Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze moeten wel naar de plaatselijke wasserette kunnen rijden natuurlijk, want 4 euro per wasbeurt is goedkoper dan een wasmachinedan gaat daar 280 euro naar de afbetaling van 2 (!) auto's. Heel vreemd.
Zeiden ze niet dat er te veel ijzer in hun water zit en ze hebben 25 jaar geen water gehad in hun kot tijdens de winter.“Wassen in een wassalon kost maar 4 euro per beurt, zo sparen we geld uit want een wasmachine kost 900-1000 euro”.
aan zo’n simpele zielen kan je toch veel geld verdienen eigenlijk he.
Hij had een penis geverfd, maar hij heeft die "verwijderd" op vraag van het koppel. Dat zei hij toch in de aflevering."Ik teken niet graag een penis"
*Maakt er nen transgender van waar ze nog alles moeten toenaaien*
Ik dacht dat hij zei: "ik zie uw penis niet, maar ik weet niet of dat moet? Ik schilder niet graag een penis, ik heb nog nooit een penis geschilderd"Hij had een penis geverfd, maar hij heeft die "verwijderd" op vraag van het koppel. Dat zei hij toch in de aflevering.
Ik heb mij ooit eens gewoon gestript voor de gynaecoloog en die zei toen ook "euuh daar is wel een paskotje"Waarom ging dat koppel zich nu eigenlijk in Floris zijn waskot om/uitkleden? Nadien zitten ze in hunnen flikker op die matras, dat zien we toch ook?

Is mss ook omdat je uw strontslip daar niet gewoon op de grond zou gooien zeker?Ik heb mij ooit eens gewoon gestript voor de gynaecoloog en die zei toen ook "euuh daar is wel een paskotje"![]()
Hij zegt dat een scene later.Ik dacht dat hij zei: "ik zie uw penis niet, maar ik weet niet of dat moet? Ik schilder niet graag een penis, ik heb nog nooit een penis geschilderd"
of zoiets in dienen aard
Eddy zei zelf dat hij tattoeages had, van Els weet ik het niet zeker. Maar hij vond het hypocriet om te weigeren terwijl hij er dus zelf heeft.Enkel de Davidsons met hun 'geen piercing maar wel een tattoo' snapte ik niet. Jammer dat 'm dan niet doorvraagt.
Awel ja da's net het ding, een piercing kun je er uit halen en zie je achteraf niets van. Een tattoo is wel net iets permanenter...Eddy zei zelf dat hij tattoeages had, van Els weet ik het niet zeker. Maar hij vond het hypocriet om te weigeren terwijl hij er dus zelf heeft.
Een piercing zal eerder - maar niet altijd - in het gezicht zitten op een zichtbare plaats. Een tattoeage kan je nog wegsteken met kledij. Langs de andere kant kan je een piercing nog verwijderen en is een tattoeage iets permanenter.
(Edit: Er bestaan uiteraard navel-, tepel- en clitpiercings, maar ik vermoed dat de dochter geen in het gezicht mag hebben.)
En ocharme die Els, daar ziet ge al dat het niet lang meer gaat duren.
Er is nog weinig sensatie aan hoor.Die is trouwens al eventjes overleden, hoor.
Els Ouderits uit ‘Don’t Worry Be Happy’ overleden: “Van stoppen wilde ze niet weten. We moesten blijven draaien, tot het bittere einde”
Totaal ongepast hoe lang die bleven filmen. Da's toch echt sensatie-tv van de hoogste categorie.
Maar dan zulde de rekening moeten betalenEn toch zit ik veel liever met deze mensen op café dan die van' The sky is the limit'.

Gewoon halverwege je laatste pint vertrekken en zeggen dat je direct terug komt. De meeste die aan dit programma meedoen, gaan dat nooit door hebben.Maar dan zulde de rekening moeten betalen![]()