Stefan_Gaming_BE
Well-known member
89 foddar onder de 24k kopenToevallig tips om 1.6 mil te kunnen verdubbelen, of in te investeren?![]()
ik heb nu voor 1.7 mil aan 89 foddar en discard IF
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
89 foddar onder de 24k kopenToevallig tips om 1.6 mil te kunnen verdubbelen, of in te investeren?![]()
En aan hoeveel verkopen dan? Hoe zoek je die fodder op?89 foddar onder de 24k kopen
ik heb nu voor 1.7 mil aan 89 foddar en discard IF
Moeten eerst sbc komen, en daan ga ze stijgen. Futbin.comEn aan hoeveel verkopen dan? Hoe zoek je die fodder op?
Das wel goed nieuws, ging net stoppen met te gaan voor de upgrade omdat het echt wel te veel was.Rivals nog "maar" 35 punten nodig IPV 45 voor de upgrade rewards
Blijft een k*tbedrijf, maar dit is wel positiefRivals nog "maar" 35 punten nodig IPV 45 voor de upgrade rewards

Vooral in de lagere divisies is het sop de kolen (nog altijd) niet waard.Das wel goed nieuws, ging net stoppen met te gaan voor de upgrade omdat het echt wel te veel was.
Ik zat nu in Div 3. Redelijke rewards imo. Wel lastig gehad om aan de wins te komen altijd. Gisteren 1u30 gespeeld voor 1 winVooral in de lagere divisies is het sop de kolen (nog altijd) niet waard.
. Kvind wel dat je toch zou moeten kunnen zaken in Div. Heb eens een goede run gehad waardoor ik Div 3 gehaald heb, maar is toch wat boven m'n niveau.Ah echt, cool wel, al waren de rewards wel sweet gisteren. 17k coins, mega pack tradable. En nog een tradable en een untradable pack ook. Zat wel niks speciaals in, maar het is het idee dat teltRivals nog "maar" 35 punten nodig IPV 45 voor de upgrade rewards

Dat zijn nog altijd leuke spelers voor in je club te hebben om wat objectives te doenPaar dagen geleden c Ronaldo uit een pack, nu messi uit een +78 pack.
Vorige jaren was dat bingo geweest![]()

Cute, dat je denkt dat dit spel voetbal is =DDit weekend eerste keer weekend league gespeeld. Was me da... bon toch nog 4 wins gehaald, waarvan 2 wel die me een winst gunde met owngoal ( ja ze bestaan nog...). Maar eerlijk, hoe sommige spelen met de zotste kaarten ook. Is dit nog wel voetbal?