Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou nen algemenen boycot ni beter werken? Kunnen de kleine kindjes met elkaar blijven spelen, om ter hoogste betaler wint
In vorige Fifa 's heb ik allemaal dikke ploegen
Moede mijne Vini hebben?iemand coins over dat hij vanaf wilt (tegen $) ?

Ik heb wel wat coins over. Hoeveel wil je?iemand coins over dat hij vanaf wilt (tegen $) ?
Ha wederom een bericht van een zinkend schip. NiceIemand dat de betalende season pass zou kopen voor 500k (gerucht)?
We mogen blij zijn dat het pas op het 'einde' is.Ha wederom een bericht van een zinkend schip. Nice
Je ziet wel vaker dat ze op het einde van de cycle enkele dingen proberen die dan vaak volgend jaar van bij de start in de game zitten. Zoals die preview packs zijn ook eerst ergens halverwege toegevoegd om het jaar erna permanent te worden.We mogen blij zijn dat het pas op het 'einde' is.
Volgende versie zie ik ze dit van in het begin doen ...
Zelf heb ik nu nog altijd 2,2mil omdat ik weinig tot geen spelers koop (vooral sbc's, evo's en player picks).
Maar om elke maand 500k te geven aan season pass, dat zou ik ook niet kunnen 'betalen' met ingame coins.
Ah das de prijs per maand, totaal bedoeld voor de CC gang danWe mogen blij zijn dat het pas op het 'einde' is.
Volgende versie zie ik ze dit van in het begin doen ...
Zelf heb ik nu nog altijd 2,2mil omdat ik weinig tot geen spelers koop (vooral sbc's, evo's en player picks).
Maar om elke maand 500k te geven aan season pass, dat zou ik ook niet kunnen 'betalen' met ingame coins.
Als het spel wilt kan het goed spelen, ik spreek mss voor FUT dan, maar het is soms huilen met de pet op...Los van FUT: hoe speelt het spel? Hoezo ervaringen met managercarriere en offline play?
Ah das de prijs per maand, totaal bedoeld voor de CC gang dan