Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?


  • Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Clement is gewoon een goeie trainer (met inderdaad her en der wat gebreken). Het is niet voor niets dat de fans van AS Monaco er eerst mee lachten: Wie is die nieuwe trainer? Ik heb van die mens nog nooit gehoord! Ze dachten daar initieel, dat hij het daar hoop en al een paar maanden zou volhouden. Maar bijna 1,5 jaar later is hij daar nog steeds trainer dus dan doe je het zo slecht nog niet.

Kompany is dan weer "mogelijks" een toekomstige toptrainer. Alle zo zie ik het toch. We zullen wel zien waar het schip strand, maar ik vind hem qua talent en inzicht een betere trainer dan Clement. Al blijft het lastig om echt goed te vergelijken. De vraag blijft wel: Hoe ver gaat hij komen? :support:
 
Kompany is ook gewoon meer marketing, daar zit een verhaal achter of dat wil men toch.
Petje op ook zoals Klopp.


Clement is gewoon saaier op dat vlak. Daarom zeker niet minder goed. Verre van.
 
Kompany is dan weer "mogelijks" een toekomstige toptrainer. Alle zo zie ik het toch. We zullen wel zien waar het schip strand, maar ik vind hem qua talent en inzicht een betere trainer dan Clement. Al blijft het lastig om echt goed te vergelijken. De vraag blijft wel: Hoe ver gaat hij komen? :support:
Op welke basis is dat? Want qua resultaten staat Clement toch al met een ferme voorsprong
 
Kompany is ook gewoon meer marketing, daar zit een verhaal achter of dat wil men toch.
Petje op ook zoals Klopp.


Clement is gewoon saaier op dat vlak. Daarom zeker niet minder goed. Verre van.
Dus iedere trainer dat een petje draagt wil op Klopp lijken lol
 
Op welke basis is dat? Want qua resultaten staat Clement toch al met een ferme voorsprong
Je vergeet het woordje 'mogelijks' dat ik nog bewust tussen quotes heb geplaatst zodat men er niet zou over lezen, en dan lees jij er gewoon over (of heb je -the clue- misbegrepen)

Ik ben gewoon van mening dat er meer in Kompany zit dan in Clement. Maar de toekomst zal dit inderdaad nog moeten uitwijzen.
 
Nog letterlijk nooit gegeild op een (ex)trainer van Club hoor. Club zelf is mijn ploeg, geen passanten, ook al zijn dat legendes bij ons.
Hetzelfde met spelers toch. Ge ziet dat bij Genk ook. Maar denk dat dat niet te vergelijken is voor clubsupporters, wij hebben dat eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een jeugdspeler van bij ons, een gigantische carriere maakt. Bij Anderlecht en Genk zit dat wel meer in die club en de supporters dus ergens 'logisch' dat ze daar toch ook meer naar kijken en volgen.

Nu kan ik me voor mezelf wel niet inbeelden dat moest CDK er toch eens beginnen door te komen in Milan en een mooie carriere maken dat ik daar dan zo op zit te geilen maar bon.
 
Gelieve zulke uitspraken over mensen enkel te doen met harde bewijzen.
Tuurlijk, maar hoe die supporters tot bleiten toe zijn na een gesprek van een paar minuten is er toch los over? Ik heb respect voor Kompany maar het hele cultgedoe dat de fans er van maken is toch niet meer gezond.
Altijd zeer genant als supporters van de ene club de rekening proberen te maken van supporters van een andere club. Supportersbeleving is toch bij uitstek niet rationeel te benaderen? Als niet-Anderlecht supporter heb je totaal geen voeling met wat Kompany voor de club heeft betekend en het proces dat is afgelegd in zijn periode hier, zowel als speler als trainer. Dat je dat lachwekkend vindt is uw volste recht, maar supporters daar op gaan afrekenen vind ik allemaal nogal goedkoop.

Ik zal de vraag anders stellen: vind je het gezond om 15 jaar na datum nog steeds te applaudiseren in de 23ste minuut voor een speler die amper waarde heeft gehad voor een club en in dronken toestand tegen een boom is geknald? Als niet-Brugge supporter heb je totaal geen voeling daarmee en kan je dat ook als 'cultgedoe' omschrijven, maar voor Bruggesupporters heeft dat nu eenmaal een andere waarde of betekenis. Zo heeft elke ploeg wel zijn verhalen.
 
