Hans Moleman
Well-known member
Ik zeg nergens dat je hem niet mag afrekenen voor resultaten he. De resultaten zijn niet fantastisch, maar toch ook helemaal niet dramatisch?Alle respect voor de trainer Kompany, maar het "als je verder kijkt dan de resultaten is het goed" is wel een constante aan het worden.. wanneer mag je dan wel een trainer gaan afrekenen op resultaten? Hij wordt uiteindelijk gehaald voor bepaalde resultaten, en da's nu toch iets waar hij moeilijk in slaagt? Anderlecht, Burnley 1 goed seizoen en dan een dikke sof, en nu echt wel het minimum met Bayern..
Ik zeg gewoon dat je je niet enkel op de resultaten moet focussen. Zaken als de manier waarop, of de tevredenheid van uw spelersgroep, de positieve vibe, vind ik niet onbelangrijk. Want bij resultaten heb je altijd de factor geluk. Dat zag je vorig seizoen bv heel duidelijk bij Anderlecht. Riemer een heel zwakke trainer, maar kende heel wat meeval in de resultaten.
Bij Anderlecht heeft die het, los van dat speler coach seizoen, gewoon goed gedaan. Burnley op zich ook, alleen kan je daar terecht serieuze vraagtekens zetten bij het aankoopbeleid.
Akkoord dat hij zeker nog stappen moet zetten, niet onlogisch, maar heeft er ondertussen ook al veel heeft vind ik. Nogmaals, dit seizoen zeker niet fantastisch, maar als hij de titel binnenhaalt gewoon goed. En dat is ook een rode lijn, behalve seizoen 1 en dat laatste seizoen bij Burnley.maar (nog) geen wereldtrainer die tactisch een tegenstander overklast.
Laatst bewerkt:

geen reactie op men flame bait ..

(Niet jr. voor de duidelijkheid.
)