Diablo Immortal

MMORPG PC Mobile Diablo Immortal

Het zal spelen worden MET vpn denk ik :)

Want ik krijg mijn play button in de blizz pc app aangeklikt zonder vpn, en met vpn wel.
 
Spel ziet er slecht uit op mijn PC en alles staat op high/very high :unsure: Helaas geen optie om je resolutie te kiezen
 
Awel, buiten het feit dat dit 1 van mobile games is waar de ergste microtransacties inzitten, is het wel het eerste mobile game ooit waar ik me zo goed mee amuseer. Het zit echt goed in elkaar.

Ik heb enkel de battlepas gekocht voor 1 maand = 10 euro, om toch ietwat meer resources te krijgen zoals ook in Lost Ark.
En ik ben ondertussen lvl 60 en heb legendary gems van 2-3 sterren in all mijn equip.
Maar ik maak me ook geen illusies dat ik binnenkort ook op een pay wall zal botsen.
Als ik zie hoeveel DUIZENDEN dollars sommige streamers er al doordraaiden en nog met moeite hoge ranks gem drops of genoeg lagere krijgen om die up te graden.

En dan stopt het daar ook weer voor mij.
 
3 woorden: Slay the Spire.
Totaal in een ander buurt dan wat ik bedoel met "betere mobile game" waar ik me al ooit mee geamusseerd heb.
Ik heb honderden uren op slay the spire, en de meeste games die gaan aangehaald worden heb ik gespeeld of getest op de 40 jaar dat ik game. ;)

Bovendien is Slay the spire geen mobile game, bij mijn weten was dat er eerst op pc.
Diablo immortal is zelfs op PC een mobile game en geen pc port. (damm the graphics)

Diablo immortal heeft veel weg van de mechanics van lost ark, hoe de encounters gebeuren, verschillende activiteiten etc..
Het heeft ook echt wel een goede campaign, had niet gedacht dat die zo uitgebreid was.
En goede sound en dialogen.

Maar kweet dat het moeillijk is voor sommigen om positieve zaken te horen over het spel,
wat mij persoonlijk niet boeit tot ik het allemaal zelf getest/gespeeld heb. :)
En kan alleen maar herhalen dat goed is.
Indien je naast al die P2W kijkt en je erbij neerlegt dat je zonder VEEL geld niet op hetzelfde niveau zal spelen als de whales.
 
Diablo is altijd al non-stop grinden geweest. Je kan dan betalen voor gems maar dat verandert niets aan het spel. De loop is gewoon grinden, grinden, grinden en hopen op iets goeds.
 
Diablo is altijd al non-stop grinden geweest. Je kan dan betalen voor gems maar dat verandert niets aan het spel. De loop is gewoon grinden, grinden, grinden en hopen op iets goeds.
het verschil met bv. d3 is wel dat je perfect een build kan hebben met te grinden
bij immortal lukt dit niet, bij immortal moet je betalen als je een build wil hebben
 
het verschil met bv. d3 is wel dat je perfect een build kan hebben met te grinden
bij immortal lukt dit niet, bij immortal moet je betalen als je een build wil hebben
Inderdaad en bij begin van D3 hebben we gezien wat microtransaction (Auction house in dit geval) doet met de loot drops.
Serieeeeeeus omlaag zodat ge wel geld gaat uitgeven.
 
Totaal in een ander buurt dan wat ik bedoel met "betere mobile game" waar ik me al ooit mee geamusseerd heb.
Ik heb honderden uren op slay the spire, en de meeste games die gaan aangehaald worden heb ik gespeeld of getest op de 40 jaar dat ik game. ;)

Bovendien is Slay the spire geen mobile game, bij mijn weten was dat er eerst op pc.
Diablo immortal is zelfs op PC een mobile game en geen pc port. (damm the graphics)

Diablo immortal heeft veel weg van de mechanics van lost ark, hoe de encounters gebeuren, verschillende activiteiten etc..
Het heeft ook echt wel een goede campaign, had niet gedacht dat die zo uitgebreid was.
En goede sound en dialogen.

Maar kweet dat het moeillijk is voor sommigen om positieve zaken te horen over het spel,
wat mij persoonlijk niet boeit tot ik het allemaal zelf getest/gespeeld heb. :)
En kan alleen maar herhalen dat goed is.
Indien je naast al die P2W kijkt en je erbij neerlegt dat je zonder VEEL geld niet op hetzelfde niveau zal spelen als de whales.
Ik heb het uit principe uninstalled. Blijkbaar kost het minimum 10k om alle content te hebben OF je moet 10 jaar spelen. Zot. Uiteindelijk zelfs spijt dat ik het gedownload heb.

Als je geld in dit spel steekt dan ben je volgens mij onze hobby als games volledig aan het beschadigen. Wat een vuile manier om geld van jonge spelers af te troggelend. Om van te kotsen.
Van een bedrijf dat nog steeds Blizzard noemt zou dit de grootste faal ooit moeten zijn wat het door de chinese markt natuurlijk niet gaat zijn.
 
Apk kunnen downloaden via pureAPK en even kunnen spelen met guest account. Geen fan van gsm gaming eigenlijk...
Zijn er hier nog die regelmatig spelen?
 
Terug
Bovenaan