EA SPORTS FC 24

Was toch een sbc zonder maximum?
Was een base hero sbc.
Indien niet heb ik mss nog recht op een compensatie :laugh:
Neenee, base hero tout court Spijtig genoeg. Inception was 20+ packs aan het openen, met als beste Di Natale, dus ge hebt geluk gehad, ni overdrijven ehh :p

Screenshot_20231112_191611_Companion.jpg

Inderdaad, heel veel chance.
Heb heel veel packs geopend met een minimum van 84+ met echt niets.
200 squad battles, 100 evo wedstrijden, x-aantal goals en zo verder.
Dus mag wel eens geluk hebben.
Vanavond eens testen :)

Inderdaad, heel veel chance.
Heb heel veel packs geopend met een minimum van 84+ met echt niets.
200 squad battles, 100 evo wedstrijden, x-aantal goals en zo verder.
Dus mag wel eens geluk hebben.
Vanavond eens testen :)
Ie zal wel presteren, ik had hem enkele jaren geleden, toen vloog quasi alles binnen

Ie zal wel presteren, ik had hem enkele jaren geleden, toen vloog quasi alles binnen
Ligt natuurlijk ook nog veel aan hoe goed jezelf bent natuurlijk (en de tactiek).
Dat hoge druk zetten is verdomd moeilijk om tegen te spelen en zelf uit te voeren.

Nog altijd geen weekend league gespeeld, zaterdag genoeg punten gehaald om nu donderdag terug de 10 wedstrijden te spelen.
Afgezien in divisie 6 en nu aant cruisen in divisie 8. 2 wins en dan free win weggegeven om niet te promoveren.
Hopend op wat geluk met de matchmaking.
Voorbije 2 fifas telkens divisie 2 gehaald, nu zit ik er mijlenver van.

Ik ook eindelijk wat SBC luck:
- Deze bij de TOTW SBC: https://www.futbin.com/24/player/19819/virgil-van-dijk
- Deze bij de hero SBC: https://www.futbin.com/24/player/19064/jürgen-kohler

Ik weet wel niet of ik echt iets ben met die Kohler. Past niet goed in mijn team. (zorgt wel voor 33 chem blijkbaar als ik Silva wissel voor hem maar dan boet ik wel in aan pace).

Hieronder mijn team. Alles is untradable. Ik heb 0 tradable spelers momenteel in mijn hele club. Vooral van de LM positie ben ik niet tevreden. Ik ben bezig met Gnabry te ontwikkelen met Evolutions dus mss dat ik die op de LM eens ga uittesten dan.

Ik heb 320k coins maar ik heb schrik om spelers te kopen omwille van devaluatie (ik heb al zo weinig geld)

Ik heb ook nog lvl 15 unlocked van de objectives en was van plan om voor Onyeka te gaan alhoewel ik nog twijfel.

Ik zou eventueel ook Trapp met 2 chem kunnen wisselen voor ter Stegen met 1 chem.

Team-EA.jpg

Laatst bewerkt:
Is er geen tribune genoemd naar hem??
Juist op het nieuws gehoord dat hem overleden is.

Ik ook eindelijk wat SBC luck:
- Deze bij de TOTW SBC: https://www.futbin.com/24/player/19819/virgil-van-dijk
- Deze bij de hero SBC: https://www.futbin.com/24/player/19064/jürgen-kohler

Ik weet wel niet of ik echt iets ben met die Kohler. Past niet goed in mijn team. (zorgt wel voor 33 chem blijkbaar als ik Silva wissel voor hem maar dan boet ik wel in aan pace).

Hieronder mijn team. Alles is untradable. Ik heb 0 tradable spelers momenteel in mijn hele club. Vooral van de LM positie ben ik niet tevreden. Ik ben bezig met Gnabry te ontwikkelen met Evolutions dus mss dat ik die op de LM eens ga uittesten dan.

Ik heb 320k coins maar ik heb schrik om spelers te kopen omwille van devaluatie (ik heb al zo weinig geld)

Ik heb ook nog lvl 15 unlocked van de objectives en was van plan om voor Onyeka te gaan alhoewel ik nog twijfel.

