Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?


  • Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Wat een heerlijk avondje alweer daar in dat grauwe Burnley. Vroeg op achterstand tegen de nummer 6, geduldig maar als een onverstoorbare pletwals blijven drukken en enkele minuten voor het einde een prachtige vrijetrap in de winkelhaak voor de winner.

Vervolgens paar minuutjes op de korte ruimte de bal ongrijpbaar maken en de olés die door het stadion galmden.

Gelukkig hebben we toch zoiets om ons aan op te trekken nu. 🥰
 
Kompany heeft zich met de transfer van Foster weer wat op de nek gehaald.

De Where-is-Percy-Tau-fans nu massaal de Burnley-account aan ‘t volspammen.

Die Zuid-Afrikanen jongens.
 
Vandaar een volksraadpleging: waar zal Kompany, laten we zeggen in augustus 2023, uithangen? De kiezers met de juiste toekomstvisie gooi ik in een tombola als de uitslag bekend is, en naar de winnaar van deze lottrekking verstuur ik desgewenst een fles van dezelfde witte wijn waarvan zogezegd één glaasje meer op een drukke zaterdagavond zijn café had kunnen redden. De pilsen houd ik voor mezelf om door Euro2024 te raken na de uitschakeling in de achtste finales door Noorwegen.
Volgend jaar de nieuwe coach van MC wanneer Pep de handdoek in de ring gooit? :tongue:
Augustus dit jaar gaat nog wel wat vroeg zijn ;)
 
Ik zie hem niet in de LeagueTwo coachen :unsure:
Haha, ja eerst zien of ze gestraft worden. Waarschijnlijk wel, maar dan zal het eerder een zware boete worden of zo? Degradatie denk ik niet (al kan ik mij vergissen). Het (grote) geld spreekt zeggen ze wel eens.
 
Haha, ja eerst zien of ze gestraft worden. Waarschijnlijk wel, maar dan zal het eerder een zware boete worden of zo? Degradatie denk ik niet (al kan ik mij vergissen). Het (grote) geld spreekt zeggen ze wel eens.
Was een grapje, maar zoals hij nu zich (nog eens) bewijst, kan en mag hij zeker die ambitie hebben. Als je zoiets kan op dit niveau moet je dat zeker bij een PL ploeg kunnen waar de budgetten nog groter zijn. Chamionship is ook een verraderlijke competitie.
 
Was een grapje, maar zoals hij nu zich (nog eens) bewijst, kan en mag hij zeker die ambitie hebben. Als je zoiets kan op dit niveau moet je dat zeker bij een PL ploeg kunnen waar de budgetten nog groter zijn. Chamionship is ook een verraderlijke competitie.
Nu ja volgend jaar is mss nog iets te vroeg (???), maar als Kompany zo verder doet en indruk blijft maken, dan is het eerlijksheidshalve -niet zo ver gezocht- dat hij ooit mogelijks trainer wordt of kan worden van MC.

Hij heeft daar 11 seizoenen lang gespeeld als speler en ze kennen hem daar nog altijd goed he.

Ik zeg niet dat het gebeurt, maar het volledig uitsluiten? Neen.
 
Kwam deze aankondiging van destijds weer tegen, wat was ik blij die dag.
En dat filmpje begint met "RSCA Fans : It can't get any worse"
If only we had known...
Zo een dag dat je als Anderlecht fan nog steeds weet wat je aan het doen was als je het vernam.

Net als die dag dat hij werd weggestuurd. :( 1 van de grootste blunders uit onze clubgeschiedenis.
 
Alle, Keygnaert schrijft terug voor HLN. Deze keer zijn er wel afspraken gemaakt, hij deelt geen punten meer uit en zal zijn drang om de beste voetbalpioneerder te zijn deze keer op een deontologische manier doen.

 
Alle, Keygnaert schrijft terug voor HLN. Deze keer zijn er wel afspraken gemaakt, hij deelt geen punten meer uit en zal zijn drang om de beste voetbalpioneerder te zijn deze keer op een deontologische manier doen.

hero-image.fill.size_1200x675.v1626877109.png
 
"Ik koos vorige zomer voor 'mensen', niet voor 'een club", klinkt in een reportage in de krant. "De bestuursmensen van Burnley raakten mij en overtuigden mij. Ik ben in een club terechtgekomen waar geen politiek heerst - enkel voetbal..."

Straks heeft Vinnie ook een klacht aan zijn broek
 
Terug
Bovenaan