Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Je kan de categorie zien van de laatste EVO en dan daarop zoeken op futbin. Wrm?Kan je ergens zien of vinden welke evolution je hebt gedaan op een speler?

Wil via futbin zien of ik EVO kan doen. Maar ik weet dus niet meer welke ik heb gedaan op bv raphinia of kean bvNope. Je kan de categorie zien van de laatste EVO en dan daarop zoeken op futbin. Wrm?
Toch ook maar een Icon SBC gedaan na de chance van iedereen en uitgekomen bij Rivaldo (de 90). Toch wel mooi, want het kan veel, maar dan ook veel slechter...![]()

Ge spreekt voor uzelf ook?Ik wens alle professionele doppers een fantastisch nieuwe jaar toe. Zij zijn immer present in de game, zeker tijdens de kantooruren. Zo zie je maar dat ze met trots hun functie uitoefenen.
Veel mensen nemen verlof nu. Plus op de market spelen in EAFC voelt volgens mij wel aan als een echte job hoor.
Die zullen beter spelen als mijn spelers in ieder geval. Ze zijn voor iets zoveel duurder ...Als het u gerust kan stellen, ik win maar 20% van mijn matches ze (wss nog minder eigenlijk). Maar zit ook met 2 topspelers mbappe thunder en pelé, is dat een garantie op winst? I think not
Zit op een laag pitje hier hoor, ik geraak nog niet eens aan mijn 15 punten zo in div 6, bijna elke match die ik voorsta toch met 1 doelpunt verschil verliezen in 93ste minuut, rinse and repeatKben benieuwd wie er een TOTY gaat pullen.
Ik zal het alvast niet zijn. Pack luck 0,0 ma wel de grootste bullshit tegen krijgen in-game.
Idd. Goalfest. Chance dat ik nog geen tijd had deze week voor de squad battles. T'is ineens een pak makkelijker.amai die nieuwe patch, precies nieuwe game. Nu weet ik wat ze doen elk jaar![]()