Je vergeet het woordje 'mogelijks' dat ik nog bewust tussen quotes heb geplaatst zodat men er niet zou over lezen, en dan lees jij er gewoon over (of heb je -the clue- misbegrepen)

Ik ben gewoon van mening dat er meer in Kompany zit dan in Clement. Maar de toekomst zal dit inderdaad nog moeten uitwijzen.
De vraag blijft hetzelfde met of zonder de quotes hoor, ik zie nog geen reden daarvoor
 
Altijd zeer genant als supporters van de ene club de rekening proberen te maken van supporters van een andere club. Supportersbeleving is toch bij uitstek niet rationeel te benaderen? Als niet-Anderlecht supporter heb je totaal geen voeling met wat Kompany voor de club heeft betekend en het proces dat is afgelegd in zijn periode hier, zowel als speler als trainer. Dat je dat lachwekkend vindt is uw volste recht, maar supporters daar op gaan afrekenen vind ik allemaal nogal goedkoop.

Ik zal de vraag anders stellen: vind je het gezond om 15 jaar na datum nog steeds te applaudiseren in de 23ste minuut voor een speler die amper waarde heeft gehad voor een club en in dronken toestand tegen een boom is geknald? Als niet-Brugge supporter heb je totaal geen voeling daarmee en kan je dat ook als 'cultgedoe' omschrijven, maar voor Bruggesupporters heeft dat nu eenmaal een andere waarde of betekenis. Zo heeft elke ploeg wel zijn verhalen.
Neen, en ik heb het zelfs in het daarop volgende seizoen (al) niet (meer) gedaan.
Zoals @Svartálfar hierboven ook zegt, ook spelers zijn voor 95% gewoon passanten.

Nu, dat wil uiteraard allemaal niet zeggen dat je je legendes niet mag eren.
Igv Kompany zal het wel zo zijn, maar ik heb ook altijd zwaar mijn twijfels hoeveel van die zogenaamde legendes echt en oprecht (nog) een band hebben/voelen de club in kwestie. Leuk voor de marketing en de (eerder naïeve) supporters, maar meer ook niet meestal als die een aftrap ofzo komt geven.

Zeker in het moderne voetbal bestaat echte clubliefde nauwelijks nog.
 
De vraag blijft hetzelfde met of zonder de quotes hoor, ik zie nog geen reden daarvoor

De meesten kijken dan ook niet verder dan de resultaten. Daarom dat Kompany zogezegd bij Anderlecht faalde volgens sommigen.

De manier van voetballen, en werken achter de schermen gewoon indrukwekkend.

Daarom is Kompany een potentiële toptrainer. Niet omdat hij de snelste promotie naar de PL wist af te dwingen.

Over Clement ga ik mij niet uitspreken, daar heb ik geen zicht op. Maar vind het persoonlijk ook wel leuk als die het goed doet bij Monaco.
 
Nu, dat wil uiteraard allemaal niet zeggen dat je je legendes niet mag eren.
Igv Kompany zal het wel zo zijn, maar ik heb ook altijd zwaar mijn twijfels hoeveel van die zogenaamde legendes echt en oprecht (nog) een band hebben/voelen de club in kwestie. Leuk voor de marketing en de (eerder naïeve) supporters, maar meer ook niet meestal als die een aftrap ofzo komt geven.

Zeker in het moderne voetbal bestaat echte clubliefde nauwelijks nog.

Dat is uiteraard zo. Maar Kompany daar toch weer de uitzondering.

Terugkomen naar Anderlecht was verre van de aangenaamste en makkelijkste optie.

Zelfs na een hoop messen in de rug van Vandenhaute en Verbeke wou die nog blijven, uit clubliefde, want wederom, een hoop betere opties.
 
