Wtf da begint hier een soep te worden. Als die laatste ebay medewerker nu alles heeft verpest dan ga ik echt pissed worden. Ik rij naar hun fucking kantoor in europa en slaag alle ramen kapot. Die kunnen echt op mensen hun zenuwen werken. Je zal zien da ik zelfs da bedrag moet betalen en het artikel nooit zal ontvangen en ipv slachtoffer beschuldigde zal worden. Wa zijn da voor manieren eerst annuleren ze het zelf en nu ineens niet meer. De verkoper negeert mij uiteraard die heeft nooit op mijn 1ste bericht geantwoord. Het zou me ni verbazen dat wnr paypal het geschii sluit dat ze de kant vd verkoper kiezen lol. Dus w8 tis een scam een oplichter en tis hem op 1 of andere manier gelukt om mij te naaien langs alle kanten. Kan ik naar de politie gaan? Advocaat nemen? Ik vertik het om 1. voor iets te betalen dat ik nooit zal krijgen 2. om als schuldige beschouwd te worden
Om het nog erger te maken ik kan ebay op geen enkele manier sturen via de klantenservice ongeacht welk onderwerp ik kies krijg ik deze melding:
We vonden geen geschikte overeenkomst voor uw zoekopdracht. Probeer het opnieuw. |
|
Uiteraard vind het niks omdat ze het uit het systeem hebben verwijderd!
Ze hebben mij nochtans een mail gestuurd de zaterdag waar alles duidelijk is en dan kreeg ik ineens daarnet die email van 1 of andere pipo die duidelijk niet op de hoogte is vd situatie dat de bestelling niet geannuleerd kan worden.
Contradictie? Hier is dus de mail vd zaterdag:
Hallo ,
Bedankt voor het schrijven naar de klantenservice van eBay met betrekking tot object "174706567059"-ASUS ROG-STRIX-GTX1080TI-11G-GAMING 11GB GDDR5X -. Mijn naam is Sana en ik help je graag verder.
Ik begrijp dat het object van eBay is verwijderd en dat je volledige terugbetaling wilt. Ik waardeer uw inspanningen om contact op te nemen met PayPal team en te vragen om de betaling te annuleren, maar ze hebben gevraagd om een geschil in te dienen. Maak je geen zorgen, ik ben hier om je te helpen.
Om u te helpen, heb ik de details gecontroleerd en vastgesteld dat deze aanbieding in strijd was met het eBay-beleid. Om de veiligheid van het account van de koper te garanderen en onze waardevolle kopers te beschermen tegen mogelijke fraude, heeft ons relevante team actie ondernomen en het object van eBay verwijderd. U hebt echter al betaald voordat de aanbieding werd verwijderd. Ik wil me verontschuldigen voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt.
Bij het bekijken heb ik vastgesteld dat u al een geschil over PayPal hebt geopend. Ik waardeer je hier echt voor, want je hebt de juiste stappen ondernomen om terugbetaling te claimen. Op dit moment is de status van geschil "WAITING_FOR_SELLER_RESPONSE".
Maak je in dit geval geen zorgen, want het geschil is al ingediend op PayPal, zij zullen het probleem snel oplossen en je ontvangt de terugbetaling. Ik begrijp dat je wilt dat we contact met PayPal team opnemen en je helpen. Ik neem graag contact op met PayPal team namens u en vroeg hen om zo snel mogelijk terugbetaling uit te geven.
Zowel eBay als PayPal zijn echter verschillende entiteiten. We hebben geen toegang tot uw PayPal account vanwege de reden van de accountbeveiliging. We kunnen het schadedossier niet op PayPal. Ik zal uw begrip in deze zaak waarderen.
Opmerking: Ik raad u ten zeerste aan om het PayPal geschil binnen 2-3 dagen te escaleren naar een claim om het terugbetalingsproces te versnellen
Link om PayPal geschil te escaleren:
https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/how-do-i-escalate-a-dispute-to-a-claim-faq822
Uw PayPal transactie-ID: " xxxxxxxxx"
Uw PayPal-geschil-ID: "xxxxxxxxxx"
Ik ben optimistisch dat u dit probleem met PayPal oplossen en uw terugbetaling krijgen.
Zodra een geschil op PayPal is ingediend, raden wij onze kopers aan om het PayPal geschil binnen 2-3 dagen te escaleren om het terugbetalingsproces te versnellen.
U op elk gewenst moment escaleren naar een claim binnen 20 kalenderdagen vanaf de datum waarop het geschil is geopend. Een geschil wordt automatisch gesloten als het niet binnen 20 dagen wordt geëscaleerd naar een claim."
Ik kan uw ervaring op eBay met betrekking tot deze specifieke transactie volledig begrijpen en ik wil me verontschuldigen voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt.
Het was een genoegen u te helpen. Fijne dag.
Vriendelijke groeten
Sana
eBay-klantenondersteuning