Tot ge bij zo'n raar mensen op bezoek gaat die hun partysnacks opwarmen in de oven.Koffiekoeken en taart zijn overated. Geef mij maar gewoon partysnacks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot ge bij zo'n raar mensen op bezoek gaat die hun partysnacks opwarmen in de oven.Koffiekoeken en taart zijn overated. Geef mij maar gewoon partysnacks.
Of die al daaaaa-gen voorbij de vervaldatum zijn. Grrrr!Tot ge bij zo'n raar mensen op bezoek gaat die hun partysnacks opwarmen in de oven.
Gewoon in den Delhaize hier. En dat zijn echt wonderbaarlijk lekkere chocoladebroodjes.Maar wat was nu eigenlijk de reden dat die aan iedereen koffiekoeken uitdeelden? Is daar iets over gezegd in de uitzending? En idd, koffiekoeken voor 0,75 €? Kunt ge mij dat adres eens geven, Soeplepel, dan ga ik daar zondag naartoe. Want het zagen er ook nog lekker (en grote) uit.
Oei, ook al even niet meer naar een bakker geweest?Hoeveel kost een koek tegenwoordig? Pakt 0.75 cent en er waren er een stuk of 10, das 7,5 euro![]()
Nog nooit van mijn leven eigenlijkOei, ook al even niet meer naar een bakker geweest?
ik haal pistolets en koeken uit de Okay bakkerIs goedkoper en zeker niet slecht maar op vlak van smaak doen ze toch onder voor die van een warme bakker.Nog nooit van mijn leven eigenlijkik haal pistolets en koeken uit de Okay bakker
Dat zijn twee mensen die zowel van lichaam als van geest (en het laatste vind ik nog het belangrijkste) geconserveerd gebleven zijn dat je hoopt dat het bij jou ook zo mag zijn. Maar ik denk dat het weinigen gegeven is. Fan-tas-tisch!Fons met zijn Maritieme avonturen en Floris zij´ gewoon 2 toppers. Al ben ik het meest fan van Fons. En die kerel is 80+.. chapeau.
Wat is patente? Ik moest direct aan die rechten denken.Dat zijn twee mensen die zowel van lichaam als van geest (en het laatste vind ik nog het belangrijkste) geconserveerd gebleven zijn dat je hoopt dat het bij jou ook zo mag zijn. Maar ik denk dat het weinigen gegeven is. Fan-tas-tisch!
En, ge kunt ervan zeggen wat ge wilt, maar zoals de Floris er gisteren bij zat, dat was ook een patente vent. Natuurlijk, ge moogt er niet thuiskomen, maar ik denk niet dat alle mannen van 60+ er zo uitzien.
En alle drie leven in een erbarmelijke, onhygiënische omgevingDat zijn twee mensen die zowel van lichaam als van geest (en het laatste vind ik nog het belangrijkste) geconserveerd gebleven zijn dat je hoopt dat het bij jou ook zo mag zijn. Maar ik denk dat het weinigen gegeven is. Fan-tas-tisch!
En, ge kunt ervan zeggen wat ge wilt, maar zoals de Floris er gisteren bij zat, dat was ook een patente vent. Natuurlijk, ge moogt er niet thuiskomen, maar ik denk niet dat alle mannen van 60+ er zo uitzien.
Misschien toch eens minder beginnen wassen en poetsenNeen, aan die rechten heb ik niet gedacht!Wat is patente? Ik moest direct aan die rechten denken.
Fons&Kee, Floris en de Boerbroers. Da's iets om naar te kijken. Evert ook, maar die deed niet veel mee dit seizoen. De Davidsons zie ik ook wel graag eens passeren, maar dat is dan op een andere manier. Vorig seizoen was dat wat meer uitlach-tv, dit seizoen net het omgekeerde.De ogen van Hubert zien er echt niet goed uit vind ik. Ik vrees dat Louis eerder zal achterblijven ipv andersom.
Fons met zijn Maritieme avonturen en Floris zij´ gewoon 2 toppers. Al ben ik het meest fan van Fons. En die kerel is 80+.. chapeau.
Maaaarrrrrrrrrrrrr ..... neemt da van die homo's toch ni zo serieus op!!!Fons&Kee, Floris en de Boerbroers. Da's iets om naar te kijken. Evert ook, maar die deed niet veel mee dit seizoen. De Davidsons zie ik ook wel graag eens passeren, maar dat is dan op een andere manier. Vorig seizoen was dat wat meer uitlach-tv, dit seizoen net het omgekeerde.
Ben vooral blij dat ze dat homokoppel maar 2 afleveringen toonden. Zouden ze de kritiek gelezen hebben? Gisteren ook weer: "ik zit aan het ocmw". Woont in een kasteel met een mega-oprit en een aangelegde tuin die bijna onbetaalbaar is. Werkt trouwens ook nog eens in een cafe, waarschijnlijk in 't zwart en op naam van zijn man.