Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You do you, maar is dat er niet wat over? Kans is klein dat je die terug tegenkomt hoor. En ze volgen maar gewoon de meta.Eventueel achteraf via de EA overlay de speler in kwestie blokkeren, dan zal je normaal niet meer matchen tegen hem/haar.
Iets in mij zegt mij dat jij dit een positieve evolutie vindt.De casual speler lijken echt wel het spel verlagen te hebben.
Ik kan dit laatste enkel bevestigen. Het is te veel een grind geworden. Vorige jaren waren er nog wat kruimels voor de casuals. Het is jaren geleden dat ik zo weinig fifa gespeeld heb.Amai probeer nog eens weekend league qualifier en had 2 pogingen nodig. Vorige maand won ik elke qualifier 5-0 of 4-1.
De casual speler lijken echt wel het spel verlagen te hebben.
Ze zullen u wel sussen met één of andere medium meta kaart te geven wanneer je terug komt om te spelenIk kan dit laatste enkel bevestigen. Het is te veel een grind geworden. Vorige jaren waren er nog wat kruimels voor de casuals. Het is jaren geleden dat ik zo weinig fifa gespeeld heb.
Waarom zou dat positief zijn?Iets in mij zegt mij dat jij dit een positieve evolutie vindt.
Het staat me vrij om het spel te ervaren zoals ik het wil.En ze volgen maar gewoon de meta.
.200 voor hoeveel coinse?Heb al mijn coins verkocht, 200$ in het laatje![]()

Meeste objectives zijn vlot te unlocken met 10-15 matchenZijn zelfs die objective spelers nog steeds oftewel ruk en/oftewel verstopt achter een grind van 30 potten?![]()