De vraag blijft hetzelfde met of zonder de quotes hoor, ik zie nog geen reden daarvoor
En mijn mening blijft identiek hetzelfde. En dat mag denk ik wel? Er is niks mis met het feit dat wij een andere mening hebben.
Het antwoord op uw vraag is hetgeen ik gewoon zeg: Op basis van mijn mening / eigen indruk. Ik weet niet welk ander antwoord jij zou verwachten?

Maar laten we over 10 jaar nog eens praten, dan gaan we weten wie gelijk krijgt ;)
 
Ik zal de vraag anders stellen: vind je het gezond om 15 jaar na datum nog steeds te applaudiseren in de 23ste minuut voor een speler die amper waarde heeft gehad voor een club en in dronken toestand tegen een boom is geknald? Als niet-Brugge supporter heb je totaal geen voeling daarmee en kan je dat ook als 'cultgedoe' omschrijven, maar voor Bruggesupporters heeft dat nu eenmaal een andere waarde of betekenis. Zo heeft elke ploeg wel zijn verhalen.
Facts please. Dat is nooit publiek bekendgemaakt. Dus jij weet meer dan?
 
Dat is uiteraard zo. Maar Kompany daar toch weer de uitzondering.

Terugkomen naar Anderlecht was verre van de aangenaamste en makkelijkste optie.

Zelfs na een hoop messen in de rug van Vandenhaute en Verbeke wou die nog blijven, uit clubliefde, want wederom, een hoop betere opties.
Is dat zo? Sportief mss niet het ideale moment, maar die is ook niet achterlijk en wist dat ie daar in feite nooit iets verkeerd ging kunnen doen en belachelijk veel krediet ging krijgen (van de supporters).
Kon zich dan zelfs nog wat wegsteken achter het speler/trainer gedoe ook.

Kzou zelfs zeggen dat het nét wel de makkelijkste optie was, want welke ploeg ging zich verbranden (speler/)trainer Kompany met 0,0 ervaring? Zo goed als geen enkele, laat staan dat ie zoveel krediet ging krijgen.
Stel, die begint bij, dunno, STVV, en na een half jaar wordt je ontslagen, ga er maar aan staan dan.

Staat volledig los van wat ie nu presteert uiteraard, maar doen alsof ie zichzelf opgeofferd heeft voor Anderlecht, ik geloof dat riedeltje niet volledig, want ie is veel slimmer dan dat.
Terwijl nog wat vriendjes in de staff opnemen... Of ten tijde van RD's wat geld verdienen met zijn Bonka Circus ding. Kheb altijd het gevoel dat er een angel is bij hem, maar goed, ik ben mss biased, maar dat zijn Anderlecht supporters ook imo
 
Is dat zo? Sportief mss niet het ideale moment, maar die is ook niet achterlijk en wist dat ie daar in feite nooit iets verkeerd ging kunnen doen en belachelijk veel krediet ging krijgen (van de supporters).
Kon zich dan zelfs nog wat wegsteken achter het speler/trainer gedoe ook.

Kzou zelfs zeggen dat het nét wel de makkelijkste optie was, want welke ploeg ging zich verbranden (speler/)trainer Kompany met 0,0 ervaring? Zo goed als geen enkele, laat staan dat ie zoveel krediet ging krijgen.
Stel, die begint bij, dunno, STVV, en na een half jaar wordt je ontslagen, ga er maar aan staan dan.

Staat volledig los van wat ie nu presteert uiteraard, maar doen alsof ie zichzelf opgeofferd heeft voor Anderlecht, ik geloof dat riedeltje niet volledig, want ie is veel slimmer dan dat.
Terwijl nog wat vriendjes in de staff opnemen... Of ten tijde van RD's wat geld verdienen met zijn Bonka Circus ding. Kheb altijd het gevoel dat er een angel is bij hem, maar goed, ik ben mss biased, maar dat zijn Anderlecht supporters ook imo
Hij was nog speler he , die kon met gemak naar China of een of ander Arabische competitie gaan uitbollen voor een paar miljoen eurokes maar kiest dan voor zijn club te helpen .
Tuurlijk heeft dien een plan , das gene dommerik he :)
Moest dan ook noodgedwongen stoppen met spelen en RSCA heeft toegehapt om zen eerste stappen te zetten in zen trainerscarriere .
Niks mis mee imo
 
Is dat zo? Sportief mss niet het ideale moment, maar die is ook niet achterlijk en wist dat ie daar in feite nooit iets verkeerd ging kunnen doen en belachelijk veel krediet ging krijgen (van de supporters).
Kon zich dan zelfs nog wat wegsteken achter het speler/trainer gedoe ook.

