EA SPORTS FC 24

@Steakfriet ,je kan je wins en losses zien als ge uw team visualiseert in game, ergens onder die tabbladen van team/stadium, staat het in het overzicht gewoon vermeld. Wel geen uitsplitsing dus van welke soort van matchen je gespeeld hebt

Ik doe ook redelijk wat sbc's, je weet nooit wat je zal krijgen, maar heb veel te veel fodder verspild aan die totw sbc's. Ik ga die dus niet meer doen. Icons en heroes denk ik from now on. Losse kaartjes (upgrades) vind ik maar zelden mijn meug in terug, of ze zijn astronomisch duur :(

Je moet precies toch langs spelen voor die 1250 punten, al bezig sinds de launch en heb maar 380 ofzo

@Steakfriet ,je kan je wins en losses zien als ge uw team visualiseert in game, ergens onder die tabbladen van team/stadium, staat het in het overzicht gewoon vermeld. Wel geen uitsplitsing dus van welke soort van matchen je gespeeld hebt

Ik doe ook redelijk wat sbc's, je weet nooit wat je zal krijgen, maar heb veel te veel fodder verspild aan die totw sbc's. Ik ga die dus niet meer doen. Icons en heroes denk ik from now on. Losse kaartjes (upgrades) vind ik maar zelden mijn meug in terug, of ze zijn astronomisch duur :(
Thx straks eens kijken.

Met die totw toch al enkele goede gekregen zoals Cancelo en Doku. Nuja evengoed 3 80 random spelers ze.

Aaaand we're done with this shit :puke:
Letterlijk 0.00xG... vanaf 30-35m met de verdediger voor zijn neus. Hoe zelfs???
Die keeper staat gewoon in een schietkraam en de 0.05-0.1xG goals vliegen u rond de oren. Ik ben er klaar mee, het mag dan nog een arcade game zijn en geen simulatie maar dit gaat nergens meer over.

Letterlijk 0.00xG... vanaf 30-35m met de verdediger voor zijn neus. Hoe zelfs???
Die keeper staat gewoon in een schietkraam en de 0.05-0.1xG goals vliegen u rond de oren. Ik ben er klaar mee, het mag dan nog een arcade game zijn en geen simulatie maar dit gaat nergens meer over.
Ik kreeg gisteren een tegengoal waar ik na de match toch ook eens de replay wou zien.

Schot letterlijk recht op mijn keeper - van buiten de 16 - en de bal vloog onder de oksel…

Ja want u verplaatsen en handen zetten kan niet als keeper.

Momenteel aan 34 rivals wedstrijden en 31 rival wedstrijden gewonnen.
Ik ga er zeker meer dan 100 gestart hebben, dus zoals gedacht werk ik minder dan 40% van mijn wedstrijden af.
Ik vind het vrij nutteloos om te blijven spelen als het al na 2 min duidelijk is dat het niet zal lukken.
Als ze met 10 op hun eigen helft spelen en ik raak er de eerste 45 min niet door dan stop ik.
Bij mij moet het echt vooruit gaan.
Wordt liever 15 min weggespeeld om dan te stoppen dan tegen die counterploegen die 0,0 aanvallen intenties hebben.

The scripting is strong with this one

En die achterlijn halen en terupassen en scoren begint echt achterlijk te worden.
Inderdaad. Belachelijke meta van het spel.

Net zoals het compleet onrealistisch dribbelen. Bijna niemand (behalve Messi of een Maradonna) dribbelen een half veld voorbij.

Gevonden 384 matchen al gespeeld. Ben ik verslaafd? 😄

Ik snap gewoon niet hoe ze elk jaar een game dat veelbelovend start na x-aantal weken gewoon kapot patchen.
Maar de issues die er al jaren zijn gewoon niet aanpakken.

Voor tegenstanders die enkel flank aflopen en dan de bal terugtrekken, druk 2 maal op R1 dan gaan je niet bestuurde verdedigers de aanvallers opzoeken.

Wat ook effectief is voor tegenstanders die graag R1 dribblen, laat computer verdedigen via R1 en geef zelf dekking of ga de paslijn afdekken.

Terug
Bovenaan