EA SPORTS FC 24

Wat is er in hemelsnaam met dit spel aan de hand?
Ik heb het nu een aantal dagen bewust niet gespeeld omdat mijn laatste 3 partijen echt abnormaal waren.
Spelers die heel loom leken, elke bal moesten controleren en niet in 1 tijd konden spelen, die enorm traag in elke vorm van balbehandeling waren.

Nu speel ik vandaag terug 1 wedstrijd, geen enkele verandering. Ik moet soms 2x op X duwen om ze een pass te laten geven, omdat ze er gewoon enorm lang over doen om die pass te geven.

Dat heb ik de eerste 2 weken nooit voorgehad, nu laatste 5 wedstrijden niks anders dan dat.
Heb ik nu echt gewoon pech dat mijn tegenstanders zo'n brak internet hebben?

Met er een jaartje tussenuit te zijn geweest toch gehoopt dat ze stappen gingen gezet hebben, maar ik vind het er niet beter op geworden, helaas.
Tijd dat er nog eens een concurrent komt, al vrees ik er wat voor.

Weekend = druk = servers kunnen dat niet aan.
Als je de optie hebt, speel deze game eens in de week.
Dan speelt dat spel veel vloeiender, dat is altijd een enorme shit show het weekend.

Heb eigenlijk nog een beteren gezien vandaag op Reddit.
Kerel was Champs aan het spelen, scoort een goal en rechts boven kwam erop.
Difficulty Changed To World Class.

Natuurlijk veel die van overtuigd zijn dat EA foefelt met de gameplay.

Weekend = druk = servers kunnen dat niet aan.
Als je de optie hebt, speel deze game eens in de week.
Dan speelt dat spel veel vloeiender, dat is altijd een enorme shit show het weekend.

Heb eigenlijk nog een beteren gezien vandaag op Reddit.
Kerel was Champs aan het spelen, scoort een goal en rechts boven kwam erop.
Difficulty Changed To World Class.

Natuurlijk veel die van overtuigd zijn dat EA foefelt met de gameplay.
Dat is de pc die zicht recht zet 😂
Maja soms denk ik ook dat die moeilijkheid omhoog gaat. Ge kunt tijdens squad battles 75 min 100 keer beter zijn. De laatste 10-15 min wordt ge overklast en krijgt ge der wss plots nog 3 binnen door nen bronzen keeper die schiet vanop 30 meter.

Ik merk daar toch allemaal niets van hoor. Weekend/geen weekend of passen die traag gaan. Spel speelt bij altijd krak hetzelfde om eerlijk te zijn

Bij mij is het misschien 1 op 15 matches waarbij het slomer of zelfs ineens sneller aanvoelt. Alsof ze de lag willen compenseren.

Gisteren een hele dag gespeeld en maar een paar scrappy games kunnen winnen. Ik zwijg wijselijk, maar denk er het mijne van...

Ik ben gewoon zo stom geweest om naar divisie 7 te gaan.
Divisie 8 was vaak 3 tot 6 goals per match.
Nu is het 5 wedstrijden spelen om 1 te kunnen winnen.
En je voelt gewoon dat een volledige ploeg untradable al veel te weinig is.
Vorig jaar de game verkocht rond februari toen het na de zoveelste patch gewoon kapot gepatched was.
Hopelijk gaan we hier nu niet dezelfde toer op.
Want de playstyles+ zijn gewoon een zalige toevoeging, net zoals de evolutions.

Ik ben gewoon zo stom geweest om naar divisie 7 te gaan.
Divisie 8 was vaak 3 tot 6 goals per match.
Nu is het 5 wedstrijden spelen om 1 te kunnen winnen.
En je voelt gewoon dat een volledige ploeg untradable al veel te weinig is.
Vorig jaar de game verkocht rond februari toen het na de zoveelste patch gewoon kapot gepatched was.
Hopelijk gaan we hier nu niet dezelfde toer op.
Want de playstyles+ zijn gewoon een zalige toevoeging, net zoals de evolutions.
Ik zit ook te daggeren in div 7,2 matchen opeenvolgend lukt hier voorlopig niet

Op 1 wedstrijd van divisie 6, vandaag 5 matchkes van de 6 gewonnen.
Speelde vlot, weinig rare dingen.
Zelfs een wedstrijd met 6-9 gewonnen, dat verdedigen lukt toch soms van geen kanten :)

Geraken jullie nog op Prime Gaming voor de gratis packs? Nu ik naar .com.be ben geswitch lukt me dat niet meer en Kevin van Amazon support is niet echt behulpzaam :unsure:

Laatste kans op een Franse trailblazer te hitten trok ook op niks, 85k pack (untradable dus) zat enkel Grealish in, voor de rest dikken bucht. Al een sjans dat ik Grealish gehit had net ervoor bij de rewards, kon ik toch nog 5k recupereren :unsure:

Op 1 wedstrijd van divisie 6, vandaag 5 matchkes van de 6 gewonnen.
Speelde vlot, weinig rare dingen.
Zelfs een wedstrijd met 6-9 gewonnen, dat verdedigen lukt toch soms van geen kanten :)
Verdedigen is echt belachlijk in deze game. Eigenlijk is het gewoon pace stacken => lopen lopen lopen tot aan de achterlijn => terugleggen => GOAL! :sarcastic:. Het lijkt ook alsof elk 0.2 expected goal schot binnen gaat. Dan krijg je van die onnozele scores genre 6-3, 7-5... het mag een arcade game zijn maar er zijn grenzen.

De enige deftige manier om te verdedigen is gewoon tegen je tegenstander lopen zonder iets te doen en hopen dat je de bal ontfrutseld en pass lines afsnijden. Actief tackelen is eigenlijk hopeloos. Ik heb de meeste Fifa's gespeeld tot Fifa 20, ik denk eerlijk gezegd dat dit de slechtste gameplay is die ik al van een Fifa game gezien heb.

Verdedigen is echt belachlijk in deze game. Eigenlijk is het gewoon pace stacken => lopen lopen lopen tot aan de achterlijn => terugleggen => GOAL! :sarcastic:. Het lijkt ook alsof elk 0.2 expected goal schot binnen gaat. Dan krijg je van die onnozele scores genre 6-3, 7-5... het mag een arcade game zijn maar er zijn grenzen.

De enige deftige manier om te verdedigen is gewoon tegen je tegenstander lopen zonder iets te doen en hopen dat je de bal ontfrutseld en pass lines afsnijden. Actief tackelen is eigenlijk hopeloos. Ik heb de meeste Fifa's gespeeld tot Fifa 20, ik denk eerlijk gezegd dat dit de slechtste gameplay is die ik al van een Fifa game gezien heb.
Voor EA is het aanvallen altijd al belangrijker geweest dan het verdedigen.

Ze zouden veel meer op defensie moeten toeleggen zodat je niet het veld kan overlopen met 1 persoon.

Terug
Bovenaan