Kzou zelfs zeggen dat het nét wel de makkelijkste optie was, want welke ploeg ging zich verbranden (speler/)trainer Kompany met 0,0 ervaring? Zo goed als geen enkele, laat staan dat ie zoveel krediet ging krijgen.
Stel, die begint bij, dunno, STVV, en na een half jaar wordt je ontslagen, ga er maar aan staan dan.

Staat volledig los van wat ie nu presteert uiteraard, maar doen alsof ie zichzelf opgeofferd heeft voor Anderlecht, ik geloof dat riedeltje niet volledig, want ie is veel slimmer dan dat.
Terwijl nog wat vriendjes in de staff opnemen... Of ten tijde van RD's wat geld verdienen met zijn Bonka Circus ding. Kheb altijd het gevoel dat er een angel is bij hem, maar goed, ik ben mss biased, maar dat zijn Anderlecht supporters ook imo
De logische en makkelijkste optie was assistent van Pep worden, want dat was volgens mij ook een serieuze optie. Dus ik geloof echt wel dat hij zijn paars hart heeft laten spreken en bij Anderlecht wou beginnen met zijn trainerscarrière en ook nog helpen door er gecombineerd speler te zijn. Anderzijds was zijn krediet wel enorm en een andere trainer was al veel eerder de laan uitgestuurd. Wat niet weg neemt dat de timing van zijn ontslag bijzonder was te noemen. Ik blijf zijn passage, als trainer bij Anderlecht, nog altijd niet indrukwekkend vinden. Voor mij is het ook een kwaliteit om je aan te passen aan je materiaal en er waren echt veel draken van matchen bij. Wat niet wegneemt dat hij nu fantastisch heeft gepresteerd en ik hoop dat hij gaat bevestigen in de PL volgend seizoen.
 
Altijd zeer genant als supporters van de ene club de rekening proberen te maken van supporters van een andere club. Supportersbeleving is toch bij uitstek niet rationeel te benaderen? Als niet-Anderlecht supporter heb je totaal geen voeling met wat Kompany voor de club heeft betekend en het proces dat is afgelegd in zijn periode hier, zowel als speler als trainer. Dat je dat lachwekkend vindt is uw volste recht, maar supporters daar op gaan afrekenen vind ik allemaal nogal goedkoop.

Ik zal de vraag anders stellen: vind je het gezond om 15 jaar na datum nog steeds te applaudiseren in de 23ste minuut voor een speler die amper waarde heeft gehad voor een club en in dronken toestand tegen een boom is geknald? Als niet-Brugge supporter heb je totaal geen voeling daarmee en kan je dat ook als 'cultgedoe' omschrijven, maar voor Bruggesupporters heeft dat nu eenmaal een andere waarde of betekenis. Zo heeft elke ploeg wel zijn verhalen.
De eerste weken gedaan, maar dat is toch vlug gestopt bij mij.
Hij was nog speler he , die kon met gemak naar China of een of ander Arabische competitie gaan uitbollen voor een paar miljoen eurokes maar kiest dan voor zijn club te helpen .
Tuurlijk heeft dien een plan , das gene dommerik he :)
Moest dan ook noodgedwongen stoppen met spelen en RSCA heeft toegehapt om zen eerste stappen te zetten in zen trainerscarriere .
Niks mis mee imo
Hij is niet als speler gekomen he, hij heeft in Anderlecht gewoon een ploeg gevonden waar hij mocht spelen en tegelijk trainer kon zijn wat in een exotischer land geen optie was.
 
De eerste weken gedaan, maar dat is toch vlug gestopt bij mij.

Hij is niet als speler gekomen he, hij heeft in Anderlecht gewoon een ploeg gevonden waar hij mocht spelen en tegelijk trainer kon zijn wat in een exotischer land geen optie was.
Over trainer was er geen sprake imo
 
Terug
Bovenaan