Avalius
Active member
Voor 200€ kan je Rush Mbapppe hebben hoor.1,2 mil coins.. hoe kan ik deze best investeren?
Zou graag gouden Mbappe willen kopen![]()
Iemand ooit hier al een account verkocht?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 200€ kan je Rush Mbapppe hebben hoor.1,2 mil coins.. hoe kan ik deze best investeren?
Zou graag gouden Mbappe willen kopen![]()
Nee, en ik denk ook niet dat het toegelaten is opt forum hier.Voor 200€ kan je Rush Mbapppe hebben hoor.
Iemand ooit hier al een account verkocht?
Tis te hopen, voor de menu grinders nog niet al te veel plezier geweest afgelopen week.Lijkt erop dat vandaag/vanavond veel content gaat komen.
Ik zie nu (op gsm althans) in de FC HUB objectives staan ivm managerscompetitie enzo (onder de rubriek FC doelstellingen).
Dus nu moet je maw al objectives behalen buiten FUT om? Er zijn nog niet genoeg dingen te doen zegt...
Dit kom ik ook regelmatig tegen en heb er nog niets echt op gevonden.Op 2 seconden tijd zit er een tegenstander mij op te jagen
Op 2 seconden tijd zit er een tegenstander mij op te jagen, ongeacht wat ik doe, rechtdoor meteen gaat niet uiteraard, opzij of naar achteren ook niet. En laten we wel wezen ik ben geen top tier speler, maar ineens niks meer lukken, en de tegenstander alles... Begint zo stilaan een riedeltje te worden, spijtig genoeg...

Ja zwijgt algauw, gjj zijt zo ene die mij geen 2 passen laatHeb nog eens zin in een matchke tegen u![]()
Player pick "down for maintenance" krijg ik in de webapp.Die player pick blijft problemen geven
Zou blijkbaar al zijn sinds zondag. Ik heb het ook pas sinds gisteren via de app.Player pick "down for maintenance" krijg ik in de webapp.
Vermoedelijk kwamen er wat verkeerde items uit...