EA SPORTS FC 24

Ik heb wel veel machen die eindigen op een 7-5 en 6-3 en toestanden. Je scoort makkelijkbmaar slikt dus makkelijk logischerwijs.

Straks de eerste promo ga ik men fifa punten meteen opdoen aan pakjes.
Ja defense is altijd key, ben ik ni goed in, maar hier, kheb mij toch maar voorlopig een 83 keeperke gekocht, zien of die ook zo slecht is

Ja menne man, vrijspelen voor doel en dan der knal overschieten :unsure:

De goals moeten blijkbaar extreem goed gemikt zijn (of ik duw mss te hard op schieten, pertang ik tik gelijk anders) of t zijn afzwaaiers in t oneindig

Hier ga ik nog wa op moeten oefenen :ROFLMAO:

Sjans dak in SB aan t klooien ben
Heb je al eens gekeken of ge bij uw instelling 'Precision shot' niet hebt aanstaan?

Heb je al eens gekeken of ge bij uw instelling 'Precision shot' niet hebt aanstaan?
Ik moet is kijken, heb nog geen yt video opgezocht met de ideale settings, ik ben er eens doorgewandeld maar het kan idd goed zijn van wel, thx

Edit, ge had gelijk dus, eens zien wat dit zal veranderen

Laatst bewerkt:
Die early acces van 10 uur, begint die te tellen vanaf je de game opstart ook al speel je niet, of wordt er echt effectief 10 uur gameplay gerekend?
Zou vanavond al wat willen spelen maar zou jammer zijn om er maar 3 uurtje te kunnen van genieten…

Die early acces van 10 uur, begint die te tellen vanaf je de game opstart ook al speel je niet, of wordt er echt effectief 10 uur gameplay gerekend?
Zou vanavond al wat willen spelen maar zou jammer zijn om er maar 3 uurtje te kunnen van genieten…
Speeltijd zolang de applicatie openstaat, bij mij was het 2 uur eer ik begon te spelen, pakskes en dergelijke

't is de moment boys and girls!

Uhm, niveau legendarisch, da speel ik nooit ze

Iemand de uitdaging: The Reds al voltooid.
6/7 van de 7 boxen zijn aangetikt enkel de Liverpool speler niet.
Maar Mcallister zit er wel bij…
Ik snap er niets van :)

Iemand de uitdaging: The Reds al voltooid.
6/7 van de 7 boxen zijn aangetikt enkel de Liverpool speler niet.
Maar Mcallister zit er wel bij…
Ik snap er niets van :)
Ik heb een bronzen keeper ingezet (geen vrouw ofzo) en heeft meteen gepakt. Ik had ni door en wou bijna sellen, met BPM, en zag dat ie 2 a 3 k ging. Hij was 57 of 58 rated. Is een tradable pack, maar niks speciaals bij mij

Edit, was deze

Eerste potjes squad battles gespeeld, beetje op dreef komen. Op zich speelt het wel lekker, beetje trager. Maar mn vrouwen schieten niet zo goed 😂
Intussen 100k transferwinst. Eens zien wat ik ervan kan maken.
Hier wel enkel de 10uur trail momenteel

Terug
Bovenaan