Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Maar wat was nu eigenlijk de reden dat die aan iedereen koffiekoeken uitdeelden? Is daar iets over gezegd in de uitzending? En idd, koffiekoeken voor 0,75 €? Kunt ge mij dat adres eens geven, Soeplepel, dan ga ik daar zondag naartoe. Want het zagen er ook nog lekker (en grote) uit.
Gewoon in den Delhaize hier. En dat zijn echt wonderbaarlijk lekkere chocoladebroodjes.

Hier is zo een oud madammeke dat een bakkerij heeft, al zeker 40 jaar en ze doet het nog steeds, ik bestel daar soms bij feestdagen zo een gebak met drank in wat ze zelf maken en zag toen in December de prijzen van kleine gebakjes en koffiekoeken toen ik die moest gaan afhalen.

Aan die prijzen pas ik toch wel, 3.95 euro voor een klein pate'ke met wat choux deeg en slagroom, snap wel dat die warme bakkers daar zelf werk etc aan hebben maar sommige prijzen deden me toch wel slikken. ( buiten die van een simpele fruit taart ofzo, da kost zelfs bij ne industriele bakkerij tegenwoordig een aardige prijs )

Ok fair, pistolets kosten daar per stuk hetzelfde als bv in een supermarkt met bakkerijafdeling maar ga nie direct ne warme bakker op zoeken voor ne pistolet.

ocharme den eddy! Hij mist zijn Els. Dat zijn dan mensen die goed overeenkomen en die kunnen dan ook niet bij mekaar blijven.
Echt jammer.

De ogen van Hubert zien er echt niet goed uit vind ik. Ik vrees dat Louis eerder zal achterblijven ipv andersom.

Fons met zijn Maritieme avonturen en Floris zij´ gewoon 2 toppers. Al ben ik het meest fan van Fons. En die kerel is 80+.. chapeau.

Fons met zijn Maritieme avonturen en Floris zij´ gewoon 2 toppers. Al ben ik het meest fan van Fons. En die kerel is 80+.. chapeau.
Dat zijn twee mensen die zowel van lichaam als van geest (en het laatste vind ik nog het belangrijkste) geconserveerd gebleven zijn dat je hoopt dat het bij jou ook zo mag zijn. Maar ik denk dat het weinigen gegeven is. Fan-tas-tisch!

En, ge kunt ervan zeggen wat ge wilt, maar zoals de Floris er gisteren bij zat, dat was ook een patente vent. Natuurlijk, ge moogt er niet thuiskomen, maar ik denk niet dat alle mannen van 60+ er zo uitzien.

Dat zijn twee mensen die zowel van lichaam als van geest (en het laatste vind ik nog het belangrijkste) geconserveerd gebleven zijn dat je hoopt dat het bij jou ook zo mag zijn. Maar ik denk dat het weinigen gegeven is. Fan-tas-tisch!

En, ge kunt ervan zeggen wat ge wilt, maar zoals de Floris er gisteren bij zat, dat was ook een patente vent. Natuurlijk, ge moogt er niet thuiskomen, maar ik denk niet dat alle mannen van 60+ er zo uitzien.
Wat is patente? Ik moest direct aan die rechten denken.

En alle drie leven in een erbarmelijke, onhygiënische omgeving :unsure: Misschien toch eens minder beginnen wassen en poetsen

Wat is patente? Ik moest direct aan die rechten denken.
Neen, aan die rechten heb ik niet gedacht!

Betekenis 'patent'​

Je hebt gezocht op het woord: patent.

1pa·tent (het; o; meervoud: patenten)1octrooi: ergens patent op hebben iets bijzonder goed kunnen
2pa·tent (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)1uitstekend, zeer goed: je ziet er patent uit

De ogen van Hubert zien er echt niet goed uit vind ik. Ik vrees dat Louis eerder zal achterblijven ipv andersom.

Fons&Kee, Floris en de Boerbroers. Da's iets om naar te kijken. Evert ook, maar die deed niet veel mee dit seizoen. De Davidsons zie ik ook wel graag eens passeren, maar dat is dan op een andere manier. Vorig seizoen was dat wat meer uitlach-tv, dit seizoen net het omgekeerde.
Ben vooral blij dat ze dat homokoppel maar 2 afleveringen toonden. Zouden ze de kritiek gelezen hebben? Gisteren ook weer: "ik zit aan het ocmw". Woont in een kasteel met een mega-oprit en een aangelegde tuin die bijna onbetaalbaar is. Werkt trouwens ook nog eens in een cafe, waarschijnlijk in 't zwart en op naam van zijn man.

Fons&Kee, Floris en de Boerbroers. Da's iets om naar te kijken. Evert ook, maar die deed niet veel mee dit seizoen. De Davidsons zie ik ook wel graag eens passeren, maar dat is dan op een andere manier. Vorig seizoen was dat wat meer uitlach-tv, dit seizoen net het omgekeerde.
Ben vooral blij dat ze dat homokoppel maar 2 afleveringen toonden. Zouden ze de kritiek gelezen hebben? Gisteren ook weer: "ik zit aan het ocmw". Woont in een kasteel met een mega-oprit en een aangelegde tuin die bijna onbetaalbaar is. Werkt trouwens ook nog eens in een cafe, waarschijnlijk in 't zwart en op naam van zijn man.
Maaaarrrrrrrrrrrrr ..... neemt da van die homo's toch ni zo serieus op!!!
De eerste uitzending maakte ik mij daar ook druk in, maar ik heb ze 'aanvaard'. Met diejen ouwe kan ik best goed lachen. Gelijk gisteren, die hondjes een strikske aandoen. Behalve dat hij homo is, zou ik die Wim wel niet in mijn huis willen hebben. Die zijn muile staat geen moment stil. Nee, ik hoop dat die volgend seizoen er nog bij zijn. Dat vind ik nu eens uitlach-TV.

En de Floris: hij had een psychologische studie van Irma gemaakt. Ze zag hem nog wel staan, maar wilde het niet toegeven. Gewoon zalig.
Hoe kwam dat trouwens dat die daar zo 'relatief fatsoenlijk' aangekleed was?
En dan dat Karel Appel-schilderij. Voor is het: Floris for president!!!

Dat was toch gisteren de laatste aflevering he aangezien het verschillende keren eindigde met een foto.

Floris is de topper: als je dat yt filmpke ook hebt gezien die ik hier heb gepost haha, paar keer goed kunnen lachen, het is echt een komiek.

Terug
Bovenaan