Diablo Immortal

MMORPG PC Mobile Diablo Immortal

Nada

Member
diabloimm.png


release: 2 juni 2022
genre: MMORPG
dev: Blizzard

/!\ free-to-play

Diablo Immortal. Ontworpen voor mobile, maar ook op PC te spelen.

Battle against ancient evils and discover the untold story between Diablo II and Diablo III in this all-new massively multiplayer online action RPG.

The Archangel Tyrael is presumed dead, and mankind is left to deal with the aftermath of his actions. Fragments of the shattered Worldstone, still embued with great power, are tainting the land. Diablo’s minions hope to harness that power to allow the Lord of Terror to return.

 
Diabolo Immortal werd vandaag gereleased. Helaas niet beschikbaar in België of Nederland wegens loot boxes. Iemand een workaround om het toch te kunnen spelen?
 
Op Reddit gevonden (android)

Tunnelbear of andere VPN downloaden, op Frankrijk zetten, Google playstore openen, nieuwe account/email aanmaken. Downloaden. Ik hoefde de VPN niet eens aan te houden tijdens het downloaden. Voor de zekerheid heb ik ingame ook een nieuwe battlenet account aangemaakt en ook op Frankrijk gezet.


Of gewoon simpelweg de APK downloaden als ie beschikbaar is
 
Zelf geen last van ik kan gewoon legaal spelen aangezien ik in het buitenland woon.
Mijn battle.net account die stond wel nog op België en ik kon de game helemaal niet downloaden op pc. Met hun support contact moeten opnemen om dat te veranderen.

VPN en nieuwe account maken zal wel moeten werken.

Zelf nu een uur of 2 gespeeld maar verdorie is dat irritant om op een gsm te spelen. Al goed dat het morgen op pc beschikbaar is.
 
Zou dat werken op de Steam Deck? :)
Is wel een volledig P2W spel geworden heb ik de indruk. Shame on you Blizzard.
 
Zou dat werken op de Steam Deck? :)
Is wel een volledig P2W spel geworden heb ik de indruk. Shame on you Blizzard.
jij hebt dat nu door? niet bij de aankondiging van Blizzard een paar jaar geleden en toen werd er gezegd dat het alleen voor mobile ging zijn samen met Tencent (de grootste Chinese maker van mobile pay2win games)....

Op Steamdeck zal het werken als je de blizzard client daarop werkende krijgt maar dan nog als je account op BE of NL staat ga je de game niet kunnen spelen want het is hier verboden....
 
Op Reddit gevonden (android)

Tunnelbear of andere VPN downloaden, op Frankrijk zetten, Google playstore openen, nieuwe account/email aanmaken. Downloaden. Ik hoefde de VPN niet eens aan te houden tijdens het downloaden. Voor de zekerheid heb ik ingame ook een nieuwe battlenet account aangemaakt en ook op Frankrijk gezet.


Of gewoon simpelweg de APK downloaden als ie beschikbaar is
eens gedownload mag je de vpn uitzetten, in de eu mag men geen ip blocking doen binnen de lidstaten.
 
Weet iemand een betrouwbare APK? Zou liefst geen nieuwe account op de play store moeten aanmaken.
 
Ik heb het gisterenavond ook even gespeeld. Had hier nog protonvpn staan van Lost Ark te downloaden, deze even laten draaien (wel Japanse server moeten kiezen want onder de Amerikaanse server moest ik in de play store age verification doen door middel van CC toe te voegen en dat wou ik niet).Voor Lost ark had ik ook een nieuwe gmail aangemaakt voor een nieuwe Steamaccount. Dus in de store even geswitcht naar dat mailadres want op mijn vaste account bleef hij ondanks de VPN in de Belgische store hangen. Dan in de store diablo Immortal aangeklikt en vanaf het moment dat de download opstart de VPN terug uitgezet en terug geswitcht naar mijn vast emailadres. Hij heeft dat zonder problemen verder gedownload. Enige wat niet lukt is in-game connecteren met mijn battle net ID. Als ik wil pairen geeft hij een foutmelding weer dat het niet beschikbaar is. Gelukkig kan je gewoon spelen onder een guest account. Dus waarschijnlijk vanavond of van weekend eens nieuw battlenet accountje maken dat niet op Belgie staat. Of weet er hier iemand een work around voor ?
 
Ik heb ook gewoon een nieuwe battle net account gemaakt terwijl mijn vpn op frankrijk staat.
Want als je al ooit een betaalkaart hebt ingegeven op je originele account is de link daar al dat je belg bent, dus vermoedelijk geeft dat ook issues bij je poging tot linken van je originele battle ID.

Als je dan toch zou plannen om er geld in te steken, best gewoon blizz pre-paid card op die nieuwe account gebruiken ipv bank of kredietkaarten.
 
Weet iemand een betrouwbare APK? Zou liefst geen nieuwe account op de play store moeten aanmaken.
Kunt het via Qooapp ook downloaden. Is een app/store die vooral buitenlandse f2p games beschikbaar stelt, zoals veel gacha games uit Japan en 100 legit.
 
Blizzard stelt wel dat je een account ban kunt ontvangen als je de regels tracht te omzeilen. Of ze zover zullen gaan, is nog maar de vraag natuurlijk.
 
