Ik zie de Alien reeks ook op Prime. Die oude Alien wordt ook geadverteerd als 4K op D+ maar de upscaling werkt toch niet zo goed, die ouderwetse monitors van de ruimteschepen zijn nog waziger dan vroeger. De beelden van de crew en scheepsinterieur zijn wel wat cleaner maar hogere resolutie valt daar toch niet te merken.

Ook andere films zoals Die Hard krijgen zo'n 4K logo maar bij de meeste films voor het jaar 2000 is het hit and miss, afhankelijk of ze nog veel moeite hebben gedaan om het frame per frame bij te werken.
 
Wat vinden jullie van big shot?
Ik hou wel zo van die sportseries (films) Ik heb de eerste aflevering gezien zonder echt er iets over te lezen, bleek dit over een vrouwenploeg te gaan:sarcastic: toch uitgekeken het is wat melig, maar als je van sportseries of films houdt dan is het nog wel lichtjes ok.
 
Is het mogelijk om vanop een iPhone inhoud te streamen naar een Chromecast?
Mijn vrouw kan enkel voor Airplay kiezen vanop haar iPhone 11. Ik heb Android, dus voor mij is dat geen probleem uiteraard..
 
Is het mogelijk om vanop een iPhone inhoud te streamen naar een Chromecast?
Mijn vrouw kan enkel voor Airplay kiezen vanop haar iPhone 11. Ik heb Android, dus voor mij is dat geen probleem uiteraard..
Airplay naar Android TV werkt hier in ieder geval wel.
 
1 van de Star Wars series is naar verluid geannuleerd, we weten niets meer dan een titel en beschrijving, dus wss waren ze nog bezig met concepten:
Mogelijk heeft het te maken met de controverse rond Gina Carano. Sommige kijkers dachten dat ze weer gerehabiliteerd was omdat ze op een poster voor de Emmy's werd vermeld, maar lijkt een vergezochte strohalm.
 
Terug
Bovenaan