Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Die is trouwens al eventjes overleden, hoor.
Els Ouderits uit ‘Don’t Worry Be Happy’ overleden: “Van stoppen wilde ze niet weten. We moesten blijven draaien, tot het bittere einde”

Totaal ongepast hoe lang die bleven filmen. Da's toch echt sensatie-tv van de hoogste categorie.
Jaja, ik weet het. Die is al van oktober of november overleden. In een plaatselijk blaadje dat wij krijgen, stond er een interview met de vader gepubliceerd. Hij zegt daarin dat hij het niet kan gewoon worden zonder haar. Dat hij elke nacht om 3 uur wakker schiet, dat was het uur van haar overlijden. Hij zegt verder dat hij van geen hout pijlen meer weet te maken, ik geloof dat hij ook vertelde zonder werk te zijn. De oudste dochter is ook thuis vertrokken en ik las precies tussen de regels dat dat niet in de beste verstandhouding was gebeurd.

Inderdaad, het is op vraag van Els zelf dat de opnames (zelfs van de begrafenis schijnt het) werden gedaan en uitgezonden. Anderzijds - hoe triestig het ook is - het is voor die mensen een document waarop ze hun moeder nog kunnen zien. Sommige mensen willen dat.

Zo bijvb ook, in de trailer naar volgende week, zien we die urne van Els die achteraan op de motor gezet is. Ik ben bijna zeker dat er wordt gevraagd of zoiets mag uitgezonden worden, zelfs of dat mag worden gefilmd.

Maar het zijn aangrijpende beelden. Iemand deze week Luc Alloo gezien met die man met zijn longkanker?

Dat waren harde beelden. En zielig dat hij daar zo alleen lag, zonder muziek of sfeer
En hoe die toch nog wou vertellen! En hoe hij er dan in slaagt om euthanasie te plegen zonder dat zijn vrouw of kinderen dat weten, dat is mij ook een raadsel. Alleen zijn moeder was er bij. Ik ben van die uitzending 2 dagen niet goed geweest.

Zware kost, volg de reeks niet echt, maar ken wel het verhaal van de Davidsons een beetje. Heb zonet enkele stukjes van de aflevering gezien.
Blijkbaar is Els overleden begin juli.
Moeilijk om te zien, want ik zat in dezelfde situatie vorig jaar rond die tijd. Mijn papa is begin augustus ook overleden aan de gevolgen van longkanker 😢
Voelde alsof ik naar beelden uit mijn eigen leven aan het kijken was. De vele ziekenhuisbezoeken, telkens weer opnieuw moeilijk nieuws verwerken, dag na dag je pa zien strijden voor z'n leven 😢
Zo zie je maar wat nog zo vele andere mensen ook dagelijks doorstaan

Oh, Floris... Truer words were never spoken!

Geweldig citaat dat hier thuis te pas en te onpas wordt gebruikt.

3ZrNqg9.png

Mannenborsten' of 'moobs' zijn een groeiend probleem bij mannen, die zich er erg voor schamen. Steeds meer mannen laten door middel van plastische chirurgie dan ook hun borsten verkleinen, zo bleek vorig jaar. Nochtans is dat volgens gezondheidsexpert Alex Golding niet nodig, want je moet vooral de oorzaken aanpakken.

Mannenborsten' of 'moobs' zijn een groeiend probleem bij mannen, die zich er erg voor schamen. Steeds meer mannen laten door middel van plastische chirurgie dan ook hun borsten verkleinen, zo bleek vorig jaar. Nochtans is dat volgens gezondheidsexpert Alex Golding niet nodig, want je moet vooral de oorzaken aanpakken.

En de oorzaken zijn?

Heerlijk gewoon.
Had graag da eerste verdiep van zen nieuw huis toch is gezien. Den buitenkant was al veelbelovend.

Als ge geen broek aanhebt, dan kan uw portefeuille niet gepikt worden.

857abe1f864f15acf758b2fc627d57b7.png

Hoe dat programma op een kwartier van inzoomen op de tranen van kinderen op de begrafenis van hun moeder naar zotte Floris gaat die paardje rijd met een dakgoot is toch redelijk mindblowing.

Die schoenen die Floris in zijn frigo heeft steken zijn mijn trouwschoenen.
Ik ben precies een suggelaar.:headshake:

Alleszins wel weer een handige tip van de Floris: als ge geen broek aanhebt, kan uwe portefeuille ook nie gestolen worden.:rofl:

Terug
Bovenaan