EA SPORTS FC 24

Heb een discversie PS5: nog iemand waar het spel vaak vastloopt tijdens het onderhandelen in Careermode?

Had hetzelfde al voor bij de vorige fifa op ps4.

Dank u @Zgble, voor uw Niet-sarcastische like

Haha, ik vond da gemeend goed dat ge zei om 2 weken te stoppen. Ff afkicken kan wonderen doen.
Ik volg dit topic en nog andere over EAFC om zeker te weten dat ik er het juiste aan heb gedaan om het niet te kopen. Tot nu toe nog geen spijt, want ik ken mezelf. Had ik het gekocht speel ik het toch volle bak.

Heb de game ook al enkele weken niet meer aangeraakt, en eigenlijk ik mis het niet.
Het is alvast pak stiller in huis zegt mijn vrouw :crazy:

Ben nu zelf zo Zen, dat mijn hartslag maar 72 meer is in rust.

Haha, ik vond da gemeend goed dat ge zei om 2 weken te stoppen. Ff afkicken kan wonderen doen.
Ik volg dit topic en nog andere over EAFC om zeker te weten dat ik er het juiste aan heb gedaan om het niet te kopen. Tot nu toe nog geen spijt, want ik ken mezelf. Had ik het gekocht speel ik het toch volle bak.
Ik had geen Fifa meer gespeeld sinds 20... dit jaar toch bezweken onder fomo, helaas. Wat een timesink en dat voor een game die mij net iets te vaak ipv te ontspannen omvormt in een stuk chagrijn :tongue:

@fomix geen idee waarom ik een grappige smiley krijg op mijn post

alé 780 punten van de 1250; eind dec zal het wel lukken denk ik
azo ne grind voor die eene trophy :(

@fomix geen idee waarom ik een grappige smiley krijg op mijn post

alé 780 punten van de 1250; eind dec zal het wel lukken denk ik
azo ne grind voor die eene trophy :(
Het was eerder 'ik vind de situatie grappig'.
' Tgoh , dat gaat wel vlot, tenzij je in div 10 zit natuurlijk. In welke div zit je?'
'10'.

Zeker geen afbreuk willen doen aan jou!
Ik ben zelf maar een div 7 dutske.

Ik moet echt afleren op vrijdag WL te spelen, dat is toch gemiddeld net dat niveautje te hoog. Op zondag daarentegen win je alles. Volgende week weet ik wat me te doen staat. Ik moet hier moeite gaan doen om 9 wins te halen, kan niet de bedoeling zijn.

Ik moet echt afleren op vrijdag WL te spelen, dat is toch gemiddeld net dat niveautje te hoog. Op zondag daarentegen win je alles. Volgende week weet ik wat me te doen staat. Ik moet hier moeite gaan doen om 9 wins te halen, kan niet de bedoeling zijn.
Ah ik vind vrijdag juist de gemakkelijksten dag 😅
Zaterdag is bij mij menne moeilijkste. Ma kom haal altijd gemakkelijk men 11 wins en erna kan et mij nemeer veel schelen.

Ah ik vind vrijdag juist de gemakkelijksten dag 😅
Zaterdag is bij mij menne moeilijkste. Ma kom haal altijd gemakkelijk men 11 wins en erna kan et mij nemeer veel schelen.
Hm vreemd ik merk al 2 weken op vrijdag dat ik op een 9 a 10 wins eindig en normaal is men doel toch een 15 al haal ik dat zeker niet altijd (ook vorige edities).
Het zal wel aan mijn niveau liggen dan 😄

Vrijdag is voor mij ook doorgaans moeilijker, zonder te willen zeuren maar scripting voelt sterker dan ooit.

65% balbezit, meer expected en toch verliezen, kijk je naar de replay gaan de ballen gewoon los door uw voet.

Gestruggled om 11 wins te halen terwijl ik normaal voor 14 of 16 speel.

Vind het ook wel nogal opvallend worden. 1 à 2 matchen in uw voordeel gevolgd door 1 à 2 matchen in uw nadeel. Op het laatste nog 2 free wins gehad terwijl ik er zelf wou weggeven dus geëindigd op 13.

Ik vind het gewoon neig in vlagen. Eerst verlies ik 3-4 games. Dan win ik er een paar. Dan terug paar verliezen. Ook het aantal penaltys die ik tegenkrijg om van te blijten.

Terug
Bovenaan