EA SPORTS FC 25

Zou nen algemenen boycot ni beter werken? Kunnen de kleine kindjes met elkaar blijven spelen, om ter hoogste betaler wint

In vorige Fifa 's heb ik allemaal dikke ploegen

Zou nen algemenen boycot ni beter werken? Kunnen de kleine kindjes met elkaar blijven spelen, om ter hoogste betaler wint

In vorige Fifa 's heb ik allemaal dikke ploegen

Is al bezig: https://gamerant.com/ea-shares-decline-underperforming-game-sales/

Alleen kan het nog beter. Als je dan ziet dat er developers zoals Larian Studios hun hart en ziel in een project steken omdat ze graag zelf gamen kunnen ze bij EA nog wat leren. Natuurlijk moet je winstgevend zijn maar dit is gewoon zakken vullen met hun lootboxes.

Wie zegt dat hij geen verschil in gameplay ziet tussen vlak na het droppen van de laatste patch en nu heeft geen flauw benul van wat hij zegt. Keepers zijn duidelijk weer beter (thank god), maar de CB's halen ook terug veel te gemakkelijk de snellere spelers in. Dat heeft niets met aanpassen aan de patch te maken, het is niet dat ik nu mijn R2 door m'n kaske kan duwen met mijn CB om mij aan te passen ...
Evo ook op Rodman gedaan <3

Juist futures star Larsson gepacked. 80-90k waard.

Ongeveer dezelfde stats als mijn Eto'o maar Larsson heeft 2x playstyle+.

Maar Eto'o is 530k .. geen idee waar het verschil zit

Nu in div2 sinds paar dagen en minder moeilijke matchen dan in div3 😅

Eto'o en del piero blijven toch de 2 beste aankopen dat ik heb gedaan.

Op RB zou ik nog cafu toty willen IPV maicon maar 1,7mil is veel geld voor 1 speler (ik heb nu 2,2 mil)

Nog eens een campaign sbc gedaan, spelen is al langer geleden, Militao (LA/CB), gaat nog altijd 2 million, en past perfect in mijn kraam

Phhhhhhhhhhhhhhhh... *blaast het stof vanop het topic weg*

Nog paar matchkes gespeeld en ik amuseer me wel, met r1 de bal bijhouden lukt wel vlotjes nu de spelers wat meer kunnen. Wel op het juiste moment doen uiteraard. Blijkbaar moet je maar 2 wins hebben voor WL te mogen spelen. Morgen is testen...

Ha wederom een bericht van een zinkend schip. Nice
We mogen blij zijn dat het pas op het 'einde' is.
Volgende versie zie ik ze dit van in het begin doen ...

Zelf heb ik nu nog altijd 2,2mil omdat ik weinig tot geen spelers koop (vooral sbc's, evo's en player picks).
Maar om elke maand 500k te geven aan season pass, dat zou ik ook niet kunnen 'betalen' met ingame coins.

Zelf heb ik nu nog altijd 2,2mil omdat ik weinig tot geen spelers koop (vooral sbc's, evo's en player picks).
Maar om elke maand 500k te geven aan season pass, dat zou ik ook niet kunnen 'betalen' met ingame coins.
Je ziet wel vaker dat ze op het einde van de cycle enkele dingen proberen die dan vaak volgend jaar van bij de start in de game zitten. Zoals die preview packs zijn ook eerst ergens halverwege toegevoegd om het jaar erna permanent te worden.

Ah das de prijs per maand, totaal bedoeld voor de CC gang dan

Als je wat slim bent houd je een 5k ish punten over van de ultimate edition punten, is toch vaak bucht in het begin...

Terug
Bovenaan