van de bank zelf (indien je dit wenst).

Voor geld kan je veel kopen en/of verkrijgen.
 
Laatst bewerkt:
En inderdaad hetzelfde geld voor aandelen, termijndeposito's .. Heb je genoeg geld dan krijg je zelfs gratis een eigen adviseur / expert toegewezen van de bank zelf (indien je dit wenst).

Voor geld kan je veel kopen en/of verkrijgen.

Niks is gratis in het leven.
Die adviseur betaal je dubbel en dik, alleen niet via een rechtstreekse factuur.
Dat jij daar klant ben is vooral voordelig voor de bank, en als compensatie krijg jij hogere rendementen en wordt je ontzorgd.
 
Terug
Bovenaan