Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Dat koppel op hun eilandje in Geel: ok ze komen niks tekort maar ze wonen in hun paradijsje met 1600/maand en dan gaat daar 280 euro naar de afbetaling van 2 (!) auto's. Heel vreemd.

“Wassen in een wassalon kost maar 4 euro per beurt, zo sparen we geld uit want een wasmachine kost 900-1000 euro”. :crazy:

aan zo’n simpele zielen kan je toch veel geld verdienen eigenlijk he.
Zeiden ze niet dat er te veel ijzer in hun water zit en ze hebben 25 jaar geen water gehad in hun kot tijdens de winter.
"Ik teken niet graag een penis"

*Maakt er nen transgender van waar ze nog alles moeten toenaaien*
Hij had een penis geverfd, maar hij heeft die "verwijderd" op vraag van het koppel. Dat zei hij toch in de aflevering.

Amaai die Floris zouden ze toch een show apart mogen geven.
Die zijn uitspraken ik lig constant toe van het lachen :P

Hij had een penis geverfd, maar hij heeft die "verwijderd" op vraag van het koppel. Dat zei hij toch in de aflevering.
Ik dacht dat hij zei: "ik zie uw penis niet, maar ik weet niet of dat moet? Ik schilder niet graag een penis, ik heb nog nooit een penis geschilderd"
of zoiets in dienen aard

Waarom ging dat koppel zich nu eigenlijk in Floris zijn waskot om/uitkleden? Nadien zitten ze in hunnen flikker op die matras, dat zien we toch ook?
Ik heb mij ooit eens gewoon gestript voor de gynaecoloog en die zei toen ook "euuh daar is wel een paskotje" :unsure:

Dat heeft gewoon te maken met hoe de patiënt zich voelt en in zekere mate ook met beleefdheid. Er is nog een heel verschil tussen uit een kamertje komen met de 'relevante' lichaamsdelen ontbloot en je kledij uitdoen terwijl de dokter (of kunstenaar, ...) in de kamer zit. Veel mensen ervaren zich uitkleden voor een vreemde toch nog als iets intiemers, vandaar dat daar privacy voor wordt voorzien. Uit een kamertje komen in je adamskostuum is toch nog altijd iets waardiger dan daar naakt te moeten bukken en buigen om al je kledij uit te krijgen.

Voorts zie je ook vaak schilders hun spullen klaar leggen, of dokters nog even naar het dossier kijken (of eender welk ander klein dingetje dat tijd in beslag neemt) terwijl men in dat kamertje zit.

Ik dacht dat hij zei: "ik zie uw penis niet, maar ik weet niet of dat moet? Ik schilder niet graag een penis, ik heb nog nooit een penis geschilderd"
of zoiets in dienen aard
Hij zegt dat een scene later.

"Dan hebben ze ook gezegd... ik ga daar niet te veel uitleg over geven. Je ziet het ook: hier is iets veranderd.(wijst naar de penis) Zij gingen beiden akkoord dat dat verwijderd zou worden. Die vrouw zegt. Er waren borsten te koop en dat was één kopen en één gratis."

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die het schilderij best nog oké vond? :unsure:

Enkel de Davidsons met hun 'geen piercing maar wel een tattoo' snapte ik niet. Jammer dat 'm dan niet doorvraagt.

Enkel de Davidsons met hun 'geen piercing maar wel een tattoo' snapte ik niet. Jammer dat 'm dan niet doorvraagt.
Eddy zei zelf dat hij tattoeages had, van Els weet ik het niet zeker. Maar hij vond het hypocriet om te weigeren terwijl hij er dus zelf heeft.

Een piercing zal eerder - maar niet altijd - in het gezicht zitten op een zichtbare plaats. Een tattoeage kan je nog wegsteken met kledij. Langs de andere kant kan je een piercing nog verwijderen en is een tattoeage iets permanenter.

(Edit: Er bestaan uiteraard navel-, tepel- en clitpiercings, maar ik vermoed dat de dochter geen in het gezicht mag hebben.)

Eddy zei zelf dat hij tattoeages had, van Els weet ik het niet zeker. Maar hij vond het hypocriet om te weigeren terwijl hij er dus zelf heeft.

Een piercing zal eerder - maar niet altijd - in het gezicht zitten op een zichtbare plaats. Een tattoeage kan je nog wegsteken met kledij. Langs de andere kant kan je een piercing nog verwijderen en is een tattoeage iets permanenter.

(Edit: Er bestaan uiteraard navel-, tepel- en clitpiercings, maar ik vermoed dat de dochter geen in het gezicht mag hebben.)
Awel ja da's net het ding, een piercing kun je er uit halen en zie je achteraf niets van. Een tattoo is wel net iets permanenter...

Die is trouwens al eventjes overleden, hoor.
Els Ouderits uit ‘Don’t Worry Be Happy’ overleden: “Van stoppen wilde ze niet weten. We moesten blijven draaien, tot het bittere einde”

Totaal ongepast hoe lang die bleven filmen. Da's toch echt sensatie-tv van de hoogste categorie.
Er is nog weinig sensatie aan hoor.
Het programma is ook meer geworden dan enkel maar lachen met arme marginalen.
Het brengt in beeld dat mensen die heel veel tegenslag hebben toch positief blijven en niet bij de pakken blijven zitten.

Een figuur als Floris is de vrolijke noot natuurlijk. Maar de Davidsons was dit seizoen gewoon ontroerend en hartverwarmend.

Voor wie nog wat meer van de Floris wenst! Dat Supercontent kanaal is volgens mij sterk gericht op jonge tieners en eigenlijk het kijken niet waard door de montage/edits van de video's maar voor Floris heb ik toch een uitzondering gemaakt.

Die Fons met zijn vrouw, daar zouden ze ook eens een special over mogen draaien, als ge ziet wat die allemaal meegemaakt heeft in het leven.
Niet normaal dat die al 82 jaar oud is.

Terug
Bovenaan