EA SPORTS FC 25

IMG-20250121-013348.jpg

Daar gaat mijn TOTY packluck :unsure:
Stukken beter dan wat ik had hoor 🤣

En was toch veel moeite. Voor die cfain EVO pas ik gewoon, en wsl stopt het hier voor mij. Ga career gewoon doen. Maar wat te doen met mijn 1.7 miljoen? 😎

Ik vind die nieuwe patch echt geen verbetering, integendeel. Sure, offensief speelt het misschien vlotter, maar verdedigen is gewoon een grote klucht nu. Ik krijg 2x meer doelpunten tegen in vergelijking met ervoor. Casillas SBC gedaan om een deftige keeper te hebben, redt letterlijk amper iets tot niets.Ik krijg ineens ook absurd veel penalties tegen die ook nog eens bestraft worden met een rode kaart. Echt super vaak. Nope, ik leg het voorlopig weg.

Ik vind net van wel, speelt meer als de 24 en toont ook het verschil tussen de mensen die kunnen verdedigen en wie er veel te veel vertrouwde op de AI om te verdedigen. Ik zit nu in div 3 en win toch vaak met 2+ doelpunten verschil. Het haalt ook de 91 depth tactic onderuit, was rete irritant om tegen te spelen

Mijn Casillas kan ook amper een bal pakken precies. Hij zou nog beter moeten zijn als Buffon SBC, maar ondanks de playstyle+ kan hij longranger shots gewoon niet pakken. En de meerderheid (!) vd goals die ik tegenkrijg tegen AI is idd van absurde penalties. Vanaf je ook maar iemand aanraakt - ik kan er gewoon niet aan uit in de replay - heb je prijs. Met squad battles plots van mijn beste resultaat ook (25K) naar één van mijn slechtste ooit (19K). Waanzin. T'is niet dat ik op een paar dagen slechter geworden ben in het spel.

Ga vandaag verder met career. Ik hoop ECHT dat dit niet de hele modus verpest want het was echt in een goede staat eerst... Dank God voor sim mode. Dat lijkt ten minste nog op voetbal.

Toch nog eens gekeken voor mijn Onana op te pikken in FUT voor de SBC (om toch es te proberen), hebben ze zijn price range verbreedt...... van 30K naar 35K. Echt: FU EA, dikke megolen. Maar geloof me: je bent beter af zonder die modus. En ze doen zeker een paar dingen goed: zo zijn er toch terug extra echte gezichten in het spel, ipv. die lelijke placeholders of templates.

Mijn Casillas kan ook amper een bal pakken precies. Hij zou nog beter moeten zijn als Buffon SBC, maar ondanks de playstyle+ kan hij longranger shots gewoon niet pakken. En de meerderheid (!) vd goals die ik tegenkrijg tegen AI is idd van absurde penalties. Vanaf je ook maar iemand aanraakt - ik kan er gewoon niet aan uit in de replay - heb je prijs. Met squad battles plots van mijn beste resultaat ook (25K) naar één van mijn slechtste ooit (19K). Waanzin. T'is niet dat ik op een paar dagen slechter geworden ben in het spel.

Ga vandaag verder met career. Ik hoop ECHT dat dit niet de hele modus verpest want het was echt in een goede staat eerst... Dank God voor sim mode. Dat lijkt ten minste nog op voetbal.

Toch nog eens gekeken voor mijn Onana op te pikken in FUT voor de SBC (om toch es te proberen), hebben ze zijn price range verbreedt...... van 30K naar 35K. Echt: FU EA, dikke megolen. Maar geloof me: je bent beter af zonder die modus. En ze doen zeker een paar dingen goed: zo zijn er toch terug extra echte gezichten in het spel, ipv. die lelijke placeholders of templates.
Staat hij op goalkeeper++? Ik had hem eerst op Sweeper Keeper++ staan, maar dan speelde hij dramatisch. Sinds de swap naar Goalkeeper++ speelt hij heel anders voor mij, al dikwijls m'n redder geweest.

Staat hij op goalkeeper++? Ik had hem eerst op Sweeper Keeper++ staan, maar dan speelde hij dramatisch. Sinds de swap naar Goalkeeper++ speelt hij heel anders voor mij, al dikwijls m'n redder geweest.
Nee stond de gele tijd op gewone keeper. :p

Uiteindelijk al mijn geld opgeburnd gisteren maar was blijkbaar beetje dom want vanaf vandaag zijn er extra mannetjes. In mijn laatste pack uiteindelijk Martinez TOTY gekregen, maar die kan je zeer makkelijk gewoon kopen voor 310K XD. T'is goed geweest nu, maar chance heb ik er niet mee gehad.

