EA SPORTS FC 24

Nieuw account maken maar dan met Nederlands vlagje , in het verre verleden bij launch van ps3 mij gemist
Thanks, net aangemaakt en lijkt in orde te zijn.

Na het werk aankopen en er aan beginnen

Mensen die mij willen toevoegen, ik vind het wel leuk om teams te bekijken van anderen: Hala_Mitch is mijn nieuwe psn

Hoe kom je aan coins om te traden :(
Ik heb enkel bronzen contracten tradeble die niet verkopen…
Kan niets verder afwerken omdat ik geen coins heb…pfff
Al sinds gisteren aan het proberen maar ik kan geen contract verkopen.

84 lukaku as beste, mkay, en marquee ook al gedaan.

Ps, voor die marquee hou arsenal en atletico madrid spelers bij, rating goud

Laatst bewerkt:
Ja menne man, vrijspelen voor doel en dan der knal overschieten :unsure:

De goals moeten blijkbaar extreem goed gemikt zijn (of ik duw mss te hard op schieten, pertang ik tik gelijk anders) of t zijn afzwaaiers in t oneindig

Hier ga ik nog wa op moeten oefenen :ROFLMAO:

Sjans dak in SB aan t klooien ben

Heb de indruk dat aan de gameplay niet al te veel gewijzigd is. Het enige wat me opvalt is dat de echt snelle spelers niet meer het dubbele pacen van een random verdediger.

Die vrouwen tja, doe sporza eens open he gaat ook enkel over vrouwensporten bwv spreken. Gewoon negeren zou ik zeggen. Juist vervelend dat je verliest met 3 tegengoals van een vrouw waar je nog nooit van gehoord hebt.

Heb de indruk dat aan de gameplay niet al te veel gewijzigd is. Het enige wat me opvalt is dat de echt snelle spelers niet meer het dubbele pacen van een random verdediger.

Die vrouwen tja, doe sporza eens open he gaat ook enkel over vrouwensporten bwv spreken. Gewoon negeren zou ik zeggen. Juist vervelend dat je verliest met 3 tegengoals van een vrouw waar je nog nooit van gehoord hebt.
Eerste bevinding, na 5 matchen SB te hebben gespeeld, nog niks vs online tegenstanders dus, als ge 23 hebt gespeeld gaat ge hier zeker direct mee weg zijn, maar het speelt minder, hoe zal ik het zeggen, volgens de vaste stramienen. Op t eerste zicht lijkt de (en nu effe kamperske in t gordijn jagen omdat ik Durf ne zelf uitgevonden term te gebruiken) circle abuse mee te vallen. Vind het dus tikje meer sim dan de vorige, maar begrijp mij niet verkeerd, EA zal de touwtjes online nog stevig bij zich willen houden (scripting), maar i like what i see

Ik zet dit laatste effe in spoiler, omdat EA dit niet zou meelezen maar we zullen idd binnen een maandje nog eens terug moeten blikken of het zo blijft...

En de goals gaan al beter, in 23 editie kon ge nog effect meegeven op de laatste snip, als ge dat hier doet ligt hij er serieus naast, maar schieten gaat wel lekker, al vraag ik me wel af wat keepers hier gaan kunnen betekenen, sommige goals tegen, jawatte...

Ik heb wel veel machen die eindigen op een 7-5 en 6-3 en toestanden. Je scoort makkelijkbmaar slikt dus makkelijk logischerwijs.

Straks de eerste promo ga ik men fifa punten meteen opdoen aan pakjes.

Terug
Bovenaan