pretoogje
Well-known member
Jaja, ik weet het. Die is al van oktober of november overleden. In een plaatselijk blaadje dat wij krijgen, stond er een interview met de vader gepubliceerd. Hij zegt daarin dat hij het niet kan gewoon worden zonder haar. Dat hij elke nacht om 3 uur wakker schiet, dat was het uur van haar overlijden. Hij zegt verder dat hij van geen hout pijlen meer weet te maken, ik geloof dat hij ook vertelde zonder werk te zijn. De oudste dochter is ook thuis vertrokken en ik las precies tussen de regels dat dat niet in de beste verstandhouding was gebeurd.Die is trouwens al eventjes overleden, hoor.
Els Ouderits uit ‘Don’t Worry Be Happy’ overleden: “Van stoppen wilde ze niet weten. We moesten blijven draaien, tot het bittere einde”
Totaal ongepast hoe lang die bleven filmen. Da's toch echt sensatie-tv van de hoogste categorie.
Inderdaad, het is op vraag van Els zelf dat de opnames (zelfs van de begrafenis schijnt het) werden gedaan en uitgezonden. Anderzijds - hoe triestig het ook is - het is voor die mensen een document waarop ze hun moeder nog kunnen zien. Sommige mensen willen dat.
Zo bijvb ook, in de trailer naar volgende week, zien we die urne van Els die achteraan op de motor gezet is. Ik ben bijna zeker dat er wordt gevraagd of zoiets mag uitgezonden worden, zelfs of dat mag worden gefilmd.
Maar het zijn aangrijpende beelden. Iemand deze week Luc Alloo gezien met die man met zijn longkanker?