Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?


  • Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Worden ze daar echt blij van? Hoe beter hij het doet in Engeland, hoe meer het een imbeciele beslissing van Anderlecht blijkt te zijn om hem buiten te werken.
Het blijft de Prins van het Park he. En als Anderlecht supporter kan je hem natuurlijk niets verwijten van wat er afgelopen zomer gebeurd is. Dat is volledig op het conto van Vandenhaute en Verbeke.
 
Worden ze daar echt blij van? Hoe beter hij het doet in Engeland, hoe meer het een imbeciele beslissing van Anderlecht blijkt te zijn om hem buiten te werken.

Dat was mij nochtans van dag 1 duidelijk. ;)

Leuk dat deze waanzinnige beslissing van zotte Wouter hierdoor extra duidelijk wordt voor de mindere kompany fan.
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik geen Anderlechtfan, maar als neutrale(re) fan kan je toch enkel blij zijn om te zien dat Kompany, toch een monument, eerst zijn nek uitsteekt om de club van zijn hart te redden, wordt gedefenestreerd, en nadien toch zich bewijst als coach, waar het sportjournaille vooral sceptisch was of hij wel zijn stempel kon drukken bij een club zoals Burnley.
 
Worden ze daar echt blij van? Hoe beter hij het doet in Engeland, hoe meer het een imbeciele beslissing van Anderlecht blijkt te zijn om hem buiten te werken.
Tuurlijk , al fan van Vinny sinds hij bij ons in de eerste ploeg kwam , verder blijven volgen in heel zen voetballende carriere .
Schoonste dag was zijn wederkeer naar zen club van zen hart .
Als "glazen man" toch een lekker gevulde bankrekkening en wat trofees bijeengeshot .
Standbeeld aan het Man City stadium zegt genoeg imo , heeft niks met RSCA te maken maar een opinie van toch wel de beste club uit de strafste compititie .
Geeft nu lik op stuk aan de lachers , imo het beste antwoord .
Grote meneer .
 
Tuurlijk , al fan van Vinny sinds hij bij ons in de eerste ploeg kwam , verder blijven volgen in heel zen voetballende carriere .
Schoonste dag was zijn wederkeer naar zen club van zen hart .
Als "glazen man" toch een lekker gevulde bankrekkening en wat trofees bijeengeshot .
Standbeeld aan het Man City stadium zegt genoeg imo , heeft niks met RSCA te maken maar een opinie van toch wel de beste club uit de strafste compititie .
Geeft nu lik op stuk aan de lachers , imo het beste antwoord .
Grote meneer .
Goh ja, gezien het gebrek aan historie bij die club niet geheel verwonderlijk hè.

En die beste club uit de strafste competitie zit nog altijd zonder CL. :oi22:
 
het blijft natuurlijk “maar” championship.
Tegen City er toch 6 rond de oren gekregen.
Oké, het is super, maar Scott Parker was ook kampioen geworden met Fulham.
 
het blijft natuurlijk “maar” championship.
Tegen City er toch 6 rond de oren gekregen.
Oké, het is super, maar Scott Parker was ook kampioen geworden met Fulham.
Als Fc knackwurst uit Duitsland tegen Bayern speelt krijgen die er ook 6 rond hun oren , geef hem City zen budget is ...
 
het blijft natuurlijk “maar” championship.
Tegen City er toch 6 rond de oren gekregen.
Oké, het is super, maar Scott Parker was ook kampioen geworden met Fulham.
Maar Championship :rofl: :rofl:

Een enorm moeilijke competitie waar veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn.
Burnley trouwens een enorme metamorfose onder Kompany van pottekestamp/kick and rush naar mooi verzorgd combinatievoetbal met veel kansen en doelpunten.
 
Het enige wat je hem kan "verwijten" is dat hij, zoals zijn mentor, met een quasi bodemloze portemonnee zijn kern heeft mogen samenstellen. Maar dan nog moet je het tot een goed einde brengen dus het blijft gewoon een heel knappe prestatie wat hij hier heeft neergezet.

Ik heb Burnley totaal niet van dichtbij gevolgd maar zijn zijn vervangingen nog van hetzelfde niveau? Want dat was eigenlijk mijn grootste ergernis aan Kompany bij RSCA.
 
Het enige wat je hem kan "verwijten" is dat hij, zoals zijn mentor, met een quasi bodemloze portemonnee zijn kern heeft mogen samenstellen. Maar dan nog moet je het tot een goed einde brengen dus het blijft gewoon een heel knappe prestatie wat hij hier heeft neergezet.

Ik heb Burnley totaal niet van dichtbij gevolgd maar zijn zijn vervangingen nog van hetzelfde niveau? Want dat was eigenlijk mijn grootste ergernis aan Kompany bij RSCA.

Een bodemloze portemonnee ? Halve kern verkocht, en behalve voor Foster voor niemand boven de 4 miljoen uitgegeven. Ik zou wel wat anders halen dan Samuel Bastien met een bodemloze portefeuille …
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan