Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Jaren heb ik mijn verslaving kunnen verdringen, maar na het snel lezen van deze topic .... aaarrrg :wallbash:
Secret cow level :scream: Kudde koeien verzamelen en met ff met de barbarian een whirlwind erdoor. Of blizzard / frozen orb met mijn fav. character Sorceress :love2:

Ik zou echt eens een jaartje verlof moeten nemen en nog eens leren spelen met een paladin. Nooit high level gekregen ...
een jaar? 3 dagen zeker :p. ik ben net lvl 63 en heb eigenlijk enkel tijdens mijn werkuren op het gemak gespeeld... eerste char meteorb sorc uiteraard. vanaf ik enigma heb reroll ik naar telestomp skelly necro. hammerdin al 15 jaar zo beu...

hopelijk bouwen ze verder en steken ze er wat echte endgame in zoals maps in poe. anders heeft iedereen het op 14 dagen uitgespeeld. want praktisch elke build gebruikt dezelfde items... hoto enigma soj, spirit, grief,...
 
Hoe is de pc performance?
Draait het wat deftig op minder straffe videokaarten?
hangt ervan af wat je bedoeld met minder straf he :) Das nogal ruim. Maar ik vermoed geen enkel probleem.
Ik speel dit op een 1070 ti in 1440p met alles op hoogste details en geen enkel probleem.
 
hangt ervan af wat je bedoeld met minder straf he :) Das nogal ruim. Maar ik vermoed geen enkel probleem.
Ik speel dit op een 1070 ti in 1440p met alles op hoogste details en geen enkel probleem.
Daar heb ik wel wat aan.
Met minder straf bedoelde ik genre R9 380. Het zal dan wel 1080p worden ipv 1440p.
 
ik heb op 1440p met een 3080 en ryzen 5900x op 5 ghz. alles op max tussen de 60 en 180 fps. varieert enorm... het is in ieder geval veel zwaarder dan het lijkt. als ik crypto aan het minen ben zakt mijn fps naar 20-30 terwijl ik overwatch met alles op max aan 244Fps ( monitor refresh rate) en 140 fps speel terwijl ik mine :D
 
Iemand wat beginner tips of een goede site met tips? Ben een beetje overweldigd door alle keuzes en vrijheid die je hebt met de stats en skills...

Ik ben gestart met een Druid en ik twijfel om summoner of werewolf te gaan.
 
Iemand wat beginner tips of een goede site met tips? Ben een beetje overweldigd door alle keuzes en vrijheid die je hebt met de stats en skills...

Ik ben gestart met een Druid en ik twijfel om summoner of werewolf te gaan.

Hier heb je builds met een tier tag.
Maar blijkbaar geen S tier builds voor druid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Iemand wat beginner tips of een goede site met tips? Ben een beetje overweldigd door alle keuzes en vrijheid die je hebt met de stats en skills...

Ik ben gestart met een Druid en ik twijfel om summoner of werewolf te gaan.

Gewoon kiezen wat jou op dit moment het leukste lijkt.

Summoner is wss iets saaier en veiliger dan werewolf, maar is minder afhankelijk van goeie gear.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
anderen ook last van lag/teleportation of input delay op ps4 ? Was bezig met necro skeleton summoner en heb moeten stoppen hit registratie pas na een paar seconden
 
Is de launch zo slecht of is dit enkel in Amerika ?

Niets anders gehoord of slechte launch maar hier op het forum heb ik de indruk dat iedereen toch soepel kan spelen.
 
anderen ook last van lag/teleportation of input delay op ps4 ? Was bezig met necro skeleton summoner en heb moeten stoppen hit registratie pas na een paar seconden
Geen last van, ik speel wel offline.

Uiteindelijk herbegonnen met een sorceress op basis van een levelling guide van maxroll.gg. Al een paar keer gestorven maar het gaat voorlopig toch vlotter dan met een Druid.
 
Vraagje voor de console-spelers: hoe is het spelen met controller? Zeker als je gewoon bent met hotkeys te werken in de oude game, maar D3 op console prima doenbaar vond.
 
Vraagje voor de console-spelers: hoe is het spelen met controller? Zeker als je gewoon bent met hotkeys te werken in de oude game, maar D3 op console prima doenbaar vond.
Er zijn mensen die diablo 2R op pc spelen met controller. Ik heb het gisteren even geprobeerd met de DS5 op de pc en moet zeggen het speelt precies beter dan muis en keyboard.
 
ik begrijp eigenlijk niet hoe je nauwkeurig en snel spells/curses kan casten met controller, werkt dit echt vlot of is het gewoon doenbaar?
 
Terug
Bovenaan