Uitgespeeld wat een topper wel makkelijker dan eternal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben hier ff gestopt na chapter 8 in afwachting van mijn nieuwe GPU die normaal vandaag zou moeten aankomen en upgrade van Windows 10 naar 11...Uitgespeeld wat een topper wel makkelijker dan eternal

Ja, hier hetzelfde...Ga nu eternal nog eens proberen die heb ik ni uitgespeeld
Terwijl de base game van Doom: Eternal al vrij pittig was, deed de DLC er dan nog en schepje bovenop qua moeilijkheidsgraad. 
Allee, vandaag uitgespeeld, zeg!Uitgespeeld wat een topper wel makkelijker dan eternal
Staat hier ergens vandaag?
Legt hem volledig het zwijgen op, drop die Trophy listStaat hier ergens vandaag?

Knallen?! Ik amuseer mij vooral door er op los te beuken met de Flail en Chainshot.Vandaag ook maar gekocht. Geen spijt van. Lekker zonder verstand door knallen.![]()

Precies of moderne shooters volledig uit die zijn comfort zone zijn.
Reden genoeg om het links te laten. Kreeg er al de kriebels van toen de reboot van Shadow Warrior werd uitgebracht.Wel nog maar eens dat typische "arena" gevoel qua leveldesign. Gangetje gangetje "speelplaatst". En ondanks dat de vermelde levels nog nooit zo mooi zijn aangekleed, lijkt het wel te komen van een Microsoft franchise ai prompt.
Ondertussen weer een 7 tal chapters verder.. en het gaat toch wel wat breder dan wat ik voorheen aanklaagde.Reden genoeg om het links te laten. Kreeg er al de kriebels van toen de reboot van Shadow Warrior werd uitgebracht.
Wel, ik vraag me soms af wat er mis was met de oude manier van leveldesign: we plaatsen wat monsters op vaste plekken in de level die de speler al op voorhand kan opmerken, of waar hij even kan van backtracken. Let wel 'arenamomenten' waren er ook in Doom 1993, maar men maakte er toen geen 'overgebruik' van.Ondertussen weer een 7 tal chapters verder.. en het gaat toch wel wat breder dan wat ik voorheen aanklaagde.
Toch zeker een verbetering tov de vorige 2 games. Als je de "monsterclosets" van Doom en Quake miste, zijn ze hier ook wel talrijker aanwezig dan de 2 vorige games. Lijkt toch alsof ze de gouden middenweg tussen moderniseren en oude fans pleasen proberen te bewandelen.
Chapter 15-16-17 deden mij heel hard denken aan sommige levels uit Prey (2006).
Ik vind wel dat de chapters steeds korter worden naarmate de game vordert... De lore makes no sense, maar daarvoor speel je natuurlijk geen Doom. Ben ik de enige die de game speed op 110% heeft staan? Spel mag van mij gewoon nét ietsje sneller gaan dan de standaard game speed.
Nog altijd een fantastische shooter die volgend jaar al 10 kaarsjes gaat uitblazen.
De lore is toch verschrikkelijk inconsistent en geeft mij B movie vibes. Beetje gemiste kans.