Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Nee hoor, dat is allemaal al gericht op end game. Beste ervaring voor eerste playthrough is gewoon een char maken en spelen en kijken hoe ver je komt.

Als het echt nodig is zijn er trouwens 3 respecs quasi gratis beschikbaar (normal, nightmare & hell), dus je kan niet heel veel meer fout doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
En het geluk bij Diablo is dat spel al zo oud is, dat de optimalisatie voor perfecte end game characters bekend is.

Maar kunt zeker experimenteren met builds :D
 
Aaah de good old days... 1 jaar verslaafd geweest aan D2... Ik droomde er van, sprak in mijn slaap over de items die ik had buitgemaakt op mijn mephi of baal runs... of gewoon getrade.

Mephi runs, frozen orb firewall combo, Pindleskin, doombringer, lightsaber , eaglehorn, windforce, tal rasha set items

En natuurlijk de local currency de stone of jordan!

Het feit dat ik 20 jaar na datum al die namen nog vanbuiten ken zegt eigenlijl genoeg:p


En nu on topic : ik twijfel oprecht of ik hem ga kopen... Om 2 redenen:

1) soms loet je niet proberen het verleden te herbeleven en gedachten koesteren in plaats va´ het toch te doen en teleurgesteld achter te blijven. Ik was toen een zorgeloze puber van 16 met tijd genoeg die op grafisch vlak nog niet veel gewoon was.

2) Schrik om verslaagd te worden als het 1) toch goed uitdraait:p
 
Uit nostalgie zou ik deze ook terug willen spelen. Het eindeloos grinden van mephisto, diablo, pindleskin, baal en de secret cow level voor betere loot en dan die holy grail eindelijk droppen gaf indertijd wel een gevoel van gelukzaligheid.

Maar we verwachten binnenkort ons eerste kindje, dus veel tijd zal er niet over zijn.
 
Uit nostalgie zou ik deze ook terug willen spelen. Het eindeloos grinden van mephisto, diablo, pindleskin, baal en de secret cow level voor betere loot en dan die holy grail eindelijk droppen gaf indertijd wel een gevoel van gelukzaligheid.

Maar we verwachten binnenkort ons eerste kindje, dus veel tijd zal er niet over zijn.

In het begin slapen die juist veel 😉 ideaal toch? Diablo tussen de pampers en melkflessen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
DAMN, een van mijn favorieten en ik was al vergeten dat deze ging uitkomen. Licht het aan mij of is er hier relatief weinig marketing voor gepushed? Ook nog geen reviews, al is dat misschien te verwachten gezien het gewoon een letterlijke reskin is met wat verbeterde controls voor console. Ik twijfel eerlijk tussen pc en PS5 gezien D3 echt wel fijn speelde op console imo.
 
Ik denk toch een uurtje recup te nemen dat ik zeker rond 17u thuis ben.
Lang geleden dat ik nog excited geweest ben voor een game.

En het is eigenlijk ook de ideale game voor mensen met weinig tijd. Een run is vlug gedaan en je kan altijd eruit gaan zonder gezaag.
Dat was wat me vroeger irriteerde bij WoW.
 
Ga denk ik nog weekje wachten mss 2 tot alles rustig is en ik al wat heb kunnen zien, ondertussen Death Stranding nog eens spelen.
 
Je loest dat houten been met nog wat dingen in de Horadric Cube steken... Was het niet zoiets?

Was ideaal level om low lvl char snel te boosten... Windforce met Jah rune ( ignore targets defence) en gaan met die banaan:p
wirts leg + portal scroll tome
Het cow level zou nu niet meer ontoegankelijk zijn na het doden van de cow king
 
Cow level was ideaal om te levelen, weet wel nimeer van welke tot welke level.

Alle boostruns lopen om mensen te helpen levelen vond ik ook tof.
 
Jaloers op iedereen die er nu aan kan beginnen.

En niet vergeten voor de mensen die er nu voor de eerste keer aan beginnen: defense is een van de meest waardeloze stats in heel het spel (hier ben ik zelf pas na vele jaren achtergekomen). Sowieso een van de laatste dingen om naar te kijken op eender welk item.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Jaloers op iedereen die er nu aan kan beginnen.

En niet vergeten voor de mensen die er nu voor de eerste keer aan beginnen: defense is een van de meest waardeloze stats in heel het spel (hier ben ik zelf pas na vele jaren achtergekomen). Sowieso een van de laatste dingen om naar te kijken op eender welk item.
Ik ga er vanavond aan beginnen, bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan