Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?

• Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Geeft blijkbaar vertrouwen. Spreekt van een duidelijke visie want clublegende Barnes ziet zijn contract niet verlengd.

Topic blijft open tot augustus 2023 wanneer we weten waar Kompany het seizoen aanvat en ik een fles wijn verstuur naar de gelote winnaar, zoals altijd het plan was.
tombolatni8v.gif

Proficiat @Hellsdinner, PM me als ge de fles wijn wilt en ik zorg dat ze bij u geraakt.

Omdat ze uitpakken tegen een promovendus en tegen godbetert Dinamo Zagreb?

4 matchen met Bayern tegen zwakke ploegen zegt toch niet veel. Onder Tuchel begon men vorig jaar ook als een trein, met 4-0 tegen Dortmund, 7-0 tegen Bochum en 8-0 tegen Darmstadt.

Paar keer winnen met Bayern is niet moeilijk. Gans het seizoen lang winnen, is wat anders. En dat is toch de verwachting. Afwachten dus.

4 matchen met Bayern tegen zwakke ploegen zegt toch niet veel. Onder Tuchel begon men vorig jaar ook als een trein, met 4-0 tegen Dortmund, 7-0 tegen Bochum en 8-0 tegen Darmstadt.

Paar keer winnen met Bayern is niet moeilijk. Gans het seizoen lang winnen, is wat anders. En dat is toch de verwachting. Afwachten dus.
Finaal zijn het de spelers die het ook moeten doen he. Een trainer is 50% van het werk maar de spelers zijn de overige 50%. Dus we zullen wel zien.

Bij een topploeg heb je wel veel meer ruimte en beslissingsrecht. Je kan een paar keer goed presteren en als trainer even polsen: mmm ik heb ne extra verdediger nodig. Ik wil er ene extra en de kans is groot dat je uw zin krijgt. Uw bank is bijna even goed als je vaste spelers. Je kan meer routeren en een tactiek (plan A + plan B) bedenken die werkt afhankelijk van de tegenstander.

Als je bij godverbeterd Heist Op Den berg trainer bent en het bestuur eist dat ze over 3 seizoenen eerste klasse moeten spelen, dan mag de trainer Pep noemen, dan wordt ie over 1 seizoen ontslagen omdat dit niet lukt :)

Finaal zijn het de spelers die het ook moeten doen he. Een trainer is 50% van het werk maar de spelers zijn de overige 50%. Dus we zullen wel zien.

Bij een topploeg heb je wel veel meer ruimte en beslissingsrecht. Je kan een paar keer goed presteren en als trainer even polsen: mmm ik heb ne extra verdediger nodig. Ik wil er ene extra en de kans is groot dat je uw zin krijgt. Uw bank is bijna even goed als je vaste spelers. Je kan meer routeren en een tactiek (plan A + plan B) bedenken die werkt afhankelijk van de tegenstander.

Als je bij godverbeterd Heist Op Den berg trainer bent en het bestuur eist dat ze over 3 seizoenen eerste klasse moeten spelen, dan mag de trainer Pep noemen, dan wordt ie over 1 seizoen ontslagen omdat dit niet lukt :)

Ik vind dat mensen serieus onderschatten hoeveel impact een trainer kan hebben, qua motivatie enerzijds en qua tactiek anderzijds. Probleem is dat het zo'n besloten wereldje is en het zo vaak een ons-kent-ons verhaaltje is waardoor zelfs slechte trainers keer op keer gewoon verder kunnen doen en de gedachte "trainers hebben niet zoveel invloed" in leven blijft.

Aangezien we toch over amateur voetbal bezig zijn, een voorbeeldje afgelopen seizoen.
Dhr Bart de Roover was trainer bij Lyra-Lierse in 2e Amateur en begon het seizoen met 14/42 en werd ontslagen einde November. Midden December pakte dhr Tom Proost over en behaalde met dezelfde spelerskern 40/42.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat een Guardiola bij Heist op den Berg beter zou doen dan de huidige 1/9.

En los daarvan doet hij het toch zo slecht nog niet, en blijft hem vervangen door Felice Mazzu je reinste waanzin. ;)

En los daarvan doet hij het toch zo slecht nog niet, en blijft hem vervangen door Felice Mazzu je reinste waanzin. ;)
Hem vervangen door Mazzu blijft idd de grootste flater die ze daar de afgelopen jaren hebben gedaan.
Of hij het goed doet bij Bayern kan je nu idd echt nog niet zeggen aangezien ze enkel nog maar tegen janneke en mieke gespeeld hebben en je u spelers nog zonder enig probleem kan motiveren als nieuwe coach.
Hoewel ik ook al gewoon benieuwd ben hoe hij het gaat doen tegen een effenaf sterke tegenstander zullen we pas zien hoe goed hij het doet als hij eind november een paar punten voor staat en evengoed zijn kern gefocust moet houden om die winning reeks te blijven neerzetten of wanneer hij richting het einde vh seizoen richting de triple moet werken.

Soit, de uitslagen zijn leuker om te starten dan wanneer hij 2 keer een droge 1-0 heeft natuurlijk.

Terug
Bovenaan