EA SPORTS FC 25

Amai probeer nog eens weekend league qualifier en had 2 pogingen nodig. Vorige maand won ik elke qualifier 5-0 of 4-1.

De casual speler lijken echt wel het spel verlagen te hebben.

Ik ben de nieuwe nostradasmus jong.

Heb het toch al meerdere edities gezegd dat ze met hun *ahum*kuchkuch*dikke rochel* open de haakjes "wannabe PRo" sluit de haakjes (en als ge de pun nog ni door hebt kan ik u niet verder helpen) - toestanden het hele spel naar de kloten hebben geholpen, allemaal onder het mom van hunnen bollenwinkel.

En wie daar nog in trapt en er echt geld blijft inpompen gelijk ne steenezel, tjah, die kan ik ook ni verder helpen. Wat vroeger een fun game was (ik denk aan fifa 15 bijvoorbeeld) hebben ze nu zodanig verkloot dat idd de gewone spelers hun petje ervan vol hebben, wat dus intriest is, allemaal dankzij dit beursgenoteerde scam bedrijfje dus.

Momenteel is dit mijn squad:

Van der Sar, Lees-Melou, Tolisso, Thiney, Fleury, Papin en Raphinha zijn niet verkoopbaar.
Ik had gedacht aan een nieuwe spits ipv Papin, ik heb graag snelle vinnige spitsen, maar ik vind niet direct iemand.

Op de bank heb ik:
Griezmann, Dumfries (IF), Traore, Messi (gold), Dembele, Rodrygo en Kari (evolution).

Momenteel heb ik bijna 800k maar ik wil natuurlijk niet alles uitgeven aan 1 speler.
Op LW had ik nog gedacht aan Yamal (IF) maar lijkt me een kleine upgrade.

Keane sbc had ik ook in gedachten om te zetten ipv Papin.
Papin maakt de kansen wel af, maar is denk ik soms iets te traag naar mijn gevoel.
Rodrygo had ik ook in de spits geprobeerd, snel en vinnig maar zijn shooting is te laag voor echt in de spits te lopen.

Ook ben ik nu aant twijfelen om Militao (IF) te zetten ipv marquinhos (gold)

En op CAM ben ik ook nog niet tevreden eigenlijk. Donovan evt proberen?

Nieuwe spits: Keane sbc gedaan. Nog niet getest.
Donovan ook op cam geplaatst.
Enkel de LW is moeilijk. Nico Williams, fleury of raphinia en dan yamal op rw.

Laatst bewerkt:
Eventueel achteraf via de EA overlay de speler in kwestie blokkeren, dan zal je normaal niet meer matchen tegen hem/haar.
You do you, maar is dat er niet wat over? Kans is klein dat je die terug tegenkomt hoor. En ze volgen maar gewoon de meta.

Jammer dat ze nog altijd de "long ranger" attribute niet gepikt hebben van PES. Is nu "Trivela" zeker?

Ik hoop echt dat de boel ontploft. Steeds hetzelfde verhaal van hubris en gulzigheid. Steeds het zgn. pack weight tweaken om sales te boosten (voor de shareholders zeker?). Spelers slikken dit met mondjesmaat, maar op den duur is de emmer vol. Heel moeilijk te detecteren voor een bedrijf. Zelfde gebeurde onlangs met D&D, wat ook leidde tot een soort exodus naar de concurrentie. Alleen heb je hier geen concurrentie...

Laatst bewerkt:
Amai probeer nog eens weekend league qualifier en had 2 pogingen nodig. Vorige maand won ik elke qualifier 5-0 of 4-1.

De casual speler lijken echt wel het spel verlagen te hebben.
Ik kan dit laatste enkel bevestigen. Het is te veel een grind geworden. Vorige jaren waren er nog wat kruimels voor de casuals. Het is jaren geleden dat ik zo weinig fifa gespeeld heb.

