Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Nog een schoon madam die Justine.
Rekening houdend x tal kinderen gehad en de leeftijd mag ze er zijn.
Die is nog maar begin de 30 hoor. Vind dat trouwens echt een enorm onaantrekkelijke vrouw, de domheid staat op haar gezicht geschreven.

Nu, laatste aflevering toch de minste tot nu toe imo, dat homokoppel past daar totaal niet in, zoals al hier gezegd hebben die veel meer dan de gemiddelde mens, klappen ze over 17 uur per dag werken enzovoort, da's niet content zijn met weinig he ...

Idd, vond het ook de zwakste aflevering tot nu toe.

Naar die homo’s heb ik maar met een half oog gekeken, wel oud geworden dien hond precies, bijna 21 jaar. 😯
Voor de rest veel gewauwel van die mens.

Het belangrijkste is dat de Floris in de preview van volgende week zit. :biglaugh:

Da's toch een blijvende verbazing van mij hoe Vlamingen trots kunnen zijn op het aantal uren dat ze gewerkt hebben. Ik vraag me dan echt af voor wie of wat ? Niets tegen hard werken maar doe het dan efficiënt in plaats van lang.

Die is nog maar begin de 30 hoor. Vind dat trouwens echt een enorm onaantrekkelijke vrouw, de domheid staat op haar gezicht geschreven.

Nu, laatste aflevering toch de minste tot nu toe imo, dat homokoppel past daar totaal niet in, zoals al hier gezegd hebben die veel meer dan de gemiddelde mens, klappen ze over 17 uur per dag werken enzovoort, da's niet content zijn met weinig he ...

Ik heb niet gezegd dat het mijn type is dat niet maar ze mag er nog zijn, kan u gerust wat anders tonen ze die vele minder is. ;).

Niveau 3de leerjaar sommige commentaren hier. Hopelijk wa respectvoller naar de (ongetwijfeld bloedmooie) vrouwen in jullie eigen leven.

On topic:
Het homokoppel was inderdaad wat out of place in het programma.
De Nudist van volgende keer, zat die er vorig kaar ook al niet in?

Er zijn knappere vrouwen, maar die is toch allesbehalve lelijk. Wat voor vrouwen hebben jullie dan wel niet?

Er zijn knappere vrouwen, maar die is toch allesbehalve lelijk. Wat voor vrouwen hebben jullie dan wel niet?
Er wordt....heel misschien....in topics als dit, al eens al grappend overdreven.

Nou ja, ik weet het niet he, maar ik heb zo het gevoel dat je niet alles wat op een forum geschreven wordt ook altijd letterlijk moet opnemen.

Dat gezegd zijnde, mijn vriendin is een bloedmooie prinses die om een of andere reden beslist heeft dat ik goed genoeg ben voor haar.

Ik heb deze week is een klein stuk gezien en die Davidsons….
Die pa is toch gewoon ne grote aandachtszoeker?
Domme grapjes maken waar iedereen dan geforceerd lacht…..

Die 2 boerkes is wel zot.
Op diene leeftijd nog wa op da veld staan ploeteren ….
Die pa is zo de typische jongen int lager/middelbaar die er probeert bij te horen door zo van die flauwe mopjes te vertellen/ domme dingen te doen.

Die zijn nektapijt... :unsure:

Er wordt....heel misschien....in topics als dit, al eens al grappend overdreven.

Nou ja, ik weet het niet he, maar ik heb zo het gevoel dat je niet alles wat op een forum geschreven wordt ook altijd letterlijk moet opnemen.

Dat gezegd zijnde, mijn vriendin is een bloedmooie prinses die om een of andere reden beslist heeft dat ik goed genoeg ben voor haar.
Kan wel. Het is ook niet dat ik mij hier boos maak ofzo. Het lijkt er gewoon af en toe op dat sommigen alleen de allerknapsten willen en dat de rest dus niet knap genoeg is. Nu ben ik zelf ook niet heel kieskeurig.

Foto van uw vriendin? :biglaugh:

“Don’t Worry Be Happy brengt het verhaal van heel gewone en toch bijzondere Vlamingen, die het al dan niet onverwachts moeten redden met weinig geld.”

Denk dat hun opzet niet helemaal klopt inderdaad. Er zijn er een aantal met geld genoeg, maar die het door het raam naar buiten gooien.

Floris! Floris! :D hoe noemde die kerel met zijn paarden vorig jaar weer? En die ene kerel die op zijn tractor door het dorp reed, puur als vervoersmiddel, had niks met landbouw.

Terug
Bovenaan