Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

Hun packs waarmee ge iets deftigs 'kunt' packen zijn dan ook kweeni hoe duur tegenwoordig... En in realiteit is de kans nog hyper klein... Voor untradable shizzle en plus
 
Doordat er in het weekend dat we samengekomen zijn 0,0 TOTY kaarten getrokken zijn, is bijna iedereen gestopt met spelen voor de moment :').

Zelfs de diehard van de groep die meestal redelijk vlug de miserie kan relativeren heeft heel zijn team verkocht en het spel van zijn PS5 gezwierd. Blijkbaar heeft hij dan ook nog eens gezien dat een aantal streamers/youtubers die hij volgt, ook honderden pakjes opengedaan hebben en amper tot niks gepacked hebben, waarna ze hun beklag hebben gedaan in video's/twitter en de week erna de ene TOTY na de andere gepacked hebben...
 
Doordat er in het weekend dat we samengekomen zijn 0,0 TOTY kaarten getrokken zijn, is bijna iedereen gestopt met spelen voor de moment :').

Zelfs de diehard van de groep die meestal redelijk vlug de miserie kan relativeren heeft heel zijn team verkocht en het spel van zijn PS5 gezwierd. Blijkbaar heeft hij dan ook nog eens gezien dat een aantal streamers/youtubers die hij volgt, ook honderden pakjes opengedaan hebben en amper tot niks gepacked hebben, waarna ze hun beklag hebben gedaan in video's/twitter en de week erna de ene TOTY na de andere gepacked hebben...
Ik speel al een weekje niet meer, omwille van andere redenen, zal nog wel effe duren, hoop maar dat ze een knauw krijgen, ik bedoel de aankoopprijs van deze game in packs gekocht en een paar gouden coin flips in return? I mean, Fuck off !!!
 
Gisteren wat gespeeld maar zal daar bij blijven.
TOTY is gepasseerd en de promo nu is maar matig.
En eerlijk is eerlijk, heel veel tijd in Fifa gestoken tijdens TOTY en geen enkele TOTY gepacked.

Dan is de goesting ook gewoon over :)

Ondertussen bezig met career mode op ultimate.
Met een dosis geluk toch een 4e klasser in de championship kunnen brengen en een halve finale FA cup verloren van City.
Elke aanval was een goal :)
 
Ik ben dit spel ook stilaan weer beu, de packweight dit jaar is ronduit belachelijk.

Wekelijks 14 wins halen en amper iets hoger dan 85 packen.

Wekelijks 7 wins halen in rivals en amper iets packen, dan houdt het ook stilaan op voor mij.
 
Tis daarmee dat ze jaar na jaar meer verdienen op Ultimate Team omdat wij (de consument) hen steeds weer de loef afsteken. De sloebers!
Takes one to know one? :p Bon, in een monopolie maakt het precies weinig uit, inderdaad.

Afin, aan ons verdienen ze alleszins nog weinig. 30€, en ondanks kritiek van velen vind ik het best wel een tof spel. Maar ik kom dan ook van PES18 ofzoiets dus misschien ben ik makkelijk onder de indruk.

En is iedereen dan zo gebrand op online succes? Maakt het eigenlijk uit? Als je persé de TOTY's wil spelen is er draft mode. Voor een volledig bom-team kan je toch simpelweg editen. Ok, je hebt dan niet de dubbele Playstyles+, maar toch maxed out stats, als je dat zo plezant vind. Persoonlijk speel ik liever met gebrekkige spelers die af en toe is niet in de winkelhaak schieten...

Zelfs al was je op tijd, het was geen gegarandeerde Messi.
Ik was geloof ik op tijd, maar de SBC leek me gewoon geen goede deal. Ik had het niet geïnterpreteerd als een "grote kans op TOTY". Net als die Icon pick momenteel. 1x87 en 2x86 teams voor wsl een 87 OVR (met mijn geluk de laatste tijd :p). T'is dat 86's dus 12K kosten. De leuke 90OVR Icons kun je ook makkelijk aan 140K kopen op de markt. Waarom probeer je dan zelfs de SBC? Voor de minikans op een 93 zeker?
 