Ik zou eventueel ook Trapp met 2 chem kunnen wisselen voor ter Stegen met 1 chem.

Team-EA.jpg
Nice, maar ik wist niet dat spock op de RA speelde :unsure:

Na een 2-tal weken nog eens gespeeld en na de 3de match al moeten afzetten of ik had mijne gsm, controller, headset of wat dan ook in twee gebroken :D

Eerste match was super. Spelers waren vinnig, 1-tijd passing,.. niets aan de hand en andere speler gaat weg op 6 of 7-0.
2de en 3de wedstrijd was het alsof ik plots met een 60 rating ploeg aan het spelen was.

Núñez, 90 snelheid denk ik? Zijn startsnelheid en snelheid overall was nog erger dan de traagste speler die ik ooit in Fifa gezien heb, onvoorstelbaar. Elke speler was zo traag als mijn oma, 1-tijd passing kon nu plots niet meer, elke pass die ik gaf was ofwel niet in de juist richting ofwel zo traag (als ik er tegen gepist zou hebben, hij zou nog sneller aangekomen zijn),.. Waarom moet dit? Ik snap het niet.

Laat mij toch elke keer opnieuw gewoon met hetzelfde gevoel in de ploeg spelen. Waarom is er zo'n immens verschil tussen de ene en de andere wedstrijd met identiek dezelfde ploeg. Op godverdomme nog geen 5 minuten verschil is dezelfde ploeg plots nergens, ongeacht de tegenstand.

Dit geeft mij andermaal een degout om het weer weken aan de kant te leggen. Het komt gewoon niet meer in huis, zelfs al krijg ik het gratis. Het is gewoon geen consequent spel en daar krijg ik de hoorns van.

Na een 2-tal weken nog eens gespeeld en na de 3de match al moeten afzetten of ik had mijne gsm, controller, headset of wat dan ook in twee gebroken :D

Eerste match was super. Spelers waren vinnig, 1-tijd passing,.. niets aan de hand en andere speler gaat weg op 6 of 7-0.
2de en 3de wedstrijd was het alsof ik plots met een 60 rating ploeg aan het spelen was.

Núñez, 90 snelheid denk ik? Zijn startsnelheid en snelheid overall was nog erger dan de traagste speler die ik ooit in Fifa gezien heb, onvoorstelbaar. Elke speler was zo traag als mijn oma, 1-tijd passing kon nu plots niet meer, elke pass die ik gaf was ofwel niet in de juist richting ofwel zo traag (als ik er tegen gepist zou hebben, hij zou nog sneller aangekomen zijn),.. Waarom moet dit? Ik snap het niet.

Laat mij toch elke keer opnieuw gewoon met hetzelfde gevoel in de ploeg spelen. Waarom is er zo'n immens verschil tussen de ene en de andere wedstrijd met identiek dezelfde ploeg. Op godverdomme nog geen 5 minuten verschil is dezelfde ploeg plots nergens, ongeacht de tegenstand.

Dit geeft mij andermaal een degout om het weer weken aan de kant te leggen. Het komt gewoon niet meer in huis, zelfs al krijg ik het gratis. Het is gewoon geen consequent spel en daar krijg ik de hoorns van.
Ni teveel klagen hier eh, anders wordt ge scheef bekeken door de anderen die hier nooit last van iets hebben. :unsure:

Ik denk dat iedereen daar wel last van heeft, alleen vinden zij dat misschien gewoon minder frustrerend dan ik :D

Dit weekend nog eens 14 gehaald zonder enige moeite na een hele week te lopen dutsen in divisie 2.

Gameplay lijkt me iets beter de laatste dagen, hopelijk is dit niet tijdelijk...

Voor mensen die graag met evolutions spelen, Bamba en Llorente zijn echt aanraders.

Ni teveel klagen hier eh, anders wordt ge scheef bekeken door de anderen die hier nooit last van iets hebben. :unsure:
Ik denk dat iedereen tegenwoordig zijn best doet wat minder op u kap te zitten want u opmerking hierrond was zeker niet geheel onterecht.
Maar ge moet het nu ook niet op de spits drijven eh vriend ;)

Terug
Bovenaan