EA SPORTS FC 24

Hoe komt gij aan die stats? Als ik op futbin kijk zie ik toch iets anders. Ik begrijp nog altijd ni teveel van dat systeem ze
Ik heb de trailblazers interceptor met Onana gedaan, dat is echt een monster nu... De stats ogen niet echt indrukwekkend maar als je naar de details gaat zien: 99 intercepting, interceptor playstyle+, 91 sprint speed en dat in combinatie met de kolossale lichaamsbouw... Doet wat een een gespierdere Palinha van vorig jaar denken.

Men beoogde 15 wins toch niet gehaald. Meerendeel van men matchen vrijdag gespeeld en had de indruk dat het niveau daar hoger lag dan gisteren. 11 wins volgende keer beter.
Netin division 2 nu en dat is toch ook geen kattepis. Een reeks winnen is best moeilijk nu.

Maar dus ge hebt er wel 75k ingestoken dan? Ik zie mij dat niet direct doen, is er geen betere optie voor dat geld?
Die Llorente voor 150 000 coins wordt een 87 kaart (voorlopig) met stats die echt wel één van de betere spelers wordt van het spel.
Ik twijfel nog om die betalende evo’s te doen…

20 friendly evo’s gespeeld. 5 wedstrijden waarin ik voorkom, en 5 keer verlies in de laatste 5 min.
10 wedstrijden waar ik gelijk maak en ze allemaal stoppen bij 1-1 of 2-2, en dan 5 wedstrijden waar ik compleet weggeblazen wordt met dat hoge druk zetten.
Zoveel YT filmpjes al bekeken en het is gewoon u depth op 72 zetten.
Mijn spelers blijven vaak passief, moet toch nog een combinatie zijn met iets anders?
Fifa 23 heb ik november buiten gegooid, geen idee wanneer ik deze zal buiten gooien.
De eerste 3 weken waren echt demax, maar de fouten die zowel in mijn voor als nadeel zijn, zijn te belachelijk voor woorden.

Na meer dan 10 jaar geen "FIFA" gespeeld te hebben, terug eens begonnen met spelen.

-) Ik heb redelijk veel last om te scoren voor de goal. Schieten jullie gewoon met O of doen jullie geplaatst schot?
-) Iemand wat tips voor mijn team (zie beneden)? Ik heb 120k coins nu. Met uitzondering van Alexander-Arnold is iedereen untradeable en ik heb voorlopig nog geen speler zelf aangekocht.

Ik speel vooral Squad Battles. Was nu Elite 2 en heb in mijn Rare Player Pack 'Bixby' gepacked die amper iets waard is. Op die manier gaat het lang duren om wat duurdere spelers te kopen :unsure: Geraken jullie aan coins vooral door te snipen dan?

embed

Voor dat schieten op doel, staat assisted aan? Dat helpt heel veel

Geplaatst schot is rondje plus R2 dacht ik

Ik wissel een beetje af, soms zelf een power shot ook

Hier ook nog 11 wins gehaald, nochtans mijn eerste 5 verloren. Rewards weer 0,0 uiteraard.

Haaland een getest maar veel te log voor mijn speelstijl. Met Griezmann ging het pakken beter.

Ik weet niet of dat bij jullie ook is maar bij Fut Champs weet ik in 95% van de gevallen binnen de vijf minuten of ik ga winnen of verliezen.

Die Llorente voor 150 000 coins wordt een 87 kaart (voorlopig) met stats die echt wel één van de betere spelers wordt van het spel.
Ik heb hem toch net gedaan. Ik wou ook geen betalende doen maar de basic kaart van Llorente is best al goed en stond in men team. Je moest best wel veel matchen winnen hem op dat niveau te krijgen dat is iets anders.

Heb hem ook gedaan. Die assists en goals ga ik ff grinden in squad battles. De wins komen wel geleidelijk aan. Alhoewel je dat in dit spel nooit zeker weet 😬

300 matckes…damn,
Ik zit wel bijna aan 200 squad battles.
Enkel de Rivals denk ik, ik dacht in de 450 + matchen zat, zo uit het hoofd 160 + wins, 330 + losses en nog tientallen draws.

Ik speel een beetje teveel denk ik.

Kan je die stats uitgesplitst zien ergens??

Edit, mijn ploegje sinds gisteren, capdevila gepacked, hopelijk een goede oplossing voor mijne LA positie

Screenshot_20231030_185730_Companion.jpg

Edit 165 + 15 + 323 = 503

:unsure:

Laatst bewerkt:
Toch nog een matchke gespeeld in die evo lounge. Nu maar 2 keer de paal, weer een mooie xg en nu maar 1-2 verloren in de laatste minuut.
2 spelers ook weggegaan toen ik de 1-1 maakte.
Love it :)

Ik heb hem toch net gedaan. Ik wou ook geen betalende doen maar de basic kaart van Llorente is best al goed en stond in men team. Je moest best wel veel matchen winnen hem op dat niveau te krijgen dat is iets anders. Ik ken wel
Enkel de Rivals denk ik, ik dacht in de 450 + matchen zat, zo uit het hoofd 160 + wins, 330 + losses en nog tientallen draws.

Ik speel een beetje teveel denk ik.

Kan je die stats uitgesplitst zien ergens??

Edit, mijn ploegje sinds gisteren, capdevila gepacked, hopelijk een goede oplossing voor mijne LA positie

Bekijk bijlage 24295

Edit 165 + 15 + 323 = 503

:unsure:
Waar kan je die aantallen zien? Kan dat on de app? Vind het niet meteen terug. Zeer goed team troiwens
Ik ben redelijl gesjareled met die hero packs en kan het niet laten.

Vorige week kuyt. Gisteren godberert Cahill, tweede keer veel fodder erin inclusief die 2 en wat krijg ik... Opnieuw Kuyt. Berbatov ook wel eens in een random pack gekregen. Allemaal hopeloos dus al was Kuyt bruikbaar en toch zijn er al een pak normale kaarten beter. Ik zoi beter stoppen met die sbc s maar tempting. Bij de icons had ik Rush, zowat slechtste dat je kan krijgen. Mijn pack luck dit jaar is best nihil aangezien ik ontzettend veel sbc s doe.

Terug
Bovenaan