Niet slecht voor een preview pack. 😄

IMG_3827.jpeg


Update: Hem verkocht voor 60K.
 
Laatst bewerkt:
Takes one to know one? :p Bon, in een monopolie maakt het precies weinig uit, inderdaad.

Afin, aan ons verdienen ze alleszins nog weinig. 30€, en ondanks kritiek van velen vind ik het best wel een tof spel. Maar ik kom dan ook van PES18 ofzoiets dus misschien ben ik makkelijk onder de indruk.

En is iedereen dan zo gebrand op online succes? Maakt het eigenlijk uit? Als je persé de TOTY's wil spelen is er draft mode. Voor een volledig bom-team kan je toch simpelweg editen. Ok, je hebt dan niet de dubbele Playstyles+, maar toch maxed out stats, als je dat zo plezant vind. Persoonlijk speel ik liever met gebrekkige spelers die af en toe is niet in de winkelhaak schieten...


Ik was geloof ik op tijd, maar de SBC leek me gewoon geen goede deal. Ik had het niet geïnterpreteerd als een "grote kans op TOTY". Net als die Icon pick momenteel. 1x87 en 2x86 teams voor wsl een 87 OVR (met mijn geluk de laatste tijd :p). T'is dat 86's dus 12K kosten. De leuke 90OVR Icons kun je ook makkelijk aan 140K kopen op de markt. Waarom probeer je dan zelfs de SBC? Voor de minikans op een 93 zeker?
Welke 'leuke' 90OVR icon kost dan 140k? Iedere 'leuke' icon kost al vlug 500+k...

En mensen doen de SBCs om van hun fodder af te geraken. Verleden week die shevchenko, neto en pino sbc gedaan en ik zit weer met vollebak fodder da'k nie weet wat mee te doen. Ze gooien u deze editie dood met 85+ rated kaarten.
 
Als iemand nog een cheap beast nodig heeft in de verdediging: FS Bisseck. Ik heb Maldini en Kompany normaal in het team, maar deze kerel moet eigenlijk niet onder doen.
 
Speelt er iemand TUF nog? Het is ineens serieus geminderd met de seasonal content, en het steekt serieus tegen om tegen dezelfde teams te spelen, dus ik beperk het tegenwoordig tot een minimum. Maar aan de activiteit te zien hier ben'k niet alleen. :p

Had ook geen enkele TOTY-speler getrokken, dusja, dan val je eigenlijk uit de boot.
 
Speelt er iemand TUF nog? Het is ineens serieus geminderd met de seasonal content, en het steekt serieus tegen om tegen dezelfde teams te spelen, dus ik beperk het tegenwoordig tot een minimum. Maar aan de activiteit te zien hier ben'k niet alleen. :p

Had ook geen enkele TOTY-speler getrokken, dusja, dan val je eigenlijk uit de boot.
Ik speel nog wel. Mar veeel minder dan de vorige jaren.
Ook veel minder interesse om constant te spelen eigenlijk.
Heb wel 1 toty gepacks, die vrouwelijke linksachter van psg. En toty-icon Zola.
 
Speelt er iemand TUF nog? Het is ineens serieus geminderd met de seasonal content, en het steekt serieus tegen om tegen dezelfde teams te spelen, dus ik beperk het tegenwoordig tot een minimum. Maar aan de activiteit te zien hier ben'k niet alleen. :p

Had ook geen enkele TOTY-speler getrokken, dusja, dan val je eigenlijk uit de boot.
Ik speel nog 1 à 2x per week coop rivals. Solo speel ik hoogst uitzonderlijk, als er een interessante objective speler is.
 
Zat hier even naar de finale van de e league te kijken, hoe geraak je daar überhaupt bij ?
En nee ik heb geen ambitie lol
 
Terug
Bovenaan