Vandaag het spel ook nog eens opgestart nadat ik veel mensen hoorde dat het nu echt wel goed is.
Ben in die maanden niet spelen afgezakt naar Div 7. 6 matchen gespeeld en alles EZ gewonnen en in div 6. Moet men team wel wat upgraden 😂

Net divisie 3 gehaald sinds de overstap van fifa naar fc.
Mede dankzij een patch dat combinatie voetbal mogelijk maakt.
Nu nog die belachelijk verre schoten patchen en we zijn weer een stapje dichter dat we effectief plezier beleven aan de game.

Dan mogen ze toch hun bucht serverkes nekeer een grondige doorlichting geven... Ik wordt er gewoon uitgemeten

Die patch zou volgens bepaalde (ex) pro spelers in stilte deels teruggedraaid zijn. Ik merk wel een verschil tov vorige week bv. De 8-8 matchen ofzo komen nog heel weinig voor.

Screenshot-2025-01-29-12-30-01-45-90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg

Team die ik sinds gisteren heb. Die TOTY evo gedaan op Rodman, is een biejst nu. Zaterdag ook die Valverde gepacked en Paredes gisteren uit een 83x10 gehaald.

Mss omdat niet alle mensen debielen zijn, en zich aanpassen aan de patch? 😂

Als je zelf het verschil niet merkt ist goed voor jou.

Het is wel een feit dat vorige week er veel matchen waren met hogere scores, en die kom ik nu niet meer tegen ...
Zelfs andere waarmee ik in party zit zeggen het ook, we stuurden screens naar elkaar van de hoge scores, nu is dat niet meer het geval ..
Een match waar ik 4-0 in achter kwam won ik nog met 4-8 bijvoorbeeld.

Maar goed voor jou dat je het niet merk na zolang niet te spelen LOL

En als jij mij niet wil geloven, dan moet je de reddit posts ook zeker en vast niet geloven:

Laatst bewerkt:
Op de man spelen is niet nodig in een fatsoenlijke discussie.
Als je zelf het verschil niet merkt ist goed voor jou

Het is wel een feit dat vorige week er veel matchen waren met hogere scores, en die kom ik nu niet meer tegen ...
Zelfs andere waarmee ik in party zit zeggen het ook, we stuurden screens naar elkaar van de hoge scores, nu is dat niet meer het geval ..
Een match waar ik 4-0 in achter kwam won ik nog met 4-8 bijvoorbeeld.

Maar goed voor jou dat je het niet merk na zolang niet te spelen LOL

En als jij mij niet wil geloven, dan moet je de reddit posts ook zeker en vast niet geloven:
Er is 1000% zeker geen patch geweest. En iedereen die zegt van wel, dat is het probleem van de Community. Kunnen niet meer winnen, en ze gaan wenen ipv er iets aan te doen. En met de Servers van EA is er iets aan doen soms ook gwn hopeloos.. en daar zal 9/10 het “gevoel” in zitten.

MODEDIT: op de man weggehaald

Er is 1000% zeker geen patch geweest. En iedereen die zegt van wel, dat is het probleem van de Community. Kunnen niet meer winnen, en ze gaan wenen ipv er iets aan te doen. En met de Servers van EA is er iets aan doen soms ook gwn hopeloos.. en daar zal 9/10 het “gevoel” in zitten.

Er zijn nochtans pro spelers die zeggen dat er gepatcht is (Jamboo).

Feit is gewoon dat ge niet krijgt waarvoor ge betaalt. Ge koopt het spel aan en om de zoveel botten patchen ze het kapot. Dat is toch niet meer hetzelfde spel waarvoor ge betaalt hebt.

Nu ja, ik heb UFL gespeeld en das ondertussen een even grote ramp. Patch na patch verandert het spel fundamenteel (wat ik ergens nog wel snap gezien het een volledig nieuw spel is). Maar dit lijkt in geen meter meer op de eerste gameplay. Na de platinum te halen gewoon eraf gesmeten.

Ik begin stilaan te denken dat de tijd van Fifa 17 nooit meer terug komt en plezante voetbalspellen in het algemeen. Deels ook de fout van de community. Elke loser die videos post op youtube: dit is de nieuwe meta en al die schapen die dan zo beginnen te spelen en de fun er volledig uit halen.

Ze doen al sinds fifa 23 aan live tuning, hebben ze geen patch voor nodig, en dit hebben ze gedaan. Ik kon met mijn Rodman, eenmaal voorbij een verdediger, moeilijk bijgebeend worden. Nu kan die vurten gouden VVD terug mee, en daar komt de grootste kritiek op. Vind ik ook meer dan normaal, 't is belachelijk dat een speler met 94 pace en rapid+ simpel ingehaald word door ne olifant op schaatsen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan