EA SPORTS FC 25

Kan je ergens zien of vinden welke evolution je hebt gedaan op een speler?
Nope. Je kan de categorie zien van de laatste EVO en dan daarop zoeken op futbin. Wrm?

Toch ook maar een Icon SBC gedaan na de chance van iedereen en uitgekomen bij Rivaldo (de 90). Toch wel mooi, want het kan veel, maar dan ook veel slechter... :p

Nope. Je kan de categorie zien van de laatste EVO en dan daarop zoeken op futbin. Wrm?

Toch ook maar een Icon SBC gedaan na de chance van iedereen en uitgekomen bij Rivaldo (de 90). Toch wel mooi, want het kan veel, maar dan ook veel slechter... :p
Wil via futbin zien of ik EVO kan doen. Maar ik weet dus niet meer welke ik heb gedaan op bv raphinia of kean bv

Zot eigenlijk hoe diepo futbin daarin gaat. Zit er soms lang op te staren om te kijken wat het meest optimaal is, tot ik me realiseer dat ik EVO spelers niet speel en het eigenlijk niet uitmaakt. :p

Tegen beter weten in trouwens de tweede Icon SBC gedaan en ik had toevallig (?) ook Sawa dus valt heel goed mee. Het is dat er ook gewoon geen hol te doen is met die overtollige kaarten aangezien de huidige player SBC's me niet aanstaan (mss Buffon?). Ook weer een magere maand qua content: wéér geen Moments, geen incentive om draft ofzo te doen, etc. Gewoon meer van hetzelfde, maar het wordt alsmaar sneller.

Heb juist de vini sbc gedaan. Xavve gaat hem ook doen en een betere LW is er niet. Hazard terug te koop gezet nu.

Momenteel raphinia op de rw maar ook niet ideaal.

Juist rudiger winter wild card uit pack gehaald

Laatst bewerkt:
Ik wens alle professionele doppers een fantastisch nieuwe jaar toe. Zij zijn immer present in de game, zeker tijdens de kantooruren. Zo zie je maar dat ze met trots hun functie uitoefenen.

Ik wens alle professionele doppers een fantastisch nieuwe jaar toe. Zij zijn immer present in de game, zeker tijdens de kantooruren. Zo zie je maar dat ze met trots hun functie uitoefenen.
Ge spreekt voor uzelf ook? :p Veel mensen nemen verlof nu. Plus op de market spelen in EAFC voelt volgens mij wel aan als een echte job hoor.

Afin, voor Squad Battles ga ik eindelijk eens net niet 23K halen. Hopelijk is het genoeg voor Elite te halen, wat ik vorig jaar zonder uitzondering altijd had. Nu ze het aantal matchen naar 12 hebben gereduceerd hangt het allemaal af van de 3 random rolls die je krijgt. Soms krijg je 2 absolute schijtteams. Soms zijn het 3 88-89 OVR squads waar je met moeite maar 1K van krijgt. Beetje raar dat ik zo gebrand ben om Elite te halen gezien de rewards maar 10K schelen in opbrengst (en als je chance hebt met Gold1 heb je zelfs nog véél meer geld). Ik zie het een beetje als het spel "uitspelen" bij gebrek aan een endgame in die modus.

Jammer van een verloren match door die sh/t-engine die soms random passen geeft terwijl spelers 95 PAS hebben en je juist mikt. De bronzen schijtspelers van de AI kunnen echter altijd perfect sliding tackles doen ondanks de 30 skill en het gebrek aan de playstyle, en ze halen u gewoon in terwijl je naar de bal sprint met één van die clowns. Ik vraag me af wie daar niet gefrustreerd van wordt...

Ik krijg het ook serieus op mijn zenuwen van die inputs die je tijdens de verdediging doet, die dan - als je plots aan de bal komt - omgezet worden in pre-imputs die dan resulteren in passen naar de CF van de AI. GG. Ik besef dat de super-cancel er is (gestolen van PES) maar het gaat daar allemaal wat te snel voor in FUT...

Precies wel een toffe reward als je 4x de weeklies doet, maw. 10x/week scoren in een Rivals match. Ik speel uit principe geen Rivals omdat het spel al frustrerend genoeg is (meer nog: hét meest frustrende spel dat ik ooit speelde). Om mij dan vast te zetten voor een ganse maand om die modus te spelen... Vorig jaar was het constant quitters, stallers en ook nog eens cheaters die uw disconnecten. En dat was dan DIV8 hè. Stel u voor hoe het is wanneer het uitmaakt. XD Nee dank u. Ik klop wel op mijn kin dan.

Trouwens nog geen ene deftige WW card gekregen hoewel ik een hele resem packs heb geopend. Heb wel bijna de 'collectie' aan 87 OVR maar daar ben je niet zoveel mee. Nu wel net een 88 getrokken uit een 2x81 pack, dus af en toe kan je wel wat chance hebben.

Laatst bewerkt:
T'was geen verwijt ofzo hoor. Ik duid gewoon dat er wel meerdere mensen zijn die tijdens hun congé eens een aantal uur spelen. Ik zal hier op't forum wel niet de enige zijn neem ik aan. 😅

Ben aan het overwegen om alsnog online te starten gezien ik nu terug meer career mode speel en ik niet voor niets de modus heb gespeeld. De talloze keren dat we disconnects op 0-0 en cheaters tegenkomen zullen we er maar bijnemen. Uiteindelijk verlies je coins, maar wat koop je ermee? De begeerde kaarten zijn miljoenen, en de categorie er iets onder kun je al voor 67K of 100K kopen. Ik onthoud van vorig jaar om zoveel mogelijk door te spoelen en geen celebrations te doen, want dat is blijkbaar al "toxisch". Defensief spelen zullen we ook maar laten.

Wat spelen jullie eigenlijk? Doorgaans doe ik 4-3-3 omdat dat gewoonweg het simpelst lijkt, met attacking wingbacks en inside's vanvoor. Ze prijzen nu 4-2-1-3 aan maar ik zie niet veel verschil behalve dat het dan nog defensiever wordt er waarschijnlijk om laag niveau nog meer disconnects gaan komen. Hieronder het team dat momenteel geladen is, maar waarschijnlijk ga ik Maicon-90 erin steken in de RB. Als jullie andere ideeën hebben voor chem styles horen we dat graag, hoewel het op dit niveau (div9 zeker?) waarschijnlijk geen fluit uitmaakt. Manager maakt ook niet uit denk ik (of heeft dat een invloed buiten chem?). Voor dit team niets uitgegeven behalve dan een habbekrats voor Charkaoui. Dien rode CB - die volgens mij iedereen heeft? - gaat volgens mij zelfs naar 91 morgen. Dat belooft. XD

fifaultimate.jpg

Laatst bewerkt:
Binnenkort FC pirouette ToTY.
Benieuwd wanneer de "plié" of de "grand écart" zal uitkomen. Mogelijks als DLC?

Kzeg het nog is. Iedereen krijgt r9 en wie krijg ik? Van der Boomen dak al 6x heb. Blijf klagen op het spel tot ik ook is een speler van 5miljoen of meer krijg. Het verschil tussen r9 en mijn keane/dalglish/Zola is goed voelbaar.

Juist een team tegen gehad, Carlos, desailly, Pelé, r9, Socrates, stam ...

2e tegenstander: Thunderstruck mbappe, Thunderstruck foden, Pelé, ...

Als ik alleen speel is hun goedkoopste speler bij mij de duurste (maicon) ...

Als het u gerust kan stellen, ik win maar 20% van mijn matches ze (wss nog minder eigenlijk). Maar zit ook met 2 topspelers mbappe thunder en pelé, is dat een garantie op winst? I think not

Als het u gerust kan stellen, ik win maar 20% van mijn matches ze (wss nog minder eigenlijk). Maar zit ook met 2 topspelers mbappe thunder en pelé, is dat een garantie op winst? I think not
Die zullen beter spelen als mijn spelers in ieder geval. Ze zijn voor iets zoveel duurder ...

Keane op bank gezet, Dalglish (88) gekocht. Speelde cava maar ni overtuigend.
Dalglish verkocht en Eto'o gekocht. Die kerel is dodelijk in de 16m, geen finesse shot+, ma in de box is alles goal.

Zola ook verkocht en Del Piero gekocht (91), links of rechts, tmaakt hem ni uit, zijn finesse shot vliegt binnen.

Ik won voorlopig ook maar de helft denk ik. En dat is in Div8 he ... Mijn 433 met 2 box2box-spelers komt er gewoon niet meer door. Gestopt omdat ik te gefrustreerd werd. Niet omdat ik verlies, maar omdat het is van slechte spelers die echt niet zouden mogen winnen. Cheaters ga ik toch niet tegenkomen op dit niveau? Is naar't schijnt erg op PC.

Kben benieuwd wie er een TOTY gaat pullen.
Ik zal het alvast niet zijn. Pack luck 0,0 ma wel de grootste bullshit tegen krijgen in-game.

Kben benieuwd wie er een TOTY gaat pullen.
Ik zal het alvast niet zijn. Pack luck 0,0 ma wel de grootste bullshit tegen krijgen in-game.
Zit op een laag pitje hier hoor, ik geraak nog niet eens aan mijn 15 punten zo in div 6, bijna elke match die ik voorsta toch met 1 doelpunt verschil verliezen in 93ste minuut, rinse and repeat

Terug
Bovenaan