EA SPORTS FC 25

Ik zie nu (op gsm althans) in de FC HUB objectives staan ivm managerscompetitie enzo (onder de rubriek FC doelstellingen).

Dus nu moet je maw al objectives behalen buiten FUT om? Er zijn nog niet genoeg dingen te doen zegt...

Ben een beetje in een crisis momenteel met de settings. Sinds de 'patch' (wat fixt die eigenlijk? En ja, ik heb de patch notes gelezen) lijkt de verdedigende AI opeens zo sterk dat ik nog zeer moeilijk kan winnen op top player. Op normal (zgn. 'professional') is het dan weer poepsimpel. Ik speel los van altijd op 'simulation' mode en denkt dan meteen aan de sliders te veranderen, maar dat helpt niet veel.

Het probleem is dat de AI meteen na een pass de bal meteen onderschept. Met VanDijk, maar ook met de slechtste bronze rommelspelers in het spel. Shielden of first touch naar de open kant haalt vaak niet veel uit, al hebben mijn spelers 99 (!) strenght. Ik kan zelf tegen de AI nog goed verdedigen, maar het exploit te vaak dat het 'AI' is en reageert gewoon altijd perfect gecoordineerd op alles. Ze homen direct op uw spelers in vlak nadat de pass vertrekt, en hopsa, weg kans... Zelfs een RB-pass is niet snel genoeg. De enige tool die ik op verdedigend vlak denk te hebben is gewoon de support knop (er 2x op drukken doe ik zeer weinig). Verder is het gewoon flip-floppen tussen spelertjes en er naartoe gaan. Aanvallend is het je beroepen op cheesy tactieken die soms werken, maar leuk is wat anders.

Ik kan ook gewoon op professional blijven en me inhouden. En matchen express verliezen? Hoe debiel is dat?

Ik zie nu (op gsm althans) in de FC HUB objectives staan ivm managerscompetitie enzo (onder de rubriek FC doelstellingen).

Dus nu moet je maw al objectives behalen buiten FUT om? Er zijn nog niet genoeg dingen te doen zegt...

Was toch vorige maand ook al zo? En je moet niets behalen. Als je alle modes af en toe wat speelt dan kom je na 2 weken al op het hoogste level uit. Maar dat is volledig overbodig gezien je toch overladen wordt met XP.

Ah echt ? Ik ga (op console) die objectives regelmatig af, en heb dat daar toch niet zien staan. Sebiet eens kijken wanneer ik speel.

Edit, ok het staat er wel degelijk, wel verstopt onder de L2 knop in de objectives

Laatst bewerkt:
Is er weeral een patch of verandering geweest? Ik kan niks meer winnen, echt ni normaal sinds ik in div 6 zit. is het verschil dan zo groot met div 7,waar ik alles met de vingers in de neus won? Nu zit ik hier vast met nog 4 punten te winnen, echt triest, een paar dagen zitten proberen, telkens deksel op de neus

Nee? Waarschijnlijk hebben al die spelers door dat je gewoon best het busje parkeert en gewoon wacht op de counter. Er is momenteel precies geen andere manier om te spelen. Amper iemand komt door die defense. Nu was er zelfs het Ballon d'Or event (ongezien blijkbaar), en zelfs met een OP Haaland kreeg ik de AI-muur niet gesloopt. Waarvoor speel ik dan nog? Het maakt toch allemaal niet uit.

Overal gaan er stemmen op van "slechtste FIFA ooit". Als je het wat volgt kom je dat elk jaar tegen, maar dit jaar is het precies wel echt erg.

Eerlijk, als je vast zit in div 6 is het 9/10 een skill ding. Probeer naar je gemeplay terug te kijken, en kijk wat je beter had kunnen doen.
(9/10 getelefoneerde passen, en teveel sprinten)

Op 2 seconden tijd zit er een tegenstander mij op te jagen, ongeacht wat ik doe, rechtdoor meteen gaat niet uiteraard, opzij of naar achteren ook niet. En laten we wel wezen ik ben geen top tier speler, maar ineens niks meer lukken, en de tegenstander alles... Begint zo stilaan een riedeltje te worden, spijtig genoeg...

Op 2 seconden tijd zit er een tegenstander mij op te jagen
Dit kom ik ook regelmatig tegen en heb er nog niets echt op gevonden.
Hoe ik hiermee omga:
- Binnen mijn eigen zestien ram ik de bal gewoon naar voor
- Proberen met korte passen hier onderuit te voetballen (pas uw tactiek hierop aan (short passing))
- Meestal spelen die mannen in een 7-2-1 opstelling. Met een 442 flat vang je die redelijk goed op. U wingers als "inside forward" om vooraan wat extra mogelijkheden te krijgen. Die negeren hun middenveld compleet en dus hoef je daar ook niets te voorzien om ze op te vangen.
- Probeer de bal af te schermen om hun zo tot fouten te dwingen, kaarten te pakken en met minder spelers te eindigen als jij.
Die verdedigen zo aggressief dat ze meestal wel een of twee rode kaarten pakken.

En zoals Homer Simpson ooit zei als Bart gepest werd: Let the baby have his bottle.
Pauze -> Leave Match
Eventueel achteraf via de EA overlay de speler in kwestie blokkeren, dan zal je normaal niet meer matchen tegen hem/haar.

Sinds het Ballon 'dOr event gaan er heel veel schoten over heb ik het gevoel. Voor het event was dat soms eens het geval, nu is het aanzienlijk meer (met dezelfde spelers).

Op 2 seconden tijd zit er een tegenstander mij op te jagen, ongeacht wat ik doe, rechtdoor meteen gaat niet uiteraard, opzij of naar achteren ook niet. En laten we wel wezen ik ben geen top tier speler, maar ineens niks meer lukken, en de tegenstander alles... Begint zo stilaan een riedeltje te worden, spijtig genoeg...

Heb nog eens zin in een matchke tegen u :D

Heb nog eens zin in een matchke tegen u :D
Ja zwijgt algauw, gjj zijt zo ene die mij geen 2 passen laat :ROFLMAO:

Ik geraak op gsm wel niet verder met de rewards... Die player pick blijft problemen geven. Wel een sjans dat ik de 4 ontbrekende punten nog heb binnen gehaald gisteren

Mijn neefje heeft hernandez 87 gold (gaat voor 400k, maar kan hem niet verkopen via de app, zat in zijn preview pack, noice

Terug
Bovenaan