Ik kan dit laatste enkel bevestigen. Het is te veel een grind geworden. Vorige jaren waren er nog wat kruimels voor de casuals. Het is jaren geleden dat ik zo weinig fifa gespeeld heb.
Ze zullen u wel sussen met één of andere medium meta kaart te geven wanneer je terug komt om te spelen

Ondertussen krijgen de spelers die er veel tijd insteken just nougatbollen in return, compleet het tegenovergestelde van hoe het in elkaar zou moeten zitten, dat degouteerd mij nog het meeste, telkens dat willen pushen naar betalende packs.

En ze volgen maar gewoon de meta.
Het staat me vrij om het spel te ervaren zoals ik het wil.
In rush blokkeer ik al die rubberbanders ook.

Ik koop dit spel voor 70€, als ik dan door zoiets mijn spelervaring kan verbeteren zal ik dat niet laten.
Dat de meta-kinderen een beetje onder elkaar gaan spelen en dat ze de grote mensen laten doen :) .

Bij Gran Turismo rijd ik ook met de auto waarmee ik wil rijden en niet met degene die overal aangeprezen wordt met een tuningsetup erbij.

So indeed, I do me. Ik had het hier maar aangehaald omdat je het niet veel tegenkomt online. Volgens mij zijn er niet veel mensen die weten dat je andere spelers kan blokkeren. Zodoende wil ik anderen op zijn minst de kennis geven dat ze dit kunnen doen. Of ze dat gebruiken of niet is volledig voor hun rekening.

level 35 gehaald.
Niets wauw uit dat pack, 49 nieuwe spelers, 51 voor sbc storage.
Sbc storage zat vol, dus ff paar gold upgrades gedaan.
Uit zo'n pack Van Dijk gehaald ..

Probeerde die Franse SBC te doen, maar t'is precies quasi onmogelijk omdat er van bepaalde ploegen gewoon geen spelers op de markt zijn. Beetje raar dat mensen daar zo opvliegen. Rewards zijn gewoon rommel, maar mensen verliezen graag hun tijd precies?

Nu de career mode gefixed is speel ik dat terug liever. Ze doen ook hun best om UT zo onattractief mogelijk te maken. Ronduit lelijke bonuskits, moments trekken op niets,...

Hier account verkocht met rush mbappe en 1.5 mil coins voor 320 dollar op playerauctions.
Steam account gekocht voor 25€ op Kinguin en wat packluck gehad..
Mensen zijn echt gek en lui :-)

Precies geen spijt dat ik deze fifa effectief niet heb gekocht.

Een beetje ballen blijft fun, je eigen teampje samenstellen is super leuk. Maar de pack luck is elk jaar minder goed en de power curve gaat elk jaar sneller de hoogte in. Dus je kan blijven stinken met je standaard gold teampie of je moet packs beginnen aan te schaffen. Of elke dag spelers traden om coins te verdienen. Het is dus echt achter de feiten aanhollen.

Zijn zelfs die objective spelers nog steeds oftewel ruk en/oftewel verstopt achter een grind van 30 potten? :D

Servers zijn heeeel traag bij mij (ps5)

3 matchen gespeeld en 3 gewonnen.

1 match na 15min 3-0 achter en nog 6-7 gewonnen😅

Laatst bewerkt:
Amai, ze proberen na de barslechte feedback het precies om te keren. Voor "Black Friday" quasi nooit iets uit een booster gehaald, en nu kletsen de TOTW's me om de oren. Een hoop van die energizer packs, "flash" SBC's. Direct een hele hoop 86+ kaarten bij.

Gameplay is wel nog altijd even crappy natuurlijk.

Ik had even sjans in een pack met coins (150k), 91 Baggio, maar ga hem houden, is beter dan mijne Bellingham op de Cam positie

Mijn beste pull was Hemp trailblazers…
Echt wel zielig eigenlijk.

Door die teleurstelling voor de eerste keer een icon pack gedaan.
Laatste keer dat EA mij liggen heeft ;)

Terug
Bovenaan