Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Komaan boomer, TikTok toont allesHoe doe je dat? Asking for a friend hmmmhkay ??![]()

Natuurlijk wel handig als ge tiktok zelf gebruikt...staat iets enkel op tiktok, dat is dan driedubbele pech, want dat is een bron die ik helemaal links laat liggen .Komaan boomer, TikTok toont alles
Zou het legit niet weten, en mocht ik de combo weten ben ik nog te lomp voor dat te doen.
Stel je voor dat iedereen dit doet in champs, zal wel fun zijn.
Als ik FC nog speel, dan zal het gewoon pro clubs zijn.
Tenzij ze die shit daar ook kunnen doen.
Marquee predictions
Mochten er mensen willen weten welke marquees mogelijk komen.
Hier deze site doet al de voorspellingen.
Het was sarcasme e maatNatuurlijk wel handig als ge tiktok zelf gebruikt...staat iets enkel op tiktok, dat is dan driedubbele pech, want dat is een bron die ik helemaal links laat liggen .
Trouwens, staat toch in dat artikel dat ik had gelinkt hoe het moet...

Dus ge zit ni op tiktok, maar ge bekijkt het wel omdat ze het u toesturen?Het was sarcasme e maat
En had enkel de tekst gelezen, maar niet de rest van de filmpjes bekeken.
Zit ook niet op TikTok, maar krijg wel veel zooi gestuurd ervan.

Ik scrol niet op Tiktok, maar ik krijg wel dingen toegestuurd van Tiktok.Dus ge zit ni op tiktok, maar ge bekijkt het wel omdat ze het u toesturen?
Of hoe moet ik dit bekijken![]()

Hoe dan? Kaartjes van spelers van een bepaalde club kopen?Meer dan 100 000 coins verdiend dankzij marquee match-ups
De komende dagen weer mijn gold common kaartjes voor 400 coins inslaan![]()
Elke week de donderdag komt de marquee matchup.Hoe dan? Kaartjes van spelers van een bepaalde club kopen?
Ben helemaal niet thuis in dat SBC-gedoe...
Ook een boomer aan het worden. :/
Is dat geen dashboarding? Is idd dik cheaten wssHet staat 3-3 in de 89ste minuut, kerel maakt een penaltyfout en dan sluit hij alles af.
En ik krijg enkel een gelijkspel, kan dat?
Hoe smerig is dat als zoiets kan..
Is toch al jaren zo. Losers da quitte bij gelijkspel en ge krijgt nen draw. Zou automatische 5-0 moete zijnHet staat 3-3 in de 89ste minuut, kerel maakt een penaltyfout en dan sluit hij alles af.
En ik krijg enkel een gelijkspel, kan dat?
Hoe smerig is dat als zoiets kan..
Gewoon een verdeelstekker met aan-/uitknop doet wonderen. Je moet het zo ver niet zoeken denk ikMijn gedacht hebben die vuile ratten een switch om hun ethernet kabel met de druk op de knop uit te kunnen zetten...
.
Ik kies altijd de Fodder packs.Alé dus NiET de season rewards nemen, zoals jullie al wisten uiteraard
Gundugan, pedri, en bonus ! Ruben dias als dupe..
Ik kan 11 dagen effe chillen nu om over mijn keuze na te denken
Die Braziliaan zag er nochtans redelijk ok uit...