NemesisBE
Well-known member
9-2 is toch wel gek
Knipoog-Kroaat drinkt duurste biertje ooit: €100.000 | Foto
Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
9-2 is toch wel gek

Heeft de juiste keuze gemaakt denk ik.Was blijkbaar ook in gesprek met Barca en Chelsea vorige zomer.![]()
Omdat ze uitpakken tegen een promovendus en tegen godbetert Dinamo Zagreb?
4 matchen met Bayern tegen zwakke ploegen zegt toch niet veel. Onder Tuchel begon men vorig jaar ook als een trein, met 4-0 tegen Dortmund, 7-0 tegen Bochum en 8-0 tegen Darmstadt.
Paar keer winnen met Bayern is niet moeilijk. Gans het seizoen lang winnen, is wat anders. En dat is toch de verwachting. Afwachten dus.
Sommige mensen (op social media) die er op gokten dat Kompany volgend seizoen niet meer bij BayernValt dus nog wel mee.

Ik denk nog steeds dat hij volgend jaar niet meer bij Bayern speelt!Sommige mensen (op social media) die er op gokten dat Kompany volgend seizoen niet meer bij Bayern speelt .. als hij de kwartfinales haalt (ALS) dan is dat gewoon het geval he. Kampioen en kwartfinales CL in zijn eerste jaar is normaal voldoende.
En wie weet? De CL winnen kan nog altijd.![]()
Ja maar dan is dat zijn eigen keuze. (Oa) Manchester City staat ook nog op mijn lijstjeIk denk nog steeds dat hij volgend jaar niet meer bij Bayern speelt!

Ik denk dat hij 'speelt' wil benadrukken ;-)Ja maar dan is dat zijn eigen keuze. (Oa) Manchester City staat ook nog op mijn lijstje![]()
Idem. Trainen daarentegen! 100 % zeker van wel.Ik denk nog steeds dat hij volgend jaar niet meer bij Bayern speelt!
Ah lol ... ja dat klopt natuurlijk ook.Ik denk dat hij 'speelt' wil benadrukken ;-)
Het is nog vroeg in de ochtend 
Wedde van wel?Ik denk nog steeds dat hij volgend jaar niet meer bij Bayern speelt!
Valt dus nog wel mee.
Neen het ziet er niet goed. Het is goed.Beetje voorbarig. Ik ben de 1-1 2 weken geleden tegen Celtic nog niet vergeten.
Het ziet er goed uit, maar dat is bij Bayern bijna de garantie zelve de laatste 15 jaar. Gaat toch nog 2 rondes verder moeten komen in de Champions League om van een geslaagd seizoen te spreken. Moeilijk parcours naar de halve finale is het allesbehalve.
Oei nee zeg , een 1-1 tegen CelticBeetje voorbarig. Ik ben de 1-1 2 weken geleden tegen Celtic nog niet vergeten.
Het ziet er goed uit, maar dat is bij Bayern bijna de garantie zelve de laatste 15 jaar. Gaat toch nog 2 rondes verder moeten komen in de Champions League om van een geslaagd seizoen te spreken. Moeilijk parcours naar de halve finale is het allesbehalve.

Ik snap wat je wil zeggen. En de resultaten zijn nog niet per se uitzonderlijk.Beetje voorbarig. Ik ben de 1-1 2 weken geleden tegen Celtic nog niet vergeten.
Soms is 7de keuze ook gewoon een goeie keuze hé.Ik peins wel dat het bestuur content is, ook al was het hun 7de of 17de keuze. -
Coman zou zelf al aangegeven hebben van dat hij zou vertrekken. Als ge daar een dikke 30-40m nog voor kunt krijgen. Plus die zijn loon eraf.Ik snap wat je wil zeggen. En de resultaten zijn nog niet per se uitzonderlijk.
Maar factoren als de manier van spelen, en de spelergroep waar het heel goed mee klikt, spelen toch ook mee in zijn beoordeling door het Bayern bestuur. Davis, Musiala en Kimmich ook 3 heel belangrijke contractverlengingen.
Hopelijk wordt er deze zomer ook wat doorgeselecteerd op bepaalde posities. Voor de duidelijkheid, heel goeie kern. Maar sommige spelers passen gewoon niet in het type voetbal van Kompany. Maar met Davies, Kimmich, Musiala, Olliseh en Kane heb je natuurlijk wel een heerlijke basis om rond te bouwen.