Disney+

Zal hetzelfde zijn met Black Widow
Maar da's mss nog te overwegen, in cinema zal je wsl ook tegen de 14-15 euro betalen. en dan heb je nog geen eten of drinken. En als ik 1 of 2 maten kan uitnodigen om samen te zien bijvoorbeeld, dan kan je in principe de kost delen

In juli komt ook Jungle Cruise als betalende film uit, maar dat verhaal is flinterdun, gebaseerd op de attractie van het park...

Disney schrapt zo'n honderd internationale zenders. Dat heeft CEO Bob Chapek bekendgemaakt tijdens een gesprek met de Amerikaanse zakenbank JP Morgan. Disney wil meer inzetten op zijn eigen streamingplatform Disney+. Disney is bij ons actief met de zenders Disney Channel, Disney Junior en National Geographic. Het is niet duidelijk wanneer die zullen verdwijnen.

Mag wel, vond het disney+ aanbod maar pover, paar goeie zaken maar het meeste al gezien. Misschien wordt het nu wat beter. Als ze blijven die betaal 20 euro voor 1 film kant op gaan hoeft het toch ook zeker niet hoor. National geographic is ook al lang niet meer wat het eens was (zeer jammer).

Ik weiger extra te betalen om die films te bekijken. Gewoon wat geduld en na X aantal maanden kan je ze op Disney+ bekijken zonder extra te betalen.

ja, onlangs naar die mulan gekeken, was precies wel blij dat ik niet de volle pot heb betaald. Kon me totaal niet boeien.

En voor 20e kan je niet naar de cinema gaan, akkoord. Maar het is toch een hele andere beleving (avondje uit, gezelligheid) ipv weer eens in uwe zetel te ploffen

Ik weiger extra te betalen om die films te bekijken. Gewoon wat geduld en na X aantal maanden kan je ze op Disney+ bekijken zonder extra te betalen.
Same. Is nooit hetzelfde als een cinema-ervaring en komt toch behoorlijk snel in het normale aanbod terecht.

vT30u5V.png

14,50 in Kinepolis Gent volgende week. Laser Ultra ticket.
Zal net iets beter zijn als op mijn persoonlijke TV.
En met bvb enkel een drankje bij, zit je nog onder de prijs van D+ early acces + abo, denk ik.

Zijn die prijzen van Kinepolis weer opgeslagen? 14,45 Euro voor een normaal zitje?

Stelletje afpersers😅

Edit: Okay...das voor laser plus. Digitaal kost nog 11 95. Maar...als Laser Plus het enige formaat is waarin ze een film vertonen zoals bij Cruella het geval lijkt? Afpersers!

Zijn die prijzen van Kinepolis weer opgeslagen? 14,45 Euro voor een normaal zitje?

Stelletje afpersers😅

Edit: Okay...das voor laser plus. Digitaal kost nog 11 95. Maar...als Laser Plus het enige formaat is waarin ze een film vertonen zoals bij Cruella het geval lijkt? Afpersers!
ze hebben ook de gewone versie hoor ;) maar enkel in de middag (13u15 of 16u), en da's geen moment voor een film te kijken voor mij :p

Het prijsverschil is weer anders als het een gezin is van 2 volwassenen met 2 kinderen. Dan gaat het toch weer over €60-80 en de tijd om naar de cinema te gaan.

De grote vraag is of Disney die VIP-toegang nog gaat hanteren na corona. Het lijkt meer een tussenoplossing omdat het niet anders kan, erg duidelijk zijn de toekomstplannen niet (mss is het 1 maand cinema, volgende maand VIP en dan 2 maanden later gewone Disney+).

Het prijsverschil is weer anders als het een gezin is van 2 volwassenen met 2 kinderen. Dan gaat het toch weer over €60-80 en de tijd om naar de cinema te gaan.
Inderdaad en bij een gedeeld account zit je ook met 5 accounts, dan valt de prijs 'nog mee'. Ik moet wel zeggen dat ik de cinema heb gemist en zelf ook meer geneigd ben om naar de cinema te gaan voor een film die ik echt wil zien ipv extra te betalen voor een VIP film.

Tot nu toe ook gewoon geluk gehad met een schoonmoeder die grote fan is van Disney en er met plezier voor betaald 😁

Ik ben oud aan het worden.. Ik ging met maten naar de Metropolis in grote vakantie. Eerst gingen we naar de quick voor 250 frank. (giant menu) en erna een ticketje kopen van 100frank en eten en snoep. Ik was toen altijd 500 frank kwijt. Dat is dus 12,50€ .. Echt te zot voor woorden..

Laatst bewerkt:
Ik ben oud aan het worden.. Ik ging met maten naar de Meropolis in grote vakantie. Eerst gingen we naar de quick voor 250 frank. (giant menu) en erna een ticketje kopen van 100frank en eten en snoep. Ik was toen altijd 500 frank kwijt. Dat is dus 12,50€ .. Echt te zot voor woorden..
en dat was toen al duur ^^

meh, heel die lockdown heeft mij doen investeren in een home cinema. En die gaat vanaf deze zomer precies voordeel brengen.
Black widow op disney plus aankopen, paar vrienden of familie uitnodigen die dan drank en eten meebrengen en je hebt evenveel gezelligheid, avondje 'uit' en een comfortabele zetel.

Same. Is nooit hetzelfde als een cinema-ervaring en komt toch behoorlijk snel in het normale aanbod terecht.
Dat hangt nu wel van uw thuis-situatie af ;). Ik kijk liever thuis een film dan in de cinema...

Maar ik vind het wel vrij belabberd dat ze nu extra (veel) geld vragen om een film sneller te kunnen zien.

Dat hangt nu wel van uw thuis-situatie af ;). Ik kijk liever thuis een film dan in de cinema...

Maar ik vind het wel vrij belabberd dat ze nu extra (veel) geld vragen om een film sneller te kunnen zien.
Natuurlijk, iedereen heeft zijn favoriete manier om naar een film te kijken!
Voor mij is dat altijd het grote scherm geweest. Voor corona ging ik bijna wekelijks naar de bioscoop. Zowel om grote als indie films te zien. In zowel de Kinepolis als een lokaal theater.

Wij hebben de voorbije week Cruella gezien. Hij heeft mij aangenaam verrast. Topfilm, eentje die ik sowieso in de bluraycollectie wil als hij uitkomt. Zeker een bezoekje aan de bioscoop waard. Ze hebben gespeeld met details die het verhaal van 101 dalmatiers aanvullen en ergens anders kleurt, goed opletten ;). Als Disneyfan zag ik het onmiddellijk, mijn vriend die zich 101 dalmatiers amper kan herinneren niet, dus als je hem plant in de bioscoop te gaan kijken zou ik toch eerst nog eens 101 dalmatiers proberen streamen.

Terug
Bovenaan