Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

geraak er nimeer in. wel al 1 trophy en ook level 6.

als necromancer, wat is de beste manier om uw skill points te spenderen? En ability points?
 
geraak er nimeer in. wel al 1 trophy en ook level 6.

als necromancer, wat is de beste manier om uw skill points te spenderen? En ability points?

Hangt ervan af hoe ge wilt spelen natuurlijk :)

Meest populaire build is een zogenaamde fishymancer:
20 raise skeleton
20 skeleton mastery
1 clay golem
1 amplify damage
1 decrepify (specifiek voor bosses)
20 corpse explosion

stats:
genoeg in str om uw items te kunnen dragen
al de rest in vita
(dit geldt eigenlijk voor quasi elke build)
 
Jaren heb ik mijn verslaving kunnen verdringen, maar na het snel lezen van deze topic .... aaarrrg :wallbash:
Secret cow level :scream: Kudde koeien verzamelen en met ff met de barbarian een whirlwind erdoor. Of blizzard / frozen orb met mijn fav. character Sorceress :love2:

Ik zou echt eens een jaartje verlof moeten nemen en nog eens leren spelen met een paladin. Nooit high level gekregen ...
 
mja , char vast in server en kan geen andere char starten behalve offline , duidelijke server issues had meer verwacht bij een grote launch als deze
 
hoelang duren de acts hier ongeveer? bij d3 was act 1 het langste, daarna ging het vlotter.
moet ergens een boom vinden, maar heb de monastery quest al gedaan. lvl 14. de weg vinden is wat moeilijk soms.
 
Act 1,2 en 3 duren ongeveer even lang. Act4 is vrij kort maar wel ietsje moeilijker. Act5 herinner ik me maar half, ik werdgeboost en deed enkel hill runs, pindleruns en baalruns.

Gewoon opt gemakje doorspelen. Maar die boom, the tree of inifuss, sla je best niet over.
 
Ne mara29, enkele ists, ethereal spear (die weer replenished. Naam vergeten), en full tal set.
Tis bijna 10j geleden, maar kweet het nog heel goed
Haha, trauma voor het leven!

Damn, werd dat 10 jaar geleden nog altijd intensief gespeeld?
Wel grappig om te zien dat iedereen na 20 jaar nog al die namen perfect herinnert! Zo zie je maar wat voor een impact dat spel had...
 
act 1 het langste
Act 2 would like to have a word.

Edit: Eens opgezocht, want voor mij voelde act 2 altijd heel lang aan tegenover de rest. Blijkbaar zijn 1 en 2 ver even lang maar 1 net iets langer. Maar 2 heeft veel meer side content dan 1 waardoor dat als ge altijd alles wat doet 2 wel veel langer is en mss is het daarom dak da gevoel heb.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan