Droom ik of zijn de gpu prijzen ineens serieus gezakt?!

Redelijk bijzonder. Je hebt je bestelling geplaatst op 26 maart, maar het dispuut bij paypay is op 25 maart?
Ja vond ik ook vrij vreemd lol wss was dat dan een medewerker van amerika ofzo? Als het hier 26 maart was dan was het daar 25 maart he. Want ik heb da de vrijdag in de ochtend "besteld en betaald" was rond 5u30. Dan kan het idd zijn da het bij hun nog donderdag avond was he.

Update:

Ik heb net paypal gebeld. Hij heeft me 2 opties gegeven ofterwel waardeer ik mijn saldo op zodat het op 0 komt staan en niet meer negatief staat en na het besluit vd claim als het in mijn voordeel is storten ze die 72 euro terug of ik doe helemaal niks en wacht af tot hun besluit en dan verwijderen ze het negatief saldo en sta ik weer op nul. In beide gevallen kan ik de volgende 5 betalingen niet meer gebruik van maken om betalingen te doen via mijn bankrekening omdat het systeem denkt dat mijn rekening niet meer betrouwbaar is. Dat werkt automatisch zei hij.

Ik zal dan telkens geld op mijn paypal saldo moeten zetten om iets te betalen. Hij zei kan ook zijn dat ik een kredietkaart moet toevoegen (ik heb er geen) als betaalmiddel. Dus da is wel een nadeel en lastig allemaal door die oplichter tsss. Dus kan heel goed zijn dat ik problemen zal hebben om iets te kopen. Ik vroeg of hij die beperking niet kan fixen en hij zei nee het systeem doet alles automatisch ik kan zelf niks veranderen. Dus het zal vanaf nu telkens paypal saldo opwaarderen worden om iets te betalen . Mss is dat dan ook het beste.

Hij zei ook dat zij enkel naar de bewijslast kijken vd verkoper en niet van mij. Ze kijken enkel naar of de verkoper heeft verzonden of niet en hij moet dat uiteraard kunnen bewijzen. Stel voor da is een snuggere oplichter en die laat bewijs zien van verzending maar die verzend bv een leeg pakketje of mss iets stoms erin. Dan heeft hij aan paypal bewezen dat het verzonden is, dan moet ik die 72 euro betalen en ben dan genaaid. Want hoe bewijs ik dat ik bv niet die gpu heb ontvangen maar iets anders? Dan is het toch woord tegen woord?

Stel voor die heeft da echt verzonden. Want er sta ni voor niks op bij bestelgegevens word ontvangen of komt aan op 12 april ... Ook al is de aankoop geannuleerd en is het artikel verwijderd. Ik snap ni hoe zoiets dan kan. Of is da mss een bug in hun systeem? Want ik heb geen track & trace kan niks volgen.
 
Laatst bewerkt:
Voila kwestie is in mijn voordeel gesloten en ze hebben het teruggestort. Wel kut dat mjn account nu de 1ste 5 verrichtingen beperkt is. Les geleerd, ik zal nooit iets kopen dat een onrealistische verkoopprijs heeft. Ik dacht eerst dat de bitcoin is gecrasht ofzo zoals ik in mijn beginpost heb geschreven.
 

Deze is wel legit, kopen die handel!
Echt of wat? 🙄 Zou ik? 😂 Maar da bedoel ik dus he weer een account met 100% itrader die het voor zeer goedkoop verkoopt. De meesten zouden er in trappen. Niemand zou denken dat er een gehackt account op ebay mogelijk is.
 
Free shippingBelgiumExpedited International Shipping

Dat zou ook al een weggever moeten zijn. Gratis verzending vanuit LA voor een product van 70 euro. Die verzending kost al meer.
 
weer een account met 100% itrader die het voor zeer goedkoop verkoopt

Als je nu eens verder kijkt... dan zie je gewoon dat die 100% op het 'buyer' gedeelte slaat en en niet op het seller gedeelte:

Ook zal zou eth 'crashen', dan zijn die prijzen gewoon nog alarmerend laag.
 
Laatst bewerkt:
Echt of wat? 🙄 Zou ik? 😂 Maar da bedoel ik dus he weer een account met 100% itrader die het voor zeer goedkoop verkoopt. De meesten zouden er in trappen. Niemand zou denken dat er een gehackt account op ebay mogelijk is.
To be fair, letterlijk niemand vertrouwt een eBay account met 12 waarderingen die dan nog als buyer zijn en die een artikel verkoopt aan 80% korting waarvan op dit moment de hele stock uitgeput is. Niemand.

Gelukkig je geld terug, heb je wel veel tijd en moeite in mogen steken. Gewoon logisch nadenken en je niet meer laten vangen in het vervolg :D
 
Terug
Bovenaan