Blizzard stelt wel dat je een account ban kunt ontvangen als je de regels tracht te omzeilen. Of ze zover zullen gaan, is nog maar de vraag natuurlijk.
Dat zegt men al jaren bij alle games die ik over vpn moest spelen, lost ark was er ook dat verhaal. :)

Heb tot nu toe nog nooit 1 ban gezien, want geoblocken mag niet volgens EU wetgeving, al weet ik niet welke uitzonderingen daarop mogen gemaakt worden.

Ik denk niet dat dat men dat zal doen, om de simpele reden dat de wet zegt dat ze het niet mogen aanbieden aan ons, en dat doen ze ook niet.
Wij maken er "misbruik" van via de vpn maar dat is niet Blizz hun verantwoordelijkheid.

Maar ook daarom, nieuwe account, als het toch gebeurd is er dan toch geen impact op mijn main blizzard account.
En in mijn geval, ik heb toch sowieso een abbo op mijn vpn, dus ik zet die ook gewoon aan op frankrijk om te spelen, to be sure :)
 
Laatst bewerkt:
Zou deze graag om ios spelen.
Heb al vanalles geprobeerd om regio te veranderen maar niets lukt.
Iemand een gouden tip?
 
Zou deze graag om ios spelen.
Heb al vanalles geprobeerd om regio te veranderen maar niets lukt.
Iemand een gouden tip?
Normaal moet je effectief een andere iCloud-account maken, op het land waar je wil downloaden. Met de Pokémon GO rage, heb ik toen ook een Australische of Nieuw-Zeelandse account gemaakt om het een paar weken vroeger te kunnen spelen.
 
Normaal moet je effectief een andere iCloud-account maken, op het land waar je wil downloaden. Met de Pokémon GO rage, heb ik toen ook een Australische of Nieuw-Zeelandse account gemaakt om het een paar weken vroeger te kunnen spelen.
Als je een nieuwe icloud account aanmaakt om het spel te downloaden dan moet je ook op deze account blijven om te spelen of kan je dan na installatie alsnog spelen onder je eigen account?
 
Dat zegt men al jaren bij alle games die ik over vpn moest spelen, lost ark was er ook dat verhaal. :)

Heb tot nu toe nog nooit 1 ban gezien, want geoblocken mag niet volgens EU wetgeving, al weet ik niet welke uitzonderingen daarop mogen gemaakt worden.

Ik denk niet dat dat men dat zal doen, om de simpele reden dat de wet zegt dat ze het niet mogen aanbieden aan ons, en dat doen ze ook niet.
Wij maken er "misbruik" van via de vpn maar dat is niet Blizz hun verantwoordelijkheid.

Maar ook daarom, nieuwe account, als het toch gebeurd is er dan toch geen impact op mijn main blizzard account.
En in mijn geval, ik heb toch sowieso een abbo op mijn vpn, dus ik zet die ook gewoon aan op frankrijk om te spelen, to be sure :)
Lost Ark heeft wel spelers gebanned die VPN aan het gebruiken waren want VPN is tegen de ToS maakt niet uit of je in EU of ergens anders bent.
Maar sinds dat je Diablo Immortal kan spelen zonder VPN kunnen ze idd niet veel doen.
 
Lost Ark heeft wel spelers gebanned die VPN aan het gebruiken waren want VPN is tegen de ToS maakt niet uit of je in EU of ergens anders bent.
Maar sinds dat je Diablo Immortal kan spelen zonder VPN kunnen ze idd niet veel doen.
Ah bon, dat is de eerste keer dat ik daar iets van opvang.
Alleszins geen bans bij de tientallen mensen die ik persoonlijk ken en die het ook spelen zonder vpn op hun main steam account nadat ze het downloaden via vpn.

Ik speelde EU lost ark tot een paar weken terug ook nog altijd over vpn btw, hebben ze het dan nu gebanned vooor iedereen?

En de RU versie maakte zelf reclame voor een vpn.
(kan nu niet meer op de naam komen maar de reclame link stond zelfs op de officiele launcher)
 
Laatst bewerkt:
Ah bon, dat is de eerste keer dat ik daar iets van opvang.
Alleszins geen bans bij de tientallen mensen die ik persoonlijk ken en die het ook spelen zonder vpn op hun main steam account nadat ze het downloaden via vpn.

Ik speelde EU lost ark tot een paar weken terug ook nog altijd over vpn btw, hebben ze het dan nu gebanned vooor iedereen?

En de RU versie maakte zelf reclame voor een vpn.
(kan nu niet meer op de naam komen maar de reclame link stond zelfs op de officiele launcher)
het was nochtans op hun officiële website denk ik begin mei dat ze dit aankondigden en op Reddit waren er een paar mensen gebanned maar dat was alleen als je speelde via VPN of je de game in de tijd downloade via VPN maakt niet uit. zolang je geen VPN gebruikte tijdens het spelen was je normaal safe.

Misschien dat ze in RU wel een VPN mogen gebruiken maar in de ToS van LA EU en US staat er duidelijk dat het gebruik van VPN verboden is....

Probeer nog is in te loggen en zien of je er nog opgeraakt? misschien dat je door de mazen van het net geslipt bent.
 
Terug
Bovenaan