Diablo IV

Diablo IV

ik ga ook voor barb, ik ga wel beginnen in world tier 1, is blijkbaar niet zoveel verschil in het begin
en gezien barb nogal suckt in het begin ... :)

Welke settings op pc zou ik kunnen halen met een ryzen 1600af en een rtx 2060 6 vram
en 16 gig ram
Al ga ik zelf via xbox series x spelen, de beta's heb ik ook gespeeld op een 7 jaar oude pc met een gtx1070ti.
En in 1440p met alles max haalde ik tss de 40-50 fps max.

Volgende week vrijdag is het zo ver. Diablo IV gaat live om 2h ‘s nachts onze tijd.
Ik ga wrs heel de nacht en dag doordoen.

Hier nog werken tot de vrijdagnamiddag maar erna verlof t/m 12 juni, dus tijd genoeg om eentje naar 100 te levellen :biglaugh:

Blizzard heeft wegens het ontbreken van HC leaderboards bij de start van de game, zelf een wortel omhoog gehangen om naar te racen :biglaugh:
Maar Blizzard zou blizzard niet zijn als ze de community niet een beetje verdelen, want de wedstrijd start van minuut 1 early acces.
Dus niet (te laat) toegankelijk voor mensen zonder deluxe/ultimate editie.

De eerste 1000 HC spelers die level 100 worden, krijgen hun Name in een lillith beeld gegraveerd.

Er staat ergens op de forums ook een officiele aankondiging maar vind die niet onmiddelijk terug.

https://gaminglyfe.com/make-your-mark-with-diablo-ivs-hardcore-victory-a-chance-to-be-immortalized/

https://www.pcgamesn.com/diablo-4/hardcore-race

Damn. Was niet van plan om meteen te spelen. Gezien ik nog volop in PoE zit, wou ik dit nog een maand of langer spelen.
Net wat filmpjes bekeken van Raxx en dan begint het toch te jeuken om er van in het begin mee bezig te zijn…

Goede reviews precies. Hopen dat blizzard het ook goed gaat kunnen blijven ondersteunen.
Blijkbaar hadden de reviewers geen toegang tot de store en battlepass, dus dat blijven wel vraagtekens.

Laatst bewerkt:
Vanmiddag ook gekocht. Vanaf vannacht kan je pre-loaden zeker. Dus morgen eventjes een uurtje laten downloaden dan.

Afgaande op de reviews tot nu toe zie ik het wel zitten om het aan te schaffen, tot ik de prijzen zag.. pfoe. Dan twijfel ik toch weer zulle.

Terug
Bovenaan