Algemeen Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?


  • Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Knap idd, had ik toch niet verwacht.
Nu blijven volgend jaar en (proberen) bevestigen zou ik zeggen, maar PL zal natuurlijk heel andere koek zijn.
 
Je krijgt sowieso een zak geld + Weghorst.
Forest heeft zo een kern van 30 spelers bij elkaar gekocht en zijn bijna gered.
 
Nu al 3 seizoenen op rij het maximum uit zijn kern gehaald. En nog zijn er mensen die beweren dat hij faalde in België.

Gewoon heel goeie coach. Waanzin om die weg te sturen. Walgelijk. Kijk wel uit naar de transferzomer van Burnley. Zou leuk zijn mochten er een paar (ex) rsca spelers naar daar trekken.
 
Nu al 3 seizoenen op rij het maximum uit zijn kern gehaald. En nog zijn er mensen die beweren dat hij faalde in België.

Gewoon heel goeie coach. Waanzin om die weg te sturen. Walgelijk. Kijk wel uit naar de transferzomer van Burnley. Zou leuk zijn mochten er een paar (ex) rsca spelers naar daar trekken.
Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik niet onder de indruk was van zijn periode bij Anderlecht, net als de meerderheid van mijn paarse vrienden. Des te meer wel van zijn prestaties bij Burnley.
 
Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik niet onder de indruk was van zijn periode bij Anderlecht, net als de meerderheid van mijn paarse vrienden. Des te meer wel van zijn prestaties bij Burnley.
Niet dat de kern nu veel beter is , maar toen speelde we met Magalan /Hoedt vanachter , een volledig nieuw systeem .
Dit resultaat in Burnley is gewoon het gevolg om een manager te laten doen , wat woutertje niet wou .
 
Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik niet onder de indruk was van zijn periode bij Anderlecht, net als de meerderheid van mijn paarse vrienden. Des te meer wel van zijn prestaties bij Burnley.

Dat ga ik nooit snappen, hoe al die rsca fans niet door hadden welk goud we in handen hadden. Haalt in zijn eerste seizoen als coach PO1 nadat hij zijn 3 beste spelers verliest, met Kompany, Doku en Van Crombrugge. En er is geen geld om die deftig te vervangen.

Vorig seizoen spelen we meestal hetzelfde voetbal dat hij nu bij Burnley speelt. Alleen mist men vaak wat geluk. En botsen we op de gebreken van de kern, die moeilijk zijn kansen afwerkt, of individuele blundert waardoor we niet krijgen wat we verdienen. Uiteraard ook soms baggermatchen tussen, maar dat lijkt mij niet onlogisch.

En als je dan ook nog eens weet hoe die vorig seizoen werd tegengewerkt door die 2 achterbakse betweterkes maakt het die 3de plaats des te knap.

Het speler coach seizoen uiteraard slecht, ondanks we wel weer begonnen voetballen toen, maar belachelijk veel blessures, Vercauteren met een gans andere visie, en teveel hooi op zijn vork als speler coach, waren vooral een goede leerschool voor Kompany. Des te debiel om hem weg te sturen net als je bijna kan gaan oogsten.
 
Als Club supporters lachen wel eens met hem, maar is een man met respect tov de tegenstander ben nog niet vergeten dat Kompany zijn eigen aanhang ging berispen voor het bommetje richting Mignolet. Als T1 zag ik het niet maar die ploeg moest van 0 beginnen, bij rsca moesten zich schamen hem buitengewerkt hebben een man met paars hart.

Doet mij beetje denken aan de Caje die door degryse buiten gewipt is door het falen van degryse zelf.
 
Burnley heeft wel de duurste kern en het grootste budget van de Championship toch?
Maar verloor ook zijn halve kern van vorig jaar he. Deed geen enkele transfer duurder dan 4 miljoen, tot men deze winter Foster ging halen bij Westerlo.

Men heeft een sterke kern, maar niet met voorsprong de beste kern uit een aartsmoeilijke competitie als the championship. Meedoen voor de titel is logisch, 7 matchen voor het einde al de promotie binnen hebben gewoon weer een topprestatie, zeker als je het voetbal ziet dat werd gespeeld!
 
Dat is het vooral, de Championship is zeer moeilijk want je hebt quasi 16 à 18 teams die in aanmerking komen voor promotie en er ook voor strijden. Als je naar de kernen kijkt, dat zijn allemaal geen dutsen. Elke match is met het mes tussen de tanden. Verlies je drie keer op rij, kan je zo maar tien plaatsen of meer zakken.
 
Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik niet onder de indruk was van zijn periode bij Anderlecht, net als de meerderheid van mijn paarse vrienden. Des te meer wel van zijn prestaties bij Burnley.
Heeft er bij Anderlecht alles uitgeperst wat er ook maar uit te persen viel. Uw paarse vrienden stonden waarschijnlijk op de banken te dansen toen Mazzu werd aangesteld zeker? :laugh:
 
Hoe bedoel je? De grootste critici waren meestal ook gewoon de grootste Mazzu adepten.. Nu hoor je ze niet meer natuurlijk.
Denk dat je niet goed weet wat er bij de supporters leefde , toen ze vinny vervangde door chicken Mazzu , pls
Persoonlijk NOOIT ne fan geweest van Mazzu en nog steeds niet .
 
Dat ga ik nooit snappen, hoe al die rsca fans niet door hadden welk goud we in handen hadden. Haalt in zijn eerste seizoen als coach PO1 nadat hij zijn 3 beste spelers verliest, met Kompany, Doku en Van Crombrugge. En er is geen geld om die deftig te vervangen.

Vorig seizoen spelen we meestal hetzelfde voetbal dat hij nu bij Burnley speelt. Alleen mist men vaak wat geluk. En botsen we op de gebreken van de kern, die moeilijk zijn kansen afwerkt, of individuele blundert waardoor we niet krijgen wat we verdienen. Uiteraard ook soms baggermatchen tussen, maar dat lijkt mij niet onlogisch.

En als je dan ook nog eens weet hoe die vorig seizoen werd tegengewerkt door die 2 achterbakse betweterkes maakt het die 3de plaats des te knap.

Het speler coach seizoen uiteraard slecht, ondanks we wel weer begonnen voetballen toen, maar belachelijk veel blessures, Vercauteren met een gans andere visie, en teveel hooi op zijn vork als speler coach, waren vooral een goede leerschool voor Kompany. Des te debiel om hem weg te sturen net als je bijna kan gaan oogsten.
Het ging vooral om de vele vreemde wissels. Waar zeker iets van te zeggen valt.
 
Heeft er bij Anderlecht alles uitgeperst wat er ook maar uit te persen viel. Uw paarse vrienden stonden waarschijnlijk op de banken te dansen toen Mazzu werd aangesteld zeker? :laugh:
Niet echt. Zie ook niet waarom. Ze dragen Kompany op handen voor de duidelijkheid, maar vonden dat hij soms gewoon zeer vreemde dingen deed.
 
Burnley 2-0 gewonnen tegen rechtstreekse rivaal Sheffield, dus nu 14 punten los met nog 6 matchen.
Volgende matchdag is Burnley - Reading (met good old Carroll) en Sheffield - Cardiff. Als Sheffield het slechter doet dan Burnley, dan is Burnley kampioen.

PS: als journalisten van Het Nieuwsblad meelezen, Turf Moor schrijf je zonder e op het einde. Elke keer opnieuw.
 
Terug